Aktuální rozhovory na MUSICstage.cz

Tomáš Hejlík Bubeník Bikini Karneval, Nostrrromö a ex-The Switch.
Radovan Jelínek Z apačského kmene do Prahy.
Veronika Lukešová Hudba není soutěž, ale emoce a energie.

Aktuální příspěvky

Poslední články

3. 7. 2017

RME Digiface USB

Přenosný digitální drobeček.

Světoznámou německou firmu RME znají snad všichni, kteří se alespoň trochu pohybují v oblasti digitálního zpracování zvuku. Společnost založil v roce 1996 tým německých vývojářů a dle popisu na oficiálních stránkách je každý z nich buď muzikant či audio inženýr. To je možná jeden z hlavních důvodů, proč si tato firma tak rychle vydobyla místo na trhu a je dnes známá po celém světě. Hlavním tématem portfolia RME jsou zařízení určené k digitálnímu zpracování zvuku a dnes se podíváme právě na...

14. 6. 2017

Spectrasonics Keyscape

Kolekce samplovaných klávesových nástrojů.

Americká firma Spectrasonics je pro mě jedním z vrcholných producentů virtuálních nástrojů. Je na trhu již od roku 1994 a jejich power-synth Omnisphere, kombinující mnoho různých možných zdrojů zvuku a basový nástroj Trilian jsou naprosto zásadními produkty ve svých kategoriích. Osobně jsem se setkal i s jejich předchůdci Atmosphere a Trilogy. Naprosto zaslouženě nadšená celkem jasně ukazuje, jakou propracovanost, komplexnost a hodnotu nástroje firmy nabízejí. Portfolio firmy není příliš...

8. 6. 2017

Musikmesse a Prolight + Sound 2017

Reportáž z největšího evropského hudebního veletrhu očima elektronického muzikanta.

Na počátku dubna letošní roku, konkrétně ve dnech 5. až 8. dubna, se konal tradiční veletrh hudebních nástrojů, příslušenství a souvisejících technologií ve Frankfurtu nad Mohanem. Poslední reportáž z tohoto svátku hudby jsme publikovali na stránkách Audiozone.cz před dvěma lety. Za tu dobu se událo spoustu věcí a na poli hudební elektroniky nás potkalo mnoho novinek. V následujících řádcích bych se rád zaměřil na ty, které mne nejvíce zaujaly na letošním veletrhu Musikmesse a částečně také na...

15. 5. 2017

KORG monologue

Menší bráška analogového syntezátoru KORG minilogue.

Dnes se podíváme na nástroj KORG monologue, jakéhosi menšího jednohlasého bratra čtyřhlasého minilogue, který jsem zde nedávno testoval. Protože spousta detailů je mezi nimi podobná, zvídavější čtenáře odkazuji také na test , kde se budou moci dozvědět více. Zde se více zaměřím zejména na odlišnosti a rozdíly mezi oběma typy.Monologue je de facto přímou zmenšeninou minilogue, po stránce designu s ním sdílí mnoho stejných prvků, zejména v jeho stříbrném provedení. Firma šla ale v barevnosti...

27. 4. 2017

Apogee Element 46

Nová řada zvukových rozhraní pro počítače Apple.

Renomovaný výrobce Apogee Electronics Corp., známý svými hi-end převodníky, ale také variantami zvukových rozhraní dostupnějšími běžným uživatelům, přichází s novou řadou Element. Ta svojí výbavou slibuje to nejlepší z vlajkové lodi Symphony I/O Mk II či o stupínek nižšího modelu Ensemble, cenovkou pak jdou ještě níže – testovaný model Element 46 spadá zhruba mezi Duet a Quartet. Pojďme si představit nejprve celou řadu Element a pak se podíváme, jak se pracuje s prostředním modelem.Nejprve...

30. 3. 2017

MAGIX SpectraLayers Pro 4

Nová verze spektrálního zvukového editoru s novým vlastníkem.

SpectraLayers je poměrně dost specifický nástroj spadající do oblasti specializovaných úprav zvuku. Princip, na kterém pracuje, většinou není v nejrozšířenějších DAW jako Pro Tools, Logic a Cubase obsažen a spíše ho nalezneme v produktech zaměřených na technickou práci, opravy a čištění zvukových záznamů (jako např. velmi rozšířený iZotope RX a jeho součást Spectral Repair, nebo masteringový editor Steinberg WaveLab). SpectraLayers se každopádně vymezuje zvolením zcela jiného přístupu k práci...

