Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Behringer Podcast Firewire + PC

Behringer Podcast Firewire + PC

Příspěvekod JakubLs » 26 dub 2011 17:54

Zdravím ,
Mám malé amatérské rádio a jsem tu nováček :) tak omluvte moji začátečnickou tupost : :shock: , Budu si objednávat sadu Behringer Podcast (Firewire) obsahující Behringer C-1 , Mixpult : Behringer Xenyx 802 a Interface : Behringer FCA 202 - 24bit/96kHz FireWire audio interface , a potřeboval bych to nějak zapojit . Potřebuju vést signál co normálně slyším ve sluchátkách do mixážního pultu ..na kanály 3/4 přes tento kabel dejme tomu : http://www.thomann.de/cz/audio_technica ... le_rec.htm ale nevim jak to přesně zapojit aby to fungovalo . Potřebuju v tom mixovat mikrofon a písničky + skype aby tam bylo slyšet kvůli písničkám na přání ..s tím aby mě ve skype taky slyšel ten druhej bez zpětný vazby apod .. a tohle všechno aby šlo do interface a z něho pak přes firewire nebo těma jackovejma výstupama do line-in zvukovky :) :) trošku složitější ale pokud by se našla nějaká dobrá duše který by poradila , byl bych moc rád :)
>> Rádio NISA FM <<
JakubLs

Re: Behringer Podcast Firewire + PC

Příspěvekod jardatop » 26 dub 2011 20:58

S timto mixem to nepujde.
jardatop

Příspěvekod JakubLs » 26 dub 2011 21:09

A proč to nepujde ? :( popř s jakou technikou by to bylo možné ?
>> Rádio NISA FM <<
JakubLs

Příspěvekod jardatop » 26 dub 2011 22:10