Aktuální rozhovory na MUSICstage.cz

Tomáš Hejlík Bubeník Bikini Karneval, Nostrrromö a ex-The Switch.
Radovan Jelínek Z apačského kmene do Prahy.
Veronika Lukešová Hudba není soutěž, ale emoce a energie.

Aktuální příspěvky

Poslední články

3. 7. 2017

RME Digiface USB

Přenosný digitální drobeček.

Světoznámou německou firmu RME znají snad všichni, kteří se alespoň trochu pohybují v oblasti digitálního zpracování zvuku. Společnost založil v roce 1996 tým německých vývojářů a dle popisu na oficiálních stránkách je každý z nich buď muzikant či audio inženýr. To je možná jeden z hlavních důvodů, proč si tato firma tak rychle vydobyla místo na trhu a je dnes známá po celém světě. Hlavním tématem portfolia RME jsou zařízení určené k digitálnímu zpracování zvuku a dnes se podíváme právě na...

14. 6. 2017

Spectrasonics Keyscape

Kolekce samplovaných klávesových nástrojů.

Americká firma Spectrasonics je pro mě jedním z vrcholných producentů virtuálních nástrojů. Je na trhu již od roku 1994 a jejich power-synth Omnisphere, kombinující mnoho různých možných zdrojů zvuku a basový nástroj Trilian jsou naprosto zásadními produkty ve svých kategoriích. Osobně jsem se setkal i s jejich předchůdci Atmosphere a Trilogy. Naprosto zaslouženě nadšená celkem jasně ukazuje, jakou propracovanost, komplexnost a hodnotu nástroje firmy nabízejí. Portfolio firmy není příliš...

8. 6. 2017

Musikmesse a Prolight + Sound 2017

Reportáž z největšího evropského hudebního veletrhu očima elektronického muzikanta.

Na počátku dubna letošní roku, konkrétně ve dnech 5. až 8. dubna, se konal tradiční veletrh hudebních nástrojů, příslušenství a souvisejících technologií ve Frankfurtu nad Mohanem. Poslední reportáž z tohoto svátku hudby jsme publikovali na stránkách Audiozone.cz před dvěma lety. Za tu dobu se událo spoustu věcí a na poli hudební elektroniky nás potkalo mnoho novinek. V následujících řádcích bych se rád zaměřil na ty, které mne nejvíce zaujaly na letošním veletrhu Musikmesse a částečně také na...

15. 5. 2017

KORG monologue

Menší bráška analogového syntezátoru KORG minilogue.

Dnes se podíváme na nástroj KORG monologue, jakéhosi menšího jednohlasého bratra čtyřhlasého minilogue, který jsem zde nedávno testoval. Protože spousta detailů je mezi nimi podobná, zvídavější čtenáře odkazuji také na test , kde se budou moci dozvědět více. Zde se více zaměřím zejména na odlišnosti a rozdíly mezi oběma typy.Monologue je de facto přímou zmenšeninou minilogue, po stránce designu s ním sdílí mnoho stejných prvků, zejména v jeho stříbrném provedení. Firma šla ale v barevnosti...

27. 4. 2017

Apogee Element 46

Nová řada zvukových rozhraní pro počítače Apple.

Renomovaný výrobce Apogee Electronics Corp., známý svými hi-end převodníky, ale také variantami zvukových rozhraní dostupnějšími běžným uživatelům, přichází s novou řadou Element. Ta svojí výbavou slibuje to nejlepší z vlajkové lodi Symphony I/O Mk II či o stupínek nižšího modelu Ensemble, cenovkou pak jdou ještě níže – testovaný model Element 46 spadá zhruba mezi Duet a Quartet. Pojďme si představit nejprve celou řadu Element a pak se podíváme, jak se pracuje s prostředním modelem.Nejprve...

30. 3. 2017

MAGIX SpectraLayers Pro 4

Nová verze spektrálního zvukového editoru s novým vlastníkem.

SpectraLayers je poměrně dost specifický nástroj spadající do oblasti specializovaných úprav zvuku. Princip, na kterém pracuje, většinou není v nejrozšířenějších DAW jako Pro Tools, Logic a Cubase obsažen a spíše ho nalezneme v produktech zaměřených na technickou práci, opravy a čištění zvukových záznamů (jako např. velmi rozšířený iZotope RX a jeho součást Spectral Repair, nebo masteringový editor Steinberg WaveLab). SpectraLayers se každopádně vymezuje zvolením zcela jiného přístupu k práci...