7. 3. 2017

Arturia MatrixBrute

Nový počin známého výrobce, tentokrát v okázalém hardwarovém provedení.

Firma Arturia, známá především vývojem svých zdařilých softwarových nástrojů, založených na emulaci obvodů analogových syntetizérů (řada V-Collection a její součásti), se zhruba před dvěma lety ukázala též jako úspěšný vývojář hardwaru: monofonní syntetizér MiniBrute se stal ihned prodejním hitem. Řešení analogového nástroje se subtraktivní syntézou na bázi moderních součástek se ukázal jako velmi zdařilý už jen tím, co k tradiční struktuře přidal: Ultrasaw oscilátor, Metalizer, Brute Factor...

23. 2. 2017

Focusrite Scarlett 2nd Gen

Druhá generace ucelené řady USB audio převodníků.

Anglická firma Focusrite je známá mezi hudebníky už dlouhou dobu. Od svého založení v roce 1985 ušla dlouhou cestu a od původního vybavení pro profesionální nahrávací studia se její směr moc nemění. Pořád se orientuje na hudebníky jak profesionály, tak také získává svými výrobky i domácí hudebníky. Firma vždy trvala na kvalitě svých výrobků a nikdy neustoupila i navzdory vyšší cenně o proti konkurenci. Ono upřímně řečeno, dobré jméno je vždy důležitější než nízké ceny a to firma Focusrite...

6. 2. 2017

Steinberg Cubase Pro 9

Nová verze populární DAW.

Téměř přesně po roce přichází nová placená verze Cubase, tentokrát jsme se posunuli opět 0.5 na číslo 9. Po delší době je to poprvé, kdy celočíselná verze není na první pohled příliš odlišná, co se grafického uživatelského rozhraní týče, minimálně nějaký ten facelift se přece jen stal víceméně pokaždé. Pochopitelně je novinek hned několik, ale zdá se, že se nejedná o tak výrazný posun jako v případě verze 8, která před dvěma lety dostala do názvu nový hrdý přídavek “Pro”. Jaké jsou tedy...

19. 1. 2017

iZotope Neutron

„Smart“ zvukový procesor.

Vzhledem k tomu, že téměř všechno začíná být dnes smart, od telefonů, přes televize až po ledničky a pračky, dalo se čekat, že se něco podobného objeví i v oboru, který používá přece jen sofistikovanější a hlavně specifičtější postupy než obecná elektronika. Pokusy o automatické mixážní pomůcky již nějaké byly, ale zatím se nedostaly příliš do celkového povědomí. Používaná automatizace v profesionálním zvuku je stále zatím spíš na principu dávkového zpracování, případně automatických...

10. 1. 2017

Apogee Symphony I/O Mk II

Modulární zvukové rozhraní nejvyšší kvality.

Americká společnost Apogee přišla ve druhé polovině minulého roku s druhou, inovovanou verzí své vlajkové lodi – převodníku a zvukového rozhraní řady Symphony I/O. Tato skupina produktů je ve výrobním sortimentu tím nejvyšším, co lze zakoupit. V mnoha ohledech se ale řadí mezi nejlepší i v dané produktové třídě napříč výrobci. Málokterý výrobce se také může pochlubit vstupem do uzavřeného světa hardware Avid Pro Tools HD. Podívejme se v následujících řádcích proč tomu tak je a jak obstojí...

13. 12. 2016

KORG minilogue

Čtyřhlasý polyfonický analogový syntezátor.

Ve své generaci nových (lépe řečeno staronových) analogových nástrojů firma KORG vyvinula minilogue, čtyřhlasý nástroj s tradičními analogovými obvody, který nás na jednu stranu vrací někam na konec 70. let 20. století, ale také přináší nové a neotřelé prvky. Podívejme se na něj v dnešním testu.Slovo mini v názvu nástroje se projevilo hlavně v jeho designu. Na první pohled je velmi elegantní (spíše moderně pojatý stříbrný vrchní panel s převahou černých ovládacích prvků, zadní panel v imitaci...

1. 12. 2016

Audient iD4

Výkonný USB audio převodník.

