Docela smele tvrzeni. Pokud se nahrava dohromady cela kapela (nevim, jestli to opravdu je tenhle pripad), tak je to tezko nechas prehrat padesatkrat.ECSON WALDES píše: Kdbybych to nabiral ja, tak uz pri nahravani bych nepustil takhle velk chyby, tzn bych ve vysledku ani nemel co strihat a umele dorovnavat.
.
ako Vam zneje tato nahravka ? Death Metal
velvet: no tuhle otazku, jestli delat svou praci poctive a naplno, prestoze to malokdo oceni, casto jen ja sam, nebo na to trochu srat... ("proc jste namaloval ten strop Sixtinske kaple tak detailne, vzdyt to nikdo zezdola nevidi?" "Ale ja to vidim") ale to byla jen analogie, ale asi nevhodna, asi to sem nepatri... sorry
Naposledy upravil(a) Cyril dne 18 črc 2007 16:05, celkem upraveno 1 x.
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Amorph píše:Docela smele tvrzeni. Pokud se nahrava dohromady cela kapela (nevim, jestli to opravdu je tenhle pripad), tak je to tezko nechas prehrat padesatkrat.ECSON WALDES píše: Kdbybych to nabiral ja, tak uz pri nahravani bych nepustil takhle velk chyby, tzn bych ve vysledku ani nemel co strihat a umele dorovnavat.
.
To ze je to demo neni argument proto, aby bylo s chybama
z toho bych vyvodil zaver, ze bych s nahravanim dema pockal dokud to nezahrajou v poradku
Mělo by se stát samozřejmostí, že cena za takové smíchání + editaci bude vyšší! (v případě, kdy je cena stanovena "od kusu" a ne "časově").ECSON WALDES píše:Ne to neprekousnu. Nepodepsal bych se pod to. Kdyz se ukaze takhle markantni nepresnost, ktera uz nema nic spolecneho s prirozenou zivosti, tak natvrdo edituju. striham a rovnam
Napadá mne paralela k onomu " ... to se spraví při masteringu." ...
"...von to spraví při míchačce..."
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Veůvet: tak to jasnej souhlas
nicmene prave ti kteri by potrebovali nejvetsi mnozsvi madstandardnich editaci jsou ti kteri zacinaji a nemaj dostatek penez. Takze pak clovek bud takovou zakazku bere s tim ze to jsou znamy, nebo ze mam vlastni zajem tuhle muziku tocit. Protoze jinka je to bohuzel v realu nezaplatitelny. Tyhle editace pak uz delam ve svy podstate ve svem zajmu abych ve vyslednku sam za sebe odevzdal co nejkvalitnejsi praci.
jinak znama stiplava veta "... to se spraví při masteringu." ...
"...von to spraví při míchačce..." .......za tu bych strilel ))
nicmene prave ti kteri by potrebovali nejvetsi mnozsvi madstandardnich editaci jsou ti kteri zacinaji a nemaj dostatek penez. Takze pak clovek bud takovou zakazku bere s tim ze to jsou znamy, nebo ze mam vlastni zajem tuhle muziku tocit. Protoze jinka je to bohuzel v realu nezaplatitelny. Tyhle editace pak uz delam ve svy podstate ve svem zajmu abych ve vyslednku sam za sebe odevzdal co nejkvalitnejsi praci.
jinak znama stiplava veta "... to se spraví při masteringu." ...
"...von to spraví při míchačce..." .......za tu bych strilel ))
Jinak Rastis, dost možná je to maximum, co z toho můžeš při míchání se svými prostředky udělat...
Znáš to: " shit goes in, shit goes out"
Tím nechci říct, že Ti to zní jako shit! Ale ty americký nahrávky s kterými srovnáváš-nejen v mixu je třeba hledat rozdíl, ale už v tom, jak/čím/přes co zvuk nabírali...
Ovšem souhlasím s tím, co zde bylo řečeno (ohledně basů, kopáku atd...) . Nemáš na kytarách nějaký reverb?
Znáš to: " shit goes in, shit goes out"
Tím nechci říct, že Ti to zní jako shit! Ale ty americký nahrávky s kterými srovnáváš-nejen v mixu je třeba hledat rozdíl, ale už v tom, jak/čím/přes co zvuk nabírali...
Ovšem souhlasím s tím, co zde bylo řečeno (ohledně basů, kopáku atd...) . Nemáš na kytarách nějaký reverb?
Panove, mam pocit, ze byste chteli, aby k vam do studia chodili jen zkuseny profesionalove s vybrousenou technikou hry a s jasnou predstavou, co chtej z nahravky dostat. Pokud by mel rastis tenhle pristup, tak by tahle nahravka nikdy nevznikla, ta kapela by nikdy nenatocila demo, nemela by se cim prezentovat a tim padem by ani nedostala moznost si nekde zahrat.
Ale ne. Myslím, že to EW napsal jasně, když psal o tom, že kapely vyžadující masívní editaci jsou právě ty spíše začínající a bez prostředků a člověk jim to stejně vylepší zadarmo. Kromě toho-byl jsem konkrétně zvědavý na názor EW v této záležitosti - a ne konkrétně k této písni. Jinými slovy- neměl jsem na mysli ani tak tuto konkrétní píseň, ale (ještě) horší případy...Amorph píše:Panove, mam pocit, ze byste chteli, aby k vam do studia chodili jen zkuseny profesionalove s vybrousenou technikou hry a s jasnou predstavou, co chtej z nahravky dostat. Pokud by mel rastis tenhle pristup, tak by tahle nahravka nikdy nevznikla, ta kapela by nikdy nenatocila demo, nemela by se cim prezentovat a tim padem by ani nedostala moznost si nekde zahrat.
Tímto se omlouvám Rastisovi za to, že jsem uhnul debatu od jeho písně.
Re: ako Vam zneje tato nahravka ? Death Metal
Míchal jsi to s kompresorem na (hlavním) StereoBus?rastis píše:http://ftp.gitaristi.sk/rastis/death_metal.mp3
spokojny nie som, ale ani neviem presne, co by som este mohol riesit - americke porovnavacie nahravky zneju kusok inac . nejake rady / nazory ?
dik
Mám zkušenost, že u rockový muziky to dokáže pěkně "zgelovat" dohromady (a skrýt drobnější nepřesnosti např.).
Tak že - míchal bych od začátku skrze kompresor. Ratio 4:1, cca 4 db gain reduction, (attack/release dle "sluchu"). Omezil bych použití reverbů na minimum a snažil bych se co nejvíc dostat prostor z tracků.