7. 3. 2017

Arturia MatrixBrute

Nový počin známého výrobce, tentokrát v okázalém hardwarovém provedení.

Firma Arturia, známá především vývojem svých zdařilých softwarových nástrojů, založených na emulaci obvodů analogových syntetizérů (řada V-Collection a její součásti), se zhruba před dvěma lety ukázala též jako úspěšný vývojář hardwaru: monofonní syntetizér MiniBrute se stal ihned prodejním hitem. Řešení analogového nástroje se subtraktivní syntézou na bázi moderních součástek se ukázal jako velmi zdařilý už jen tím, co k tradiční struktuře přidal: Ultrasaw oscilátor, Metalizer, Brute Factor...

23. 2. 2017

Focusrite Scarlett 2nd Gen

Druhá generace ucelené řady USB audio převodníků.

Anglická firma Focusrite je známá mezi hudebníky už dlouhou dobu. Od svého založení v roce 1985 ušla dlouhou cestu a od původního vybavení pro profesionální nahrávací studia se její směr moc nemění. Pořád se orientuje na hudebníky jak profesionály, tak také získává svými výrobky i domácí hudebníky. Firma vždy trvala na kvalitě svých výrobků a nikdy neustoupila i navzdory vyšší cenně o proti konkurenci. Ono upřímně řečeno, dobré jméno je vždy důležitější než nízké ceny a to firma Focusrite...

6. 2. 2017

Steinberg Cubase Pro 9

Nová verze populární DAW.

Téměř přesně po roce přichází nová placená verze Cubase, tentokrát jsme se posunuli opět 0.5 na číslo 9. Po delší době je to poprvé, kdy celočíselná verze není na první pohled příliš odlišná, co se grafického uživatelského rozhraní týče, minimálně nějaký ten facelift se přece jen stal víceméně pokaždé. Pochopitelně je novinek hned několik, ale zdá se, že se nejedná o tak výrazný posun jako v případě verze 8, která před dvěma lety dostala do názvu nový hrdý přídavek “Pro”. Jaké jsou tedy...

19. 1. 2017

iZotope Neutron

„Smart“ zvukový procesor.

Vzhledem k tomu, že téměř všechno začíná být dnes smart, od telefonů, přes televize až po ledničky a pračky, dalo se čekat, že se něco podobného objeví i v oboru, který používá přece jen sofistikovanější a hlavně specifičtější postupy než obecná elektronika. Pokusy o automatické mixážní pomůcky již nějaké byly, ale zatím se nedostaly příliš do celkového povědomí. Používaná automatizace v profesionálním zvuku je stále zatím spíš na principu dávkového zpracování, případně automatických...

10. 1. 2017

Apogee Symphony I/O Mk II

Modulární zvukové rozhraní nejvyšší kvality.

Americká společnost Apogee přišla ve druhé polovině minulého roku s druhou, inovovanou verzí své vlajkové lodi – převodníku a zvukového rozhraní řady Symphony I/O. Tato skupina produktů je ve výrobním sortimentu tím nejvyšším, co lze zakoupit. V mnoha ohledech se ale řadí mezi nejlepší i v dané produktové třídě napříč výrobci. Málokterý výrobce se také může pochlubit vstupem do uzavřeného světa hardware Avid Pro Tools HD. Podívejme se v následujících řádcích proč tomu tak je a jak obstojí...

13. 12. 2016

KORG minilogue

Čtyřhlasý polyfonický analogový syntezátor.

Ve své generaci nových (lépe řečeno staronových) analogových nástrojů firma KORG vyvinula minilogue, čtyřhlasý nástroj s tradičními analogovými obvody, který nás na jednu stranu vrací někam na konec 70. let 20. století, ale také přináší nové a neotřelé prvky. Podívejme se na něj v dnešním testu.Slovo mini v názvu nástroje se projevilo hlavně v jeho designu. Na první pohled je velmi elegantní (spíše moderně pojatý stříbrný vrchní panel s převahou černých ovládacích prvků, zadní panel v imitaci...

1. 12. 2016

Audient iD4

Výkonný USB audio převodník.

Firma Audient pochází z Anglie, kde i vznikají její návrhy pro audio zařízení, které jsou následně vyráběny v Číně. Tato kombinace výrobního procesu zaručuje vysokou kvalitu v dostupné cenové hladině. Výrobní program firmy zahrnuje vše, co potřebuje hudební profesionál, počínaje mikrofonními předzesilovači, mixážními pulty nebo audio převodníky. Firma Audient má ve svém výrobním programu zatím tři typy USB audio převodníků. Dva předchozí modely jsme si již představili v recenzi . Dnes testovaný...

21. 11. 2016

Native Instruments KOMPLETE 11 Ultimate

Očekávaná nová verze asi nejkomplexnějšího balíku virtuálních nástrojů a efektů na trhu.

S vydáním jedenácté verze svého balíku virtuálních nástrojů, efektů a obsahu pro tvorbu hudby a sound design si dala německá firma Native Instruments poměrně načas. Na mnoha fórech se již delší dobu řešilo, kdy přesně vyjde a co bude obsahovat. Již delší dobu bylo jasné, že to bude později než obvykle, ale tomu také odpovídalo tempo vydávání nových produktů od vydání minulé verze. Než se podíváme, co všechno obsahuje proti svým předchůdcům, koukněme se nejdřív do historie tohoto pro hudební...

11. 11. 2016

M-Audio M-Track 2X2 a 2x2M

Stolní audio převodník s profesionálními parametry.

Firma M-Audio za dobu své existence dokázala v hudebním světě hodně věcí. Od prvních MIDI převodníků až ke zvukovým kartám a USB kontrolérům. Zajímavé je i historie firmy, která začíná v roce 1988 jako MIDIMAN. Jako rychle rostoucí společnost koupila firmu Evolution Electronics, která vyráběla MIDI kontroléry. Po několika letech firmu M-Audio kupuje společnost Avid, která vlastní i softwarovou firmu Digigram. S tohoto spojení vzniká program Pro Tools M-Powered, který funguje právě s audio...

...další recenze a návody

Novinky z oblasti zvuku

8. únor 2017

Elysia Beech Boys Limited Edition

Obrázek

Elysia xpressor 500 a xfilter 500 - dva hi-end zvukové procesory pro Serii 500 se dočkaly limitované designové edice s předním panelem vyrobeným z bukového dřeva. Panely jsou vyráběny ručně a jsou ošetřeny přírodnímu vosky a oleji bez použití jakýchkoliv chemikálií. Limitovaná design doplňují hliníkové ovládací prvky s matně černou povrchovou úpravou.

www.elysia.com, www.disk.cz

8. únor 2017

Rupert Neve Designs R10

Obrázek

Po velmi dobré hodnoceném racku R6 pro šest pozic Serie 500 přichází Rupert Neve s desetipoziční verzí R10. Stejně jako R6 nabízí R10 konektory XLR, TRS a DB-25 a velkou rezervu v kapacitě napájení, které je dimenzováno na 150% požadovaného napájení včetně kontroly napájení pomocí LED indikátorů. Velmi užitečný je LINK, který umožní propojení ovládání dvou vzájemně kompatibilních modulů pro práci ve stereu.

www.rupertneve.com, www.disk.cz
1. únor 2017

Icon Platform X

Obrázek

Nový tenký a lehký mobilní audio pult rozšiřuje modularitu DAW ovladačů Icon Platform M až na kapacitu 32 linek, poskládaných ze tří Platform X modulů. Platform X panel je osazen osmi motoricky ovládanými kanálovými fadery, každý zvukový kanál má ještě samostatná podsvícená tlačítka ovládající základní pracovní funkce jako je například rychlé ztlumení zvuku, nahrávání, aktivace linky, sólový režim aj. Řídící panely Platform X lze navíc používat nezávisle na zařízeních Platform M, v dodávce je (stejně jako třeba u klaviatur iKeyboard) opět i software iMap pro namapování MIDI funkcí.

www.iconproaudio.com, www.sound-service.eu
1. únor 2017

Icon Mobile R VST

Obrázek

Další z několika modelů audio převodníků společnosti Icon Pro Audio, tentokrát v úsporném cestovním provedení s podporou ProVSTDriveru s routingem pro hostovací aplikace a duplexním nahráváním či přehráváním dvou analogových linek současně. Podobně jako další podobná ultramobilní zařízení nabízí Mobile R VST jen port USB 2.0, 24bitové vzorkování pro 96 a 192 KHz, vestavěný předzesilovač pro mikrofon či kytaru, řízení hlasitosti zvuku klasickými ovladači a nízkou hladinu šumu. Převodník je k dispozici v černém nebo měděném šasi.

www.iconproaudio.com, www.sound-service.eu

31. leden 2017

Icon QCon Pro XS

Obrázek

DAW pultové ovladače v různých podobách jsou stále nejpoužívanější součástí nahrávacích studií. Patří mezi ně i novinka QCon Pro XS společnosti Icon Pro Audio, která už mnoho let vyvíjí celou řadu hardwarových zařízení pro nahrávání a zpracování zvuku, stejně jako nejrůznější digitální doplňky pro hudebníky a mobilní či studiovou tvorbu. QCon Pro XS je DAW ovladač v podobě mixážního pultu s motorizovanými posuvnými fadery až pro 32 kanálů s 10bitovým rozlišením – při osazení tří QCon Pro XS pultů. Pult má rovněž klasické LED indikátory vybuzení a dva LCD displeje zobrazující stavové informace o jednotlivých zvukových kanálech a jejich parametrech. Ovládání pultu je samozřejmě možné i prostřednictvím rozhraní USB s použitím vhodného DAW software, například Cubase, Samplitude, Studio One, Logic Pro, Nuendo, Bitwig, Reason aj.

www.iconproaudio.com, www.sound-service.eu
31. leden 2017

Icon Ultra 4

Obrázek

Nový převodník pro nahrávání audia nabízí rychlé rozhraní USB 3.0 a umožňuje plně duplexní nahrávání dvou analogových linek (nezávisle pro dva nahrávané nástroje). Obě linky podporují kvalitu 24 bitů pro samplovací frekvenci 96 nebo 192 kHz a lze je zesilovat s vestavěnými hardwarovými potenciometry. Capture modul Icon Ultra 4 je dále vybaven 16kanálovým MIDI rozhraním, TRS jackem, výstupem na sluchátka a virtuálním routováním vstupů/výstupů přes ProVSTDriver. Zařízení je kompatibilní s Windows 7/8/10 a Mac OS X.

www.iconproaudio.com, www.sound-service.eu
31. leden 2017

Icon iKeyboard Nano

Obrázek

„Klávesová“ novinka z produkce společnosti Icon Pro Audio zahrnuje celkem pět mobilních klaviatur v kovovém šasi s MIDI rozhraním, portem USB 2.0 a podporou protokolů HUI a Mackie Control používaných například v Avid Pro Tools a dalších DAW aplikacích. Modelová řada iKeyboard Nano obsahuje modely 3, 4, 5, 6 a 8 s 25, 37, 49, 61 a 88 klávesami, segmentovým LED indikátorem a dalšími ovládacími prvky. V dodávce je též software iMap pro případné mapování MIDI funkcí na jednotlivé klávesy.

www.iconproaudio.com, www.sound-service.eu
31. leden 2017

Icon iKeyboard X

Obrázek

Další ultramobilní MIDI klaviatura ve slušivém designu nabízí v rámci modelové řady iKeyboard X provedení s 25, 37, 49, 61 nebo 88 klávesami, LED indikátory a podsvíceným dotykovým LED faderem s možností interaktivního ovládání přes DAW software. Klaviatura má dále větší množství dotykových tlačítek pro ovládání nahrávacích a syntezátorových funkcí, rychlé transponování oktáv a případně i aplikaci několika zvukových efektů. Stejně jako u řady iKeyboard Nano podporuje řada X komunikační protokoly Mackie a HUI, přibalen je rovněž software iMap pro mapování MIDI funkcí.

www.iconproaudio.com, www.sound-service.eu
27. leden 2017

Focusrite RED4 Pre a RED8 Pre

Obrázek

Absolutní splněný sen každého studiového zvukaře představují dvě nová zvuková rozhraní z dílny Focusrite RED4 Pre (58 In / 64 Out) a RED8 Pre (64 In / 64 Out). Jejich prostřednictvím lze propojit téměř všechny analogové i digitální zvukové formáty, které se používají v dnešní studiové praxi. Obě rozhraní se vzájemně liší počtem a formátem analogových vstupů a výstupů - RED4 Pre obsahuje 8x Analog In (z toho 4x Mic In) a 10x Analog Out, RED8 Pre pak 16x Analog In (z toho 8x Mic In) a 18x Analog Out. Oběma rozhraní mají dva nástrojové vstupy a dva sluchátkové výstupy na předním panelu i opulentní rozsah digitální konektivity, zahrnující 2x Dante, 2x ADAT, S/PDIF In/Out, 2x Pro Tools HD, 2x Thunderbolt a WordClock a Loop Sync In/Out.