Firma Audient pochází z Anglie, kde i vznikají její návrhy pro audio zařízení, které jsou následně vyráběny v Číně. Tato kombinace výrobního procesu zaručuje vysokou kvalitu v dostupné cenové hladině. Výrobní program firmy zahrnuje vše, co potřebuje hudební profesionál, počínaje mikrofonními předzesilovači, mixážními pulty nebo audio převodníky. Firma Audient má ve svém výrobním programu zatím tři typy USB audio převodníků. Dva předchozí modely jsme si již představili v recenzi . Dnes testovaný...

21. 11. 2016

Native Instruments KOMPLETE 11 Ultimate

Očekávaná nová verze asi nejkomplexnějšího balíku virtuálních nástrojů a efektů na trhu.

S vydáním jedenácté verze svého balíku virtuálních nástrojů, efektů a obsahu pro tvorbu hudby a sound design si dala německá firma Native Instruments poměrně načas. Na mnoha fórech se již delší dobu řešilo, kdy přesně vyjde a co bude obsahovat. Již delší dobu bylo jasné, že to bude později než obvykle, ale tomu také odpovídalo tempo vydávání nových produktů od vydání minulé verze. Než se podíváme, co všechno obsahuje proti svým předchůdcům, koukněme se nejdřív do historie tohoto pro hudební...

11. 11. 2016

M-Audio M-Track 2X2 a 2x2M

Stolní audio převodník s profesionálními parametry.

Firma M-Audio za dobu své existence dokázala v hudebním světě hodně věcí. Od prvních MIDI převodníků až ke zvukovým kartám a USB kontrolérům. Zajímavé je i historie firmy, která začíná v roce 1988 jako MIDIMAN. Jako rychle rostoucí společnost koupila firmu Evolution Electronics, která vyráběla MIDI kontroléry. Po několika letech firmu M-Audio kupuje společnost Avid, která vlastní i softwarovou firmu Digigram. S tohoto spojení vzniká program Pro Tools M-Powered, který funguje právě s audio...

...další recenze a návody

Novinky z oblasti zvuku

15. březen 2017

Audified TNT Voice Executor

Obrázek

Audified vydal nový plug-in zaměřený především na úpravu hlasu a to jak zpěvu, tak mluveného slova – voice-overy, komentáře, dialogy a podobně. S konceptem přišel do Audified majitel TNT studií Tomáš Trkal, který si původně plug-in pro veškeré úpravy hlasu (kompresi, ekvalizaci, gate atd.) jedním kliknutím, naprogramoval sám pro sebe. Voice Executor pracuje spolehlivě a šetří spousty času v provozech, kde se ho nedostává. Na webu autorů najdete plně funkční 30 denní trial verzi.

www.audified.com

15. březen 2017

IK Multimedia Lurssen Mastering Console

Obrázek

Lurssen Mastering Console nabízí zcela nový přístup k digitálnímu masteringu. Poskytuje kompletní emulaci celého procesingového řetězce, používaného světoznámými masteringovými inženýry Gavin Lurssenem a Reuben Cohenem. Tento řetězec obsahuje lampové i polovodičové ekvalizéry, limitery, de-essery a polovodičové kompresory. Simulace celého řetězce odráží filozofii, která říká, že „celek je víc než pouhý součet jednotlivých částí“. Je k dispozici ve verzi pro PC/Mac i iPhone/iPad.

www.ikmultimedia.com, www.disk.cz
15. březen 2017

IK Multimedia Modo Bass

Obrázek

Modo Bass z dílny IK Multimedia je první baskytarový virtuální nástroj, který je založen na věrné fyzikální simulaci všech detailů tohoto nástroje. Můžete vybírat nejen z různých modelů baskytar, ale Modo Bass pokrývá a věrně modeluje i takové detaily jako různé techniky hry, pozice ruky při hraní, různé druhy strun, snímačů a jejich umístění a také různá basová komba. Parametry můžete samozřejmě doladit podle potřeby. To vše s pokročilým MIDI ovládáním a automatizací ve spolupráci s DAW.

www.ikmultimedia.com, www.disk.cz
15. březen 2017

IK Multimedia iRig Pro I/O

Obrázek

iRig Pro I/O je plnohodnotné kapesní audio a MIDI rozhraní, díky kterému můžete nahrávat v profesionální 24bit/96kHz studiové kvalitě kdekoliv, kam se vydáte. Díky kombinovanému XLR/jack vstupu jednoduše připojíte mikrofon nebo kytaru, basu či klávesy a můžete začít nahrávat. Nechybí ani podpora fantomového napájení 48V. Oproti klasickému iRig Pro má I/O navíc samostatný sluchátkový výstup. O napájení se stará dvojice AA baterií. Kompatibilní je se systémy Windows, Mac OS X, iOS i Android.

