Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Základní výbavička pro recording (RAP)

Základní výbavička pro recording (RAP)

Příspěvekod koktis » 28 srp 2012 10:09

Zdravím, jsem úplný začátečník v příslušenství...
Do teď jsem nahrával v programu Audacity přes mikrofon na skype se sluchátky..
Rap jsem dělal jen že jsem dělal.
Jenže lidem se líbí a tak chci přeskočit na jinou kvalitu!
Proto jsem se chtěl zeptat co a jak!
Vím, že je tu to tu už hodněkrát řešeno, ale nevyznám se v různých pojmech a termínech.
Potřebuji opravdu to nejdůležitější základ pro HH a Rap nahrávání!

Klidně napište i na email : kokta.michal@seznam.cz
koktis

Re: Základní výbavička pro recording (RAP)

Příspěvekod TOM-Thak » 28 srp 2012 10:21

Rozmysli si v první řadě, jak moc vážně to s tím nahráváním myslíš a kolik na to máš peněz.

Předně potřebuješ:
- Slušný počítač / notebook
- Program na nahrávání (DAW) takových je mraky a když vybereš správně, tak základní pro tvé nahrávání dostaneš ke své zvukové kartě nebo kontroleru (např. Ableton LE)
- Zvukovou kartu
- Mikrofon
- Stojan na mikrofon
- Paravánek na stojan, pokud nemáš (jakože asi ne) upravenou místnost pro nahrávání
- Pop filtr
- Kabely k mikrofonu / zvukové kartě
- Sluchátka
- A pokud to chceš nasadit do nějaké hudby doma a poslat do světa, tak nějaké alespoň low-end reproduktory aspoň ty nejlacinější
studiové monitory

To je fakt základ.. určitě by se dalo pak uvažovat i o předzesilovači k mikrofonu atp. to všecko závisí na penězích a na tom, co od toho očekáváš.

Všechny tyhle pojmy tu na fóru najdeš tzn. hledej např. "mikrofon + rap" "studiová sluchátka" "externí zvuková karta" "zvuková karta" apod. Vše pak bude záležet na rozpočtu, většina témat tu má i v názvu v jaké cenové relaci se pohybují např. "zvuková karta do 5tisic" apod.
TOM-Thak

Příspěvekod biscuit » 28 srp 2012 15:37