Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Propojení Alesis io26 přes FW

Propojení Alesis io26 přes FW

Příspěvekod Mcmaker85 » 02 kvě 2017 21:09

Všem přeji dobrý večer :). Předem se omlouvám jestli ruším již s řešeným problémem, ale nepodařilo se mi ho dohledat.
Jsem amatér v nahrávání :), ale již nějaký čas si hraju se zvukovkou Alesis io26. Můj OS je windows 7/64bit, pc je postarší i3 od Intelu, tudíž PC
(8GB DDR3 Ram). Nedávno jsem se dozvěděl že se moje io26 dá rozšiřovat, tudíž jsem nemeškal a sehnal si ještě jednu. Problém je v tom, že jsem ji doteď nerozchodil. Původní a novou zvukovku jsem propojoval s PC přes FW, ale nikde v DAW (Samplitude 2015) se mi nezobrazuje. Mám stažené poslední ovladače, ale ani v Asiu od Alesis se karta nezobrazí. Vlastně ani v Asio4All. Už jsem nakoupil několik nových FW kabelů i 2 PCI FW karty, ale taktéž beze změny. Přijde mi zvláštní že na původní zvukovce se mi na ''displeji'' prosvítí oranžová dioda u značky FW - ale pouze v jednom slotu - druhý nejde . Ve druhé kartě pro sichr ani v jednom. I když jsem to zkoušel na stejný AC adaptér i kabel z původní/funkční. Zvláštní je, že po připojení se obě karty rozblikají - tudíž by měly být ok...Ale jedna funguje jako doposud a druhá jednoduše ani ťuk - svítí pouze 44,1. Po připojení mikrofonu na novou kartu signál je, jen nic neposílá do PC. Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Špatné konektory u karet? Špatná volba PCI FW karty???? Nebo jen nějaká Bl....? :)
Předem děkuji za odpovědi.
Mcmaker85

Re: Propojení Alesis io26 přes FW

Příspěvekod tony9 » 02 kvě 2017 22:01

Nešlo by to vyzkoušet na nějakém kompu s XPčkama?
Jo a řadiče pro FW by měli být TI
tony9

Příspěvekod PELF » 03 kvě 2017 01:05

audio::video::postprodukce
Studio ATLAS
PELF
Profesionál

Příspěvekod Mcmaker85 » 03 kvě 2017 21:13