Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Identifikace plug inů

Identifikace plug inů

Příspěvekod TOM-Thak » 09 zář 2016 13:33

Ahoj,
dokázal by někdo identifikovat plug iny na obrázku?

Obrázek

Je tam:

ProTools EQ
Soundtoys Decapitator
Waves C4 nebo C6

Ale ten zelený multiband a vzadu ty oranžové moduly netuším. Ten černý kompresor to bude nějaká emulace 1170.

Netušíte někdo?

Jen mě zajímalo, co používají v Blizzardu za plug iny při vytváření zvuků do her (ne že by na tom tolik sešlo spíš ze zvědavosti).
Uživatelský avatar
TOM-Thak
 
Příspěvky: 3690
Registrován: 19. 6. 2004
Bydliště: Kladno/Praha

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod Dollac » 09 zář 2016 14:37

zeleny - McDSP MC2000 (ale nejaka starsi verze)
oranzovy - McDSP 6030
cerny - BF1176 soucast ProTools
Dollac
 
Příspěvky: 67
Registrován: 5. 6. 2002
Bydliště: Pilsen

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod Brooklyn / juanita juarez » 09 zář 2016 14:51

ten wavesackej je L3 multiband. vintage pluginy vesmes. :)
Produkce, mix, mastering
www.lukasturza.com
Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
 
Příspěvky: 3553
Registrován: 6. 2. 2005

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod Amorph » 09 zář 2016 15:07

kazdopadne pro vytvareni zvuku do her ti to dava prakticky nulovou informacni hodnotu:) Ale mozna, ze tohle je nejakej zaverecnej normalizacni retezec, tak to pak treba dava smysl. Jinak moje zakladni procesy pro vytvareni ruchu jsou nuzky, mix, crossfade, pitchshift, pitchbend a reverse;)
Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
 
Příspěvky: 4474
Registrován: 24. 11. 2005
Bydliště: Praha

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod TOM-Thak » 09 zář 2016 15:23

My s kamarádem hledáme jeden specifickej feel nebo nastavení zvuku, tak jsme se chtěli podívat, co kdo používá.
Nevím jak to popsat, ale zkrátka když vezmeš nějaký zvuk ze zvukové banky nebo i nabraný na kvalitní zařízení, tak je logicky suchý. V trailerech, ať už herních, nebo filmových má všechno takový organický filmový feel. Těžko se to popisuje, ale ty zvuky zní nereálně, ale jsou takové příjemné "křipavé". Už z poslechu mi připadá, že to má stažené spodní basy a přitom nějaký hajp na vyšších frekvencích někde třeba kolem 200hz. Např. výbuch není tolik nabasovaný, ale je spíš takový kulatý. O hlasech nemluvě. U hlasů bych ještě chápal high-end mikrofony a zařízení, ale už jsme to slyšeli i u syntetických zvuků z normálních VSTi.
Vám můžu zkusit poslat nějaké ukázky, ale tím, že to je v každém traileru, i lepším interview a že to je hodně i v reklamách, tak to musí být nějaký fígl. Pochybuju o tom, že by všichni proháněli všechno analogovým gearem a dělali to na high end zařízeních. I ten týpek na video z blizzardu tam nemá skoro žádný gear jen plug iny.
Uživatelský avatar
TOM-Thak
 
Příspěvky: 3690
Registrován: 19. 6. 2004
Bydliště: Kladno/Praha

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod TOM-Thak » 09 zář 2016 15:44

Tady třeba ten glitch loga - jakoby basoval "výš", ale příjemně:




Nebo tady v tom čase zvuk střel tanku:




Nebo tady ten LFO synth v cca 00:02:

Uživatelský avatar
TOM-Thak
 
Příspěvky: 3690
Registrován: 19. 6. 2004
Bydliště: Kladno/Praha

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod Amorph » 09 zář 2016 15:53

Zkusil bych kratke delaye a kratke reverby, to pak zkomprimovane v multibandu, hodne utazene subbasy a vysky, mezi tim to nechat trochu dychat.
Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
 
Příspěvky: 4474
Registrován: 24. 11. 2005
Bydliště: Praha

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod TOM-Thak » 09 zář 2016 16:06

Ty uzazene dubbasy a stazene vyskytak to na me taky pusobi. Mit izolovany jeden zvuk, tak by to slo porovnat nejskym match EQ. Hlavne me proste dostava, ze je to vsude ve vetsine her a trailerech. Diky za tip!
Uživatelský avatar
TOM-Thak
 
Příspěvky: 3690
Registrován: 19. 6. 2004
Bydliště: Kladno/Praha

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod Amorph » 09 zář 2016 16:44

utazeny - myslim tim hodne zkomprimovany. Plus ta "tezka vaha" je imho minimalne zcasti udelana nejakym room reverbem, kterej protahne prave subbasy. Tohle umi dobre lexicon room. A takova ta "zrnitost" nebo takove prijemne drhnuti jde udelat kratkyma delayema.

Tady jsem zkusil narychlo jednu explozi.

zdroj


Jen reverb a delay.
Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
 
Příspěvky: 4474
Registrován: 24. 11. 2005
Bydliště: Praha

Re: Identifikace plug inů

Příspěvekod TOM-Thak » 09 zář 2016 17:30

Aha, cece asi na tom neco bude. Musim ozkouset, ale mas pravdu, ze to tomu doda takovy "charakter" te zrnitosti. To budu muset otestovat. Diky za napad!
Uživatelský avatar
TOM-Thak
 
Příspěvky: 3690
Registrován: 19. 6. 2004
Bydliště: Kladno/Praha


Zpět na Ostatní software


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], Google [Bot], miro1

reklama
Facebook  Twitter  Google+