Rošky, díky za hodnotný názor.
S tím, že spousta nahrávek vzniká digitálně (mix) a s dobrým výsledkem, máš pravdu.
Tohle téma jsem nakousl hlavně proto, že se snažím vytvořit si nahrávací systém, který bude nejlíp (v rámci mých možností) vyhovovat mé představě o kvalitním -nebo spíš slušném- zvuku. A do této představy mi právě spousta nových nahrávek nezapadá díky jakési chemičnosti. No a přesně ten náznak "ztráty šťávy" jsem zaznamenal při "exportu" mého starého Cubase VST (který mi jinak plně vyhovuje).
Co dělá rozdíl ve zvuku Cubase?
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Teda Nunu
16-bitová jsou snad všechna běžná CD ( včetně On Every Street
)
Pro upřesnění: já samozřejmě porovnávám vymíchaný zvuk s exportovaným a oba jsou 24bit

16-bitová jsou snad všechna běžná CD ( včetně On Every Street

Pro upřesnění: já samozřejmě porovnávám vymíchaný zvuk s exportovaným a oba jsou 24bit
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Je to tedy dost OT, řešit analogovou sumaci v threadu o Cubase (navíc se to tu již řešilo), ale mě to hodně zajímá. Mám svůj polodinosauří setup postavený podobně jako Rošky, tedy 18 výstupů z kompu (RME Multiface plus MARIAN AdCon) do pultu a také předmíchávám některé skupiny nástrojů dohromady v počítači. Myslím, že rozdíl slyším a několikrát jsem si to i zkoušel smíchat v Logicu a na pultu, což ale u mne může být hodně ovlivněno tím, že mám lampový pult, který přirozeně barví. Nedokáži ale říct, který mix je lepší, prostorovější nebo dynamičtější. Možná mohu říct, že mix z pultu tak nějak přirozeně víc drží pohromadě. Spíš jen to ale tak, že jsou prostě jiné a je to asi věc vkusu, nikoli kvality. Můj vkus si vybral outboard.
Saša
Saša
zaklad by mely asi byt dobry DA prevodniky.
pri 16 kanalech staci rozdelit mono hlas kick snare kytary overheady fx a ostatni do zbytku a hraje to podstatne lepe..
komprese a EQ z analogu, neco samozrejme uz v DAW , par HW hallu a ten zvuk je o necem jinem....
pri 16 kanalech staci rozdelit mono hlas kick snare kytary overheady fx a ostatni do zbytku a hraje to podstatne lepe..
komprese a EQ z analogu, neco samozrejme uz v DAW , par HW hallu a ten zvuk je o necem jinem....
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Pytkin: Záleží na tom, čemu říkáš běžné repráky. Z jezevčíka to asi nerozezná nikdo
, ale myslím, že 2-pásmové AQčka se stolním zesilovačem už ten rozdíl odhalí.
Příští týden udělám porovnání na svém setupu.
Jen nevím jak se mi podaří srovnat úroveň reverbů - už vím propísknu je 1 kHz-em

Příští týden udělám porovnání na svém setupu.
Jen nevím jak se mi podaří srovnat úroveň reverbů - už vím propísknu je 1 kHz-em
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz