Doepfer – docela se tam ztrácel mezi tou hromadou modulů, ale od té doby co tam byl za jediného exota s modulárem se časy fakt hodně změnily - thru Zero oscilátor, nové sekvencery … no ty sequencery se obávám mu bude takovej ladik.eu těžkou konkurencí. Každopádně pozitivním vlivem dramatického nárůstu konkurence je, že začal trochu víc vyvíjet a nabídka se rozšiřuje.
Korg /ARP – pro Odyssey udělali extra „kukaň“ za rohem


Kurzweil – se neobtěžoval … zastoupeno pouze lokálním distributorem Clavia/Numark/atd.. Jeden člověk v teplákové bundě, který jako, že rozumí Kurzweilům … chodil tam ukazovat, jak v tom hraje piáno. Nástroje na stánku naházené na stojanech na mini prostoru, nedalo se k tomu skoro dostat, aby člověk neseděl někomu na zádech … smutné, trapné, leč realitu reflektující … a není jim nic platné, že to hraje líp než všechno ostatní v dané třídě .. i přes to, že žádný vývoj vlastně nedělají a to je do pár let zabije …
Manikin nebo Mellotron … toť otázka .. každopádně jeden určitě. Manikin teď bude mít desktop modul nové verze bez klávesnice za 900€ a to se už dá, klávesovka za 1.900€ a ta je fakt sexy, i když ne tak sexy jako Mellotron, navíc ten má i Polyfonní aftertouch … ach jo minimálně jeden musím mít ….
Macbeth – Elements se mi líbí

Modal - jsem nějak trestuhodně minul a nevšimnul jsem si ho … důsledek poněkud chaotického uspořádání pavilonu 5.
Moog – tak já nevím, ten modular tam vypadal vedle toho pekla u Scheniderů jako osamocenej příbuznej trochu, zvukově nic co bych neslyšel na Yousynthu … obávám se, že to nebude trhák a kromě pár značkových fetišistů si to asi moc lidí nekoupí, protože tohle všechno už na trhu je několik let … pozdě pánové, pozdě …
Nord – NL4, A1 – prostě to tam není (to co bylo v NL1, NL2, Modularu tady prostě chybí) a když to tam není tak do toho narveme padesát reverbů a delayů a ono to bude dobrý, protože všichni na těch VA přece mají padesát efektů … asi pořád teda jediný VA, který se dá koupit, ale na sestupné křivce celkově … za mě A1 snesitelnější než NL4 paradoxně, i když to ovládání je lehce nepřehledné
Roland - zábavné, „normální“ spotřební produkty měli v přízemí a pak se přisockovali k Scheniders Büro do druhého patra, kde měli Aira a moduly, aby asi urvali pár hudebních experimentátorů. Čistě opticky bylo vidět, že se to moc nepodařilo

Roland JDXi mini – shrnul bych jako blbej vtip … pokud si myslí, že s tou miniaturní verzí urvou kus trhu Korgu, tak si měli jeden MiniKorg půjčit, aby pochopili, kdo tohle kupuje a co s tím dělá. Editace zvuku na té malé mrše … tok, tok, tok, tok, tok umlátíte si ruce na tlačítkách parametr a +/- … idioti !!! Strašná ergonomie a ovládání jak na Poly 800. Zvuk tuctový, analog oscilátor nuda, analog filtr takovej jako TB … shrnuto další zbytečný krám. Tu verzi s většími klávesami s lepším ovládáním jsem ani zkoušet nešel, ta malá mi stačila …
Roland Systém 500 – zjevně zatím horkou jehlou slepený prototyp, občas některé knoby vypadávaly nebo zase nešly domáčknout, díry na panelech přelepené černou nálepkou (no co Waldorf měl taky NW1 s křivým potiskem ... alespoň mi to ten korporát trochu polidštilo) tahové potenciometry trochu moc krátké a „vaklavé“, ale jinak za mě rozhodně známka lepších časů u téhle jinak mrtvé firmy. Srandovní bylo vidět na stánku Roland, jak jsou jejich moduly řízeny pomocí Intellijel

Roland efektové moduly – digitální efekty do Euroracku, za mě celkem fajn nápad o zvuku bych si musel udělat představu v klidu, ale na těch bedýnkách mě to nevadilo. Editace doplňujících parametrů pomocí software je sice zajímavá, ale asi u Rolandu nepochopili o čem je celá modulární kultura …
Roland Aira – SH101 a SH2 – trapné !!! trapné !!! trapné !!! proč to dělají ???? s originály to nemá nic společného. Pokud by se tvářili, že to je nová generace VAček, tak bych je snad vzal na milost, že se to celkem i dá vzhledem k tomu co nabízejí ostatní (viz Clavia), s touhle Vintage kampaní palce hodně dolů. TR8 se dá, v zásadě pro každého, kdo potřebuje 808/909 je to dostačující asi, nevím jak se to chová v mixu, samozřejmě chyba s málo výstupy. Kdyby přiznali, že jsou to samply (protože co sakra chtějí modelovat na TR707) a dovolili import vlastních samplů tak by to bylo super (takhle mají smůlu Electribe sampler je v tomto segmentu převálcuje). Celkově jsem si nebyl u Rolanda jistý jestli jsem na Matějské pouti nebo na výstavě hudebních nástrojů … až mě z těch barevných světel rozbolely oči.
Schmidt synthesizer– tupý, tvrdý, nepříjemný zvuk, připomíná mi to trochu Memory Moog. Nepřehledné překomplikované ovládání, není jasné, který oscilátor zrovna leze do kterého filtru, jak jsou konfigurované v daném presetu, nekonečné tokání tlačítky při přepínání vln apod. ergonomie blbá. Celý ten vyklápěcí panel se navíc třese při přepínání, joysticku jsem se bál i dotknout jak je titěrný. Za tu cenu absolutní nesmysl, stejné peníze jde utratit za několik hi-end vintage analogů v dobré kondici nebo 2 Omegy 8 v plné palbě. Velké zklamání.
Soulsby – Atmegatron, sice v tom kraválu jsem si moc neužil, ale 4 synťáky v jednom modulu (prostě se jenom naloaduje soft přes USB, hodí se přes to overaly (takovej Aira Plug Out skoro

Studio Electronics – fajn týpek, z batohu vyndal prototyp modulu filtru CS80 … a ten musím mít, bude dual a pokud bude znít tak pěkně jako ten ARP2600 filtr a oscilátory z Boomstaru tak palce nahoru. Zase jedna firma, která se drží svého kopyta dlouhá léta a ono to funguje

Veromona - ´14 Synthesizer – bzíkátko, zvuk se mi nelíbil. Sice pěkná kovářská retro práce, ale výsledek nemastný, neslaný, nepřesvědčivý. škoda ...
Waldorf – nahnali tam všechny zaměstnance

Yamaha – proč tam vůbec chodit, že jo … Motifů mam plné zuby na několik let dopředu, po podzimních dvou měsících intenzivního programování … R.I.P. měl jsem Vás rád …
Ti co tam nebyli nebo jsem je asi nenašel – Access (to mě ani snad nemrzelo, všechno po „B“ je nepoužitelné), Elektron (to mě překvapilo, ale možná snad někde byli za rohem nebo v chodbě vedle záchodu jako TC Electronics), Analog Solution (v podstatě tam bylo několik modulů).