Sledge Synthesizer
Sledge Synthesizer
tak neco i pro milovniky VAcek - jakoze reinkarnace blofelda do lepsiho tela?
http://www.studiologic-music.com/sledge.html
http://www.studiologic-music.com/sledge.html
Re: Sledge Synthesizer
To je nejako naopak nie? Este som nepocul aby dodavatel klavesnic, pripadne vyrobca kontrolerov zakupil od synth-company engine a obrandoval ho ako svoje. Holt taliani su sialeni.
Re: Sledge Synthesizer
Proč ne Thomas organ (a několik dalších varhan) měl v sobě taky Moog Satellite, CME taky mělo ten Waldorf modul. Já myslím, že to bude OK. Jenom kdyby v tom nebyl ten Blofeld ....
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Sledge Synthesizer
To som nevedel, ale su to magori, kedze dodavaju hardware pre Kurzweil syntaky, radsej by som bol aby tam dali engine z Kurzweilu VA-1.
Re: Sledge Synthesizer
Fatar dodává hardware pro kdekoho. ad VA1 Myslíš jako to ty "ultra-aliasingové" nové oscilátory ....
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Sledge Synthesizer
ha teraz si zabil no vsak uvidime, mozno nas to prekvapi
Re: Sledge Synthesizer
papierovo to ma mensie moznosti nez Blofeld.. otazka je ako to bude hrat .. pockame si na ukazky ... dizajnovo co sa tyka mna velmi pekny kusok ..
Re: Sledge Synthesizer
me vadi uz ta samotna konstrukce, vystupy na boku?? proto jsem psal "vylepsene" telo... jinak pisou "boosts", tak snad to nebude jen kontroler pro blofeld a jinak vse stejny
Re: Sledge Synthesizer
Vystup na boku je moc dobra vec ak to pouzivas s pocitacom a mas ho blizko monitora. Vtedy ti nezavadzaju kable. Je to dobra vec, vies si ho aj v pohode odlozit a opret o bok stola a stale mas zapojene kable.
Re: Sledge Synthesizer
PRESNE toto som chcel napisat si mi to ukradol
Re: Sledge Synthesizer
Pane Atomixi,
četl jsem mnoho vašich příspěvků. Uznávám, že jste v oblasti syntezátorů velice fundovaný odborník a vaše sbírka jistě obsahuje mnoho vynikajících zařízení. Nechápu však, proč vystupujete tak ostře proti některým, levnějším výrobkům. Jistě rozumím tomu, že jsou tyto pro vás nedostačující, ale spektrum lidí, kteří se o syntezátory zajímají je velice široké a je zde početná skupina lidí, kteří nemají dostatek financí, aby si tyto pořídili. Například zmiňovaný Waldorf Blofeld, který lze "z druhé ruky" pořídit za ceny již kolem 6.000,- Kč, je jistě za tuto cenu velice praktický, komplexní nástroj. Zkuste specifikovat, co vy osobně očekáváte od zařízení v této ceně? (Myslím to samozřejmě z pohledu hudebníka, který nástroje využívá pro tvorbu hudby a ne z pohledu sběratele nebo zvukového nadšence, kterého baví podstata nástroje, hledá dokonalý zvuk, ale prakticky nástroj nevyužije. )
Prosím pochopte (vezmu-li v potaz vágní přirovnání k automobilům), že ne každý potřebuje výkonné, luxusní auto, ale stačí mu mnohokráte levnější stroj pro každodenní využití. Vážím si Vašich znalostí v této oblasti, ale prosím snažte se pochopit i ostatní příznivce a hudebníky a nešlapejte po všem, co považujete pro Vás za nevyhovující.