Nové mikrofonní předzesilovače typu Red Evolution se mohou pochlubit nejen širokým rozsahem nastavení vstupní citlivosti, ale také absolutně vyrovnaným frekvenčním rozsahem a extrémně nízkým zkreslením i šumem. Unikátním prvkem preampů je přepínač Air, který simuluje nižší impedanci vstupních transformátorů proslulých předzesilovačů Focusrite ISA, jenž snímanému zvuku dodává vzdušný charakter a čistotu. Rozhraní umí pracovat se vzorkovacími frekvencemi až do 192 kHz/24-bit, jeho dynamický rozsah je 118 dB pro konverzi AD a 121 dB pro DA. Součástí balení jsou balíky plug-inů Softube „Time & Tone“ a Focusrite Red 2 & 3. Jelikož výrobce slibuje „round-trip“ latenci pouze 1,67 ms, je zřejmé, že plug-iny bude možné využívat v reálném čase naplno a bez kompromisů.

www.focusrite.com, www.pmc
27. leden 2017

Focusrite Scarlett OctoPre

Obrázek

Nejjednodušším z trojice nových ADAT převodníků firmy Focusrite je typ Scarlett OctoPre, který svému uživateli přináší osm mikrofonních/linkových vstupů s univerzálními konektory Combo. Ty je možné buď zesílit na standardní linkovou úroveň a distribuovat dál prostřednictvím osmi TRS výstupů, nebo převést do digitálního formátu s optickými výstupem ADAT (Toslink). Zařízení pracuje se všemi obvyklými formáty vzorkování 44,1 – 192 kHz/24-bit včetně režimu S/MUX, ve kterém je možné prostřednictvím dvojice optických konektorů distribuovat všech osm kanálů se Sample Rate až 96 kHz. Pro vyšší vzorkovací frekvence jsou pak k dispozici kanály čtyři. Převodníky se mohou pochlubit dynamickým rozsahem až 109 dB(A) při zkreslení menším než 0,001% a schopností bez přebuzení zpracovat signály o vstupní úrovni až +16 dBu (při využití vypínatelného útlumového článku PAD). O správné nastavení vstupní hodnoty Gain s rozsahem 50 dB se postarají pětisegmentové LED měřiče úrovně a synchronizaci s dalšími digitálními přístroji ve vašem řetězci zajistí WordClock In/Out. Neschází ani možnost přepnout první dva vstupy do vysokoimpedančního režimu, který umožňuje přímé zapojení kytary a basy bez nutnosti použití D.I. boxu.

www.focusrite.com, www.pmc
27. leden 2017

Focusrite Scarlett OctoPre Dynamic

Obrázek

Model Focusrite Scarlett OctoPre Dynamic rozvíjí koncepci nastavenou modelem Scarlett OctoPre – tedy schopnost převést osm mikrofonních/linkových vstupů do digitálního formátu ADAT (až 192 kHz/24-bit včetně režimu S/MUX), přidává k němu však navíc jednoduše nastavitelný analogový kompresor pro každý kanál a schopnost zpětného převodu osmi digitálních kanálů ADAT na analogovou linkovou úroveň (symetrické konektory TRS). Zajímavostí je tlačítko „More“, které zdvojnásobuje hodnotu parametru Ratio kompresoru a umožňuje tak velmi agresivní úpravu dynamiky. Ostatní parametry jako dynamický rozsah 107 dB(A), vstupní Gain 50 dB, maximální mikrofonní vstupní úroveň +13 dBu i zkreslení do 0,001% a výbava v podobě přepínatelných vysokoimpedančních vstupů, WordClock In/Out, pětisegmentových LED metrů i rackový formát 1U přibližně odpovídají výchozímu modelu Scarlett OctoPre.

www.focusrite.com, www.pmc
27. leden 2017

Focusrite Clarett OctoPre

Obrázek

Britský výrobce Focusrite rozšířil svou rodinu mikrofonních preampů a převodníků s optickým rozhraním ADAT hned o tři nové osmikanálové rackové modely. Prvním z nich je typ Clarett OctoPre, cílený primárně jako doplněk umožňující rozšíření konektivity zvukových karet série Clarett, pracujících s moderním rozhraním Thunderbolt počítačů Apple, je však samozřejmě použitelný také v kombinaci s jakýmkoliv jiným zařízením, vybaveným optickým vstupem a výstupem ADAT. Převodník poskytuje osm analogových vstupů s univerzálními konektory Combo, doplněnými o vypínatelný TRS inzert a osm analogových výstupů na 25-pin „multi“ konektoru D-Sub.