www.ikmultimedia.com, www.disk.cz

15. březen 2017

Lindell Audio Retro série 500

Obrázek

Lindell Audio představili řadu retro modulů pro racky Serie 500. Jedná se celkem o tři moduly: mikrofonní preamp a ekvalizér Retro 51, FET kompresor Retro 76x a ekvalizér PeQ-501a. Všechny moduly jsou vyráběny ručně a jedná se o limitovanou edici. Ideálním základem pro použití modulů Serie 500 jsou rackové lunchboxy Lindell Power mkII, které nedávno prošly několika inovacemi.

www.lindellaudio.se, www.disk.cz
13. březen 2017

Fostex TH610

Obrázek

Jako nástupce uzavřených referenčních sluchátek TH600 představil Fostex skutečnou lahůdku – exkluzivní model TH610 určený pro násročný poslech, s mušlemi, vyrobenými z pravého ořechového dřeva v luxusní matné povrchové úpravě. Prestižní materiál mušlí však pochopitelně není jedinou inovací. Nová sluchátka nyní totiž disponují také odnímatelným kabelem ve stylu vlajkové lodi TH900 Mk 2 s konektorem, kterému společně s obvyklým pozlacením poskytuje netypickou ochranou kontaktů navíc odolné rhodium. Inovační péči vývojářů neunikly ani dynamické měniče, jejichž magnety s indukcí 1 tesla (1000 gauss) pohání 50 mm „bio-dyna“ membrány s nízkým zkreslením. Výsledný zvuk je pak charakteristický svými bohatými basy, přirozenými středy a především měkkými výškami. Po převedení do tabulkových hodnot nová sluchátka slibují monstrózní frekvenční rozsah 5 Hz – 45 kHz s citlivostí 98 dB/mW a zatížitelností až 1800 mW při impedanci 25 Ohm. Součástí dodávky je koženkový přepravní obal a 3 m dlouhý odnímatelný kabel.

www.fostexinternational.com, www.pmc.cz
9. březen 2017

Westone W80

Obrázek

Sluchátka disponují osmi proprietárními měniči, které jsou dokonale naladěny pomocí třípásmového crossoveru, a poskytují tak neuvěřitelně působivý poslechový zážitek. Díky integraci dvou basových měničů plné velikosti se dvěma středovými a čtyřmi výškovými měniči poskytují mistrovsky navržená sluchátka W80 referenční zvuk bez kompromisů. Výsledkem jsou nejpohodlnější, ergonomicky navržená sluchátka na trhu, poskytující velkoryse harmonický obsah s fantastickou přesností a prostornou zvukovou scénou. Frekvenční rozsah 5Hz-22kHz, citlivost 111dB, impedance 5 Ohm.

www.westone.com, www.imusicdata.cz
1. březen 2017

ART TubeMix

Obrázek

Pokud do svého zvuku toužíte přidat trochu toho kýženého „lampového tepla“ a zároveň by se vám hodil i šikovný mixáček s USB konektivitou, zkuste se podívat na nový TubeMix z dílny ART. Zvládne totiž najednou zpracovat signály ze dvou mikrofonů, dvou linkových zdrojů (1x stereo) a jednoho nástroje. Je tak jedním z prvních produktů svého druhu, u kterého výrobce správně pochopil, že vysokoimpedanční nástrojové i symetrické mikrofonní vstupy většinou hudebníci využívají současně. Tím ale chytrá řešení nekončí. Lampový obvod osazený legendární dvojitou triodou 12AX7 je totiž možné použít buď paralelně jako dvoukanálový společně s oběma mikrofonními vstupy, nebo jej naopak zapojit sériově a přiřadit jej k nástrojovému vstupu, kde může zvýraznit zvuk a přidat libozvučné harmonické kmitočty či zkreslení kytaře nebo base.

Všechny kanály jsou vybaveny třípásmovým ekvalizérem, dvěma AUXy, Panoramou a ovladačem úrovně, nástrojový vstup se může navíc pochlubit vypínatelným Amp simulátorem. Výstupní sběrnice dovolují vytvořit s pomocí hlavního výstupu a obou AUXů dvě separátní plnohodnotné stereofonní mixáže a dle preferencí uživatele buď první, nebo druhou z nich zaznamenat do počítače prostřednictvím USB. Nechybí ani možnost přimíchat k signálu ve sběrnicích další zvuk ze stereo USB Return. Dokonalou vintage atmosféru a luxusní vzhled pak TubeMixu dodávají analogové VU metry a elegantní dřevěné bočnice.

www.artproaudio.com, www.pmc.cz
1. březen 2017

Drawmer MC3.1

Obrázek

Absolutně dokonale vybavený ovladač studiových monitorů představila pod označením MC3.1 společnost Drawmer. Zařízení ve své primární funkci umožňuje nasměrovat signál ze čtyř analogových a jednoho digitálního (AES/SPDIF) stereofonního vstupu do tří stereo a jednoho mono výstupu. Všechny vstupy i výstupy lze použít simultánně, posluchač tak získává možnost rychle porovnat poslech na různých párech monitorů se subwooferem či bez něj. K dispozici je navíc další nezávislá Cue sběrnice s neomezenou možností přiřazení libovolných vstupních kanálů a dvojice samostatných sluchátkových výstupů, jejichž zdrojem může být volitelně signál ze sběrnice Main či Cue. Touto cestou je možné vytvořit odlišný poslech pro zvukaře v režii a umělce ve studiu.

Komunikační funkce zajišťuje Talkback s integrovaným či externím mikrofonem. Pokud má producent plné ruce práce s mixáží, může Talkback ovládat také footswitchem. Možnosti MC3.1 tím však zdaleka nekončí. Výstupní úroveň lze jediným stiskem tlačítka přepínat mezi přednastavenou úrovní Preset a úrovní aktuálně zvolenou otočným ovladačem. Zajímavá a velmi užitečná je také možnost rychlého vysólování jednotlivých frekvenčních pásem, záměny stran ve stereobázi či možnost kontroly fází v mixáži prostřednictvím tlačítek Mono a Rev. Neschází samozřejmě ani tlačítka rychlého útlumu Dim a Mute, zde navíc doplněná o možnost selektivního mutování levé či pravé strany. Všechny výstupy jsou opatřeny skrytým ovladačem Trim, umožňujícím precizní sladění hlasitosti poslechu ve všech monitorech. Celokovové šasi má ergonomické „pultové“ provedení a primární vstupy i výstupy jsou osazeny symetrickými konektory XLR a Combo.

www.drawmer.com, www.pmc.cz
1. březen 2017

ART SCC

Obrázek

Šikovným pomocníkem pro přepínání monitorů ve studiu i ve všech dalších případech, kdy je potřeba co nejjednodušším způsobem poslat zvuk „odněkud někam“ je nový produkt SCC z dílny amerických specialistů na chytrá řešení ART. Umožňuje rychle nasměrovat zvuk ze tří stereo vstupů do tří stereo výstupů jednoduchým stiskem tlačítek na předním panelu. Navíc je zde separátní sluchátkový výstup s vlastním ovladačem hlasitosti, pro který je možné signál odebírat buď z hlavní vstupní sběrnice, nebo ze samostatného příposlechového vstupu Cue. Celkovou hlasitost lze nastavit velkým Master potenciometrem, doplňkové funkce zahrnují čtyřsegmentový LED měřič úrovně, dále přepínače Mute a Mono, umožňující okamžité ztlumení zvuku i rychlou kontrolu fází ve stereofonní mixáži. Kompaktní a odolné šasi je vyrobeno z kovu a všechny použité konektory jsou typu TRS (6,3 mm).

www.artproaudio.com, www.pmc.cz
1. březen 2017

ART C1USB

Obrázek

Aktuální popularitu USB mikrofonů nemohla nechat bez povšimnutí ani firma ART a tak svůj kardioidní kondenzátorový model C1 vybavila digitálním výstupem ve formátu USB 2.0, pracujícím se vzorkováním a rozlišením 48 kHz/16-bit. Mikrofon tak může samostatně, bez mezičlánku v podobě zvukové karty, fungovat jako vstupní prvek v jakémkoliv nahrávacím systému založeném na počítači s operačním systémem Windows, Linux nebo MacOS. Stejně jako výchozí typ se i USB verze může pochlubit 32 mm zlacenou membránou, schopnou zpracovat signál s úrovní až 130 dB v pásmu 20 Hz – 20 kHz.

Nebyla by to ale firma ART, aby nevymyslela něco trochu jinak než ostatní. Model C1USB je tedy kromě A/D převodníku vybaven také konvertorem D/A, který umožňuje přehrávat zvuk z počítače prostřednictvím 3,5 mm sluchátkového výstupu s ovladačem Volume. K playbacku lze pomocí potenciometru Mix přimíchat také přímý zvuk snímaný mikrofonem, což dává ve výsledku uživateli do rukou skvělé zařízení pro bezlatenční monitoring. Tím však výčet výbavy zdaleka nekončí, neboť zde dále najdeme analogový Gain, umožňující dokonalé nastavení vstupní úrovně, -10 dB Pad, jenž se uplatní při snímání hlasitých zdrojů signálu a nízkofrekvenční filtr, který díky ořezání frekvencí pod 100 Hz nahrávku krásně pročistí. Součástí dodávky je také držák, stolní stojánek, obal a 3 m dlouhý USB kabel.

www.artproaudio.com, www.pmc.cz
17. únor 2017

RTW MM3 MusicMeter

Obrázek

RTW nabízí kompaktní měření digitálních, analogových i USB audio signálů. MM3 MusicMeter je nástrojem pro producenty hudebních, vokálních, slovesných i multimediálních obsahů s možností přesného měření zvukových parametrů nahrávky včetně loudness. MM3 je stero měřící přistroj s dotykovým displejem 4,3” s možností výběru různých kombinací zobrazovaných parametrů jako jsou např. Real Time Analyzer, PPM, Audio Vectroscope, Loudness atd. Možnost instalace software plug-inu do vaší DAW, který umožní poslech a měření společně. Jedná se o přímé propojení vaší DAW a MM3 zobrazující stereo a 5.1 signály. Start, stop, reset funkce je možno propojit s transpotem vaší DAW. Vstupy analogové RCA, S/PDIF RCA a USB micro sloužící i k napájení jednotky.

www.rtw.com, www.altei.cz
8. únor 2017

PreSonus Studio 2|6 a 6|8

Obrázek

PreSonus představuje nové USB zvukové karty s podporou samplovací frekvence 192kHz. Menší model Studio 2|6 nabízí dva univerzální vstupy line/mic/instrument, čtyři výstupy a sluchátkový výstup, zatímco vyšší model 6|8 disponuje navíc dalšími dvěma mikrofonními vstupy a digitálním rozhraním S/PDIF in/out. Oba modely jsou vybaveny rozhraním MIDI a jsou dodávány s produkčním DAW software Studio One Artist. Menší model 2|6 může napájet přímo z USB sběrnice počítač PC/MAC.

www.presonus.com, www.disk.cz
8. únor 2017

RME Digiface USB

Obrázek

RME reaguje na četné žádosti uživatelů A/D - D/A převodníků, zvukových procesorů a digitálních mixpultů a přináší na trh USB audio rozhraní se čtyřmi in/out ve formátu ADAT, nebo S/PDIF optical s podporou až 192 kHz. Digiface USB disponuje 32 kanály ADAT in/out a každý ze čtyř optických portů lze přepnout do dvoukanálového S/PDIF in/out. Pro směrování signálů je tradičně k dispozici aplikace TotalMix FX. Pro monitoring lze použít sluchátkový analogový výstup.

www.rme-audio.de, www.disk.cz
8. únor 2017

RME FireFace UFX II

Obrázek

S vylepšenou verzi audio rozhraní UFX s označením UFX II přichází na trh firma RME. Oproti první verzi jsou vylepšeny parametry vstupů, výstupů, A/D - D/A převodníků a vylepšený rekordér/player DURec s možností přímého záznamu a přehrávání z USB úložiště. UFX II nabízí celkem 30 in/out v kombinaci 12x analog, 16x ADAT a 2x AES. Pro ovládání integrovaného TotalMixu FX lze použít již dříve představené dálkové ovládání ARC USB.

www.rme-audio.de, www.disk.cz
8. únor 2017

Ferrofish A32 Dante

Obrázek

32kanálový A/D - D/A převodník Ferrofish A32 byl v nové verzi rozšířen o ethernetové rozhraní Dante s podporou 64 kanálů in/out. Společně s rozhraním MADI a ADAT tak A32 představuje skutečně univerzální ADDA převodník pro studio i pro live aplikace s podporou až 192kHz samplovací frekvence. Konverze je možná i mezi jednotlivými digitálními formáty. A32 je jednoduše ovládatelný pomocí čtyř TFT displejů na předním panelu.

www.ferrofish.de, www.disk.cz