četl jsem mnoho vašich příspěvků. Uznávám, že jste v oblasti syntezátorů velice fundovaný odborník a vaše sbírka jistě obsahuje mnoho vynikajících zařízení. Nechápu však, proč vystupujete tak ostře proti některým, levnějším výrobkům. Jistě rozumím tomu, že jsou tyto pro vás nedostačující, ale spektrum lidí, kteří se o syntezátory zajímají je velice široké a je zde početná skupina lidí, kteří nemají dostatek financí, aby si tyto pořídili. Například zmiňovaný Waldorf Blofeld, který lze "z druhé ruky" pořídit za ceny již kolem 6.000,- Kč, je jistě za tuto cenu velice praktický, komplexní nástroj. Zkuste specifikovat, co vy osobně očekáváte od zařízení v této ceně? (Myslím to samozřejmě z pohledu hudebníka, který nástroje využívá pro tvorbu hudby a ne z pohledu sběratele nebo zvukového nadšence, kterého baví podstata nástroje, hledá dokonalý zvuk, ale prakticky nástroj nevyužije. )
Prosím pochopte (vezmu-li v potaz vágní přirovnání k automobilům), že ne každý potřebuje výkonné, luxusní auto, ale stačí mu mnohokráte levnější stroj pro každodenní využití. Vážím si Vašich znalostí v této oblasti, ale prosím snažte se pochopit i ostatní příznivce a hudebníky a nešlapejte po všem, co považujete pro Vás za nevyhovující.
a.tom.x píše:Proč ne Thomas organ (a několik dalších varhan) měl v sobě taky Moog Satellite, CME taky mělo ten Waldorf modul. Já myslím, že to bude OK. Jenom kdyby v tom nebyl ten Blofeld ....
Re: Sledge Synthesizer
Je to jednoduché Blofeld je krám (omlouvám se všem šťastným majitelům). Argumentace s cenou je hovadina. V životě jsem nekoupil nový nástroj za původní cenu, můj Microwave II mě stál něco jako 7000. tj. totéž co ojetý Blofeld zvuk zásadně lepší. Celé je to o tom nekupovat každej trendy křáp, kterej zrovna vyjede z výrobní linky, ale studovat a hledat a kupovat věci s rozmyslem (zejména pokud mám low budget a ten jsem měl dlouhá léta) a pak jenom nesjíždět presety a programovat (tam se taky ukážou slabiny obvykle). To tady bohužel ne vždy pozoruji. Měsíc se tu někteří zaklínají tím nejlepším novým nástrojem a na krev se tu se mnou hádají jaký je to zázrak a za 3 měsíce je vidím jak tiše prodávají na MIDI.cz, aby ho mohli vyměnit za jinej zázrak (sám jsem si taky prošel pár omyly a stály mě desetitisíce). Věřte mi, že se stejně kriticky stavím i k jiným nástrojům a to v podstatně jiných cenových výšinách (Yamaha Motif, Rolandy Fantom a hromada dalších mi leží v žaludku ještě víc než Blof a tam se bavíme o řádově jiných částkách). Ačkoli mám nebo jsem měl nástroje, které spousta lidí neviděla ani na fotce, najdete u mě ve studiu hromadu levných, ale zajímavých věcí. Berte prosím moje komentáře jako můj názor/radu potenciálním kupcům a ne potřebu soutěživosti, tu opravdu nemám ....
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Sledge Synthesizer
a.tom.x
Lenze ty Blofeld vobec nepoznas. Ani si v nom podla mna neprogramoval vlastne zvuky a nepouzival ho pri tvorbe...Inak si neviem vysvetlit tvoj postoj . Zvuk Blofa je uplne v poriadku, spektrum je pevne a prierazne, v songu sa velmi pekne presadi. Citit z neho ten typicky waldorf charakter (najma na PWM basoch a wavetabloch).
Je to neskutocne inspirativny nastroj, da sa v nom naprogramovat obrovske mnozstvo paradnych zvukov. A take, ktore na analogu nikdy nedosiahnes kvoli moznostiam.
Lenze ty Blofeld vobec nepoznas. Ani si v nom podla mna neprogramoval vlastne zvuky a nepouzival ho pri tvorbe...Inak si neviem vysvetlit tvoj postoj . Zvuk Blofa je uplne v poriadku, spektrum je pevne a prierazne, v songu sa velmi pekne presadi. Citit z neho ten typicky waldorf charakter (najma na PWM basoch a wavetabloch).
Je to neskutocne inspirativny nastroj, da sa v nom naprogramovat obrovske mnozstvo paradnych zvukov. A take, ktore na analogu nikdy nedosiahnes kvoli moznostiam.
Re: Sledge Synthesizer
Hele měl jsem ho půjčenej a fakt Microwave zní poctivě, tomuhle prostě něco chybí. Zní mi to jak nějakej plugin (stejnej problém jsem měl s MicroQ, který se u mě neohřálo ani týden). Totéž je pro mě velikej problém Virus C řady, zatímco B mě celkem bavilo C je sterilní příšernost. NL2 a Nordwave (NL2 fajn, Nordwave absolutně bez ksichtu stejně jako mě vyděsil Micromodular). VL1 vs. VL70m (zase hroznej rozdíl). DX7 vs. TX816 (na první jsem vždycky přísahal dokud jsem neslyšel TX816, který je zvukově dynamičtější). K250 vs K1000 (levná odrbaná verze originálu), EII vs. Emax I (podobné), atd. atd. Blof je prostě spotřební zboží a recyklovaná idea předchozích výrobků (Waldorf prostě nemá tu finanční sílu investovat do pořádného vývoje, Pulse 2 je koneckonců přiznaná upgrade starší verze). Já netvrdím, že Waldorf není to lepší na současném trhu a i Blofeld patří mezi to zajímavější, nicméně při současných cenách Microwavů (a ty teda mimochodem rostou ... proč asi) mi Blof nepřijde jako dobrá investice.
Nicméně back 2 Sledge .. knoby na panelu jsou fajn a určitě lepší varianta než ten minimalistický původní interface. Oranžová barva mi něco připomíná z historie Waldorfů, snad to ti Italové zvládnou technicky a vydrží to něco. Některým jejich klaviaturám levnějšího rangu nemůžu přijít na jméno.
Nicméně back 2 Sledge .. knoby na panelu jsou fajn a určitě lepší varianta než ten minimalistický původní interface. Oranžová barva mi něco připomíná z historie Waldorfů, snad to ti Italové zvládnou technicky a vydrží to něco. Některým jejich klaviaturám levnějšího rangu nemůžu přijít na jméno.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Sledge Synthesizer
No to sa prave mylis. Pridali niekolko zasadnych prvkov do syntezy, ktore umoznuju vytvarat nove zvuky oproti predoslym syntakom. Napr.a.tom.x píše:Blof je prostě spotřební zboží a recyklovaná idea předchozích výrobků
- 3. oscilator
- FM umoznuje pouzit aj Wavetables
- filtre v paralelnom rezime
- comb +/- filter (MW nema)
- drive pre kazdy filter s roznymi typmi
Waldorf ma podla mna najlepsi comb filter aky som v syntakoch kedy pocul. A tie rozne drive skreslenia vo filtroch vedia urobit fakt namakane distorzne zvuky. Uz len v tomto je blofeld vynimocny, pretoze taketo farby Comb filtra a distortionu ako idu z neho, nikde nedostanes...Ale tento potencial neobjavis prechadzanim presetov alebo krutenim cutoffu, ale detailnym programovanim zvuku
EDIT: Akurat nerozumiem preco v Blofovi nenechali nastavenie fazy oscilatora. Pozeram ze v MW to je. To je vec, ktora by sa fakt hodila, pretoze od toho ci su oscilatory freerun alebo nie, dost zavisi ako vyznie attack vo zvuku. V niektorych zvukoch sa to hodi a v inych nie. U Blofa to funguje tak, ze Saw pracuje vo freerun rezime a ostatne vlny zacinaju v rovnakej faze.