Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Harmonie EDM

Harmonie EDM

Příspěvekod Jacob007 » 29 led 2016 11:23

Zdravím, chci se zeptat jestli někdo poradí s důležitostí akordů v EDM,zajímalo by mě jestli je doprovod nutný po celý track nebo jen třeba bych měl akordy jen v breaku a v dropu použít jen vrstvený lead synth a basovou linku a bicí bez akordů?a zda bude nadále fungovat kadence?Vím že to bude znít vtipně ale jsem začátečník a v tomhle nemám jasno.(samozřejmě nepočítám se zpěvem)děkuji
Jacob007

Re: Harmonie EDM

Příspěvekod Stan » 29 led 2016 14:17

EDM je hodne siroky pojem a vse odvisi od stylu kterym se zabyvas(tvoris). To znamena ze by jsi mel mit naposlouchany dany styl ktery je ti nejblizsi (tvoris) a mel by jsi vedet co posluchac od tveho tracku bude ocekavat. Kazdy styl ma sva specifika. ChillOut nebude mit stejnou strukturu jako Techno at se to uz tyka pouzitych zvuku, ci celkove arrange pro vytvareni atmosfery (tension - release).
Stan

Příspěvekod Jacob007 » 29 led 2016 15:27

děkuji za odpověď.Zajímám se hlavně o house a trochu o electro-house a naposlouchané to celkem mám, problém je že u nějaké skladby slyším akordy jasně i v dropu a u některé jen v breaku, nevím jestli nejsem jen neshopen je zachytit a proto se ptám jestli je to nějak pevně dáno že tam musím použít v dropu akordy.děkuji
Jacob007

Příspěvekod Stan » 29 led 2016 16:06