Mikrofonní předzesilovače Clarett nabízejí široký rozsah vstupní citlivosti Gain 57 dB a schopnost zpracovat signály o úrovni až +18 dBu. Jsou tedy vhodné i pro snímání velmi dynamických zvukových zdrojů jako bicí nástroje a perkuse. Preampy jsou navíc vybaveny přepínačem „Air“, který ovlivňuje vstupní impedanci a simuluje tak chování převodního transformátoru vysoce uznávaných studiových předzesilovačů Focusrite ISA. Snímanému zvuku tím přidává vzdušný charakter a čistotu. První dva vstupy lze volitelně využít jako vysokoimpedanční nástrojové. A/D a D/A převodníky poskytují dynamický rozsah až 118 dB (A) při zkreslení menším než 0,001% a jsou schopny pracovat ve všech běžných rozlišeních a vzorkovacích frekvencích až do 24-bit/192 kHz. Tomu odpovídají i zdvojené optické konektory umožňující práci v režimu S/MUX, v němž přenesou všech osm kanálů ještě při Sample Rate 96 kHz a čtyři kanály při 192 kHz. Zařízení nechybí ani WordClock In/Out a sedmisegmentové LED měřiče vstupní úrovně pro každý z kanálů.

www.focusrite.com, www.pmc
27. leden 2017

Icon Cube 4 Nano

Obrázek

Malé a tedy snadno přenosné nahrávací zařízení pro rozhraní USB se vždycky hodí. Cube 4 Nano slouží k pořizování digitálních nahrávek ze dvou analogových zdrojů (zařízení pracuje v plně duplexním módu), které lze přes převodník rovněž přímo přehrávat. Jedná se o variantu se zvukovým čipem JCT 3.0 a podporou VST rack hostingu a virtuálním signal routerem, 16kanálovým MIDI vstupem/výstupem a sledováním stavu vstupů pro režimy Mono, Stereo a PC, ve kterém lze konvertor ovládat z PC, Macu a také z některých iOS zařízení. Cube 4 Nano se standardně dodává s hudebním software Samplitude, podporovány jsou samozřejmě i další sound samplery, audio editory a DAW aplikace s VST architekturou.

www.iconproaudio.com, www.sound-service.eu
27. leden 2017

Cloud Microphones Cloudlifter Zi

Obrázek

Nový audio booster společnosti Cloud Microphones rozšiřuje řadu hardwarových gainerů Cloudlifter. Model Cloudlifter Zi pracuje na stejném principu jako další audio gainery Cloudlifter a používá se k zesílení respektive k vybuzení výstupu z dynamických ribbon a dalších typů mikrofonů (zisk až 25 dB), nebo k vybuzení výstupu rozhraní s vysokou impedancí – například pro elektrické kytary a akustické hudební nástroje (zisk až 12 dB). Cloudlifter Zi s high pass filtrem vlastní konstrukce podporuje vstupní impedance v rozsahu 150 až 15K ohmů, nástroje a mikrofony lze připojit přes Neutrik XLR combo jack.

www.cloudmicrophones.com, www.sound-service.eu
27. leden 2017

Nowsonic Isolator

Obrázek

Akustický box pro profesionální studiové 360 stupňové mikrofony pro účely nahrávání vokálů a mluveného slova. Kompaktní box nabízí ochranu proti nežádoucím zvukům a ruchům a z podstaty svého názvu izoluje mikrofon od prostředí místnosti. Mikrofon umístěný uvnitř boxu Isolator může pořizovat kvalitnější záznam bez nevhodných ozvěn, šumu a ruchů externího prostředí, které je jinak případně nutné filtrovat softwarově s vyššími nároky na čas.

www.nowsonic.com, www.sound-service.eu
27. leden 2017

Nowsonic Maxximizer

Obrázek

Nová modelová řada profesionálních mikrofonních předzesilovačů aktuálně obsahuje tři modely se zesílením až 25 dB. Relativně malá krabička s odolným hliníkovým šasi chrání elektroniku s JFET tranzistory a standardním 48 V napájením. K dispozici je mono a stereo Maxximizer pro současné zesilování dvou mikrofonních zdrojů, třetí model Maxximizer Plus (pro jeden mikrofonní zdroj) nabízí možnost přepnutí vstupní impedance v rozsahu 150 až 15K ohmů, dvě úrovně výstupní impedance a volitelně ještě zapnutí high pass filtru.

www.nowsonic.com, www.sound-service.eu