lenze ked pouzivas sumbox, tak pouzivas viacvystupovu zvuknu, to je to iste ako keby si prehraval stopy samostatne... ako nahle to prehras na jeden stereovystup, si v prave takej riti ako pri renderingu (alebo teda este vacsej). problem proste zacina az ked dojde k onomu A/n + B/n = vystup, koli zaokruhlovaniu pri delenicarloff píše:problem pri summaci jsou predevsim panorama a dokonce i volume..proto maji sumacni boxy vetsinou alespon pan .
Pokud by byl takovy problem pri prehravani samotny princip externi summace by moc nepomohl..
Co dělá rozdíl ve zvuku Cubase?
pokial ti nevadi zvuk pri prehravani, zaves si na master nejaky vst rekorder a nahraj realtime... 100x sme sa tu o tom uz baviliTudy píše:Takže pokud by chtěl člověk kvalitu 1:1, skutečně by musel Cubase používat čistě jako tupý recorder bez jakékoliv automatizace a míchat externě každou stopu zvlášť...carloff píše:problem pri summaci jsou predevsim panorama a dokonce i volume..proto maji sumacni boxy vetsinou alespon pan ...
No jak jsem psal - při přehrávání mi zvuk nevadí. Prostě jen nebudu používat export na míchání.
Neviem hosi .. Nerozumiem .. A nezda sa mi to .. Preco by pri exporte mal byt pouzity nekvalitnejsi algoritmus ako pri prehravani .. Skorej mi to pripada logicke ako hovoril kexik . Ze pri exporte je viac casu a skorej to moze byt kvalitnejsie .. skorej pri realtime prehravani to moze robit problem .. Neviem .. Ja som si toto nikdy nevsimol .. pripada mi to chore ze by to tak malo byt .. proste ocakavam (a je to logicke) ze algoritmus sumacie je rovnaky pri prehravani a aj exporte , takze by to malo hrat rovnako .. inak da sa to lahko otestovat .. nahrat to do stopy pri prehravani a mixdownut to a porovnat .. podla mna vysledok bude uplne rovnaky ..
Inak .. dalsia vec je ta, ze ak tam tie rozdiely su , bude na ne treba netopirie usi a aparaturu .. si myslim ..
Inak .. dalsia vec je ta, ze ak tam tie rozdiely su , bude na ne treba netopirie usi a aparaturu .. si myslim ..
kexik : ale mne to pride nelogicke .. preco by programatori programovali software , ktory hra inak ako exportuje .. dajme tomu daka ficura , ze ked nestiha CPU , tak upravuje algoritmus aby stihal .. to hej .. ale ked je CPU na 20% , nazo zjednodusovat prehravanie ? Spravte dakto test .. Alebo to poviem zvukarovi nasmu .. Ale ma prace nad hlavu , tak by som ho nerad zatazoval ..
no jasne jenze i pouzivani panoramy a volume v softwarovem mixu ti zmeni zvuk..jakakoliv softwarova sumace meni zvuk..s tim naprosto souhlasim ...enze ked pouzivas sumbox, tak pouzivas viacvystupovu zvuknu, to je to iste ako keby si prehraval stopy samostatne... ako nahle to prehras na jeden stereovystup, si v prave takej riti ako pri renderingu (alebo teda este vacsej). problem proste zacina az ked dojde k onomu A/n + B/n = vystup, koli zaokruhlovaniu pri deleni
ale proste..mam napichany v insertech HW compresory, a prehrava to s nima slysitelne lip nez jak to zni pri mixdownu..
mimochodem nechtel by nekdo zksusit summing box DIY?
http://www.gearslutz.com/board/geekslut ... mixer.html
casti by vyrobil Tim z Buzz audio takze kvalita
The Summing Box!!!
16-24 Ch
Output level in each channel
Insert in each channel.
3 Auxs
Pan
Mute
Solo
Master bus control/fader.
Master Insert
2 parallel stereo outputs
VU meter with light
Naposledy upravil(a) carloff dne 19 dub 2007 20:58, celkem upraveno 3 x.
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Já to určitě zkusím, jen si tu musím pohledat informace, jak to nahrát v reálném čase do toho VST recorderu...Pytkin píše:...Spravte dakto test ...
Naposledy upravil(a) Tudy dne 19 dub 2007 20:58, celkem upraveno 1 x.
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Pytkin: takto to při sumaci bohužel nefunguje 

Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
carloff : ked mas napichane v insertoch HW kompresory .. tak pri mixdowne by to malo ist v realnom case .. algoritmus by mal byt rovnaky ako pri prehravani .. to je potom daka chyba softwaru ak to tak neni ..
skusal si dakedy pri prehravani nahrat ten signal ktory hra von ? ten predsa musi hrat rovnako ako to co pocuvas ..
skusal si dakedy pri prehravani nahrat ten signal ktory hra von ? ten predsa musi hrat rovnako ako to co pocuvas ..
proste to tak neni...kdyz to mixdownu zni to proste ploseji..netusim proc
..
..
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
v promile ano..a ty promile se v mixu nascitaji...zkus si totez udelat na analogovem pultu dej si pan doleva a pak si ho zkus dat softwerove...zni to proste jinak
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
To asi nejlíp vysvětlí Kexik, bo ma na to buňkyPytkin píše:tudy : ale rozvedte to ! meni zvuk oproti comu ?

Já jen mlhavě tuším, že jde o to zaokrouhlování - máš dvě (a více) digitální hodnoty (úrovně) a nějaký algoritmus určí, jaká bude výsledná. A předpokládám, že se nejedná jen o aritmetický průměr...
Krom toho se vždy musíš přiklonit k nějaké hodnotě a to je to, jak píše Carloff - když se to nasčítá...
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz