Cub.SX3 - split MIDI stopy na N stop (podle vysky not)?

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
Odpovědět
vras
Příspěvky: 830
Registrován: 27 lis 2007 21:36

Cub.SX3 - split MIDI stopy na N stop (podle vysky not)?

Příspěvek od vras » 27 lis 2007 21:50

Zdravim forum!
Mam neresitelny problem - anebo jsem blb - potrebuju z jedne midi stopy (je to jednoduse stopa a v ni jeden souvisly midi event), kde je cca 10 vysek tonu, vygenerovat 10 separatnich MIDI, kde kazdy MIDI ponese svou vysku tonu - je to pro bici...tak aby midi#1 byl kopak, midi#2 virbl atd. Hledam, hledam, ale furt s tim nejak nemuzu hnout. Kdyby nahodou nekdo vedel, pomozte! Dik!

To uz chci asi moc, paralelni otazka je jeste jedna - Jak dostat vystup zMIDI stopy na vice zarizeni najednou? Zarizeni jsou VstI apod., tj. softwarovou cestou, ne pres midi hardware. Kazda midi stopa v SX 3.1 ma samozrejme "midi out" a tusim 4 (nebo max. 5) midi_sendu - takze vystup lze nejak poslat do nejvys 5 (6) zarizeni, ale potreboval jsem preposlat MIDI vystup jedne stopy do 10 zarizeni, lze to? Samozrejme se da stopa (s eventy na ni) duplikovat, ale tohle duplikuje i obsah eventu, a pokud tam nekde neco zmenim, musim hlidat, aby se to zmenilo i tamhle, a to je zcela neprakticke.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21261
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 27 lis 2007 23:37

no .. nemozem to tu odskusat .. ale v cubasoch to vzdy tak bolo .. ked midi track nastavis ze je drum track .. tak prehrava cez drum mapu .. kde mas vstupnu notu (trebars ze kopak je C_0) , potom vystupnu notu (ze hra bude f#2 a vystup na ktory to pojde) .. dufam ze to v SX nejak moc nezmenili .. v kazdom pripade , ked drum track das remixnut (tu funkciu najdes , je to ta ista ktora sa pouziva na rozbitie trackov z midi file 0) , tak sa ti rozbije na jednotlive noty = bubny ..

nejaky znalci ma dolpnia ..

Uživatelský avatar
TAP
Příspěvky: 448
Registrován: 20 črc 2004 10:04

Příspěvek od TAP » 27 lis 2007 23:57

nejsem znalec. Onehdy jsem se ptal skoro na to samé.

Je to uplně jednoduché

Klikni na track který chceš rozparcelovat

Na horní liště klikni na kolonku MIDI

Dissolve track

eventuelně odfajfkni dissolve pitches...

a dole pak najdeš tolik stop kolik máš výšek ve stopě

edit: Já jsem to tehdy potřeboval rozdělit podle kanálů a to se dělá taky touhle funkcí. Moc dobrá věc!

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21261
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 28 lis 2007 00:29

jo dissolve :) v starom cubasa sa to 100 rokov volalo remix .. ja to tak mam zafixovane :)

Uživatelský avatar
Tamango
Příspěvky: 103
Registrován: 13 úno 2003 09:44

Re: Cub.SX3 - split MIDI stopy na N stop (podle vysky not)?

Příspěvek od Tamango » 28 lis 2007 09:32

vras píše:potrebuju z jedne midi stopy (je to jednoduse stopa a v ni jeden souvisly midi event), kde je cca 10 vysek tonu, vygenerovat 10 separatnich MIDI, kde kazdy MIDI ponese svou vysku tonu - je to pro bici...
ak som správne porozumel: máš MIDI stopu, v nej MIDI event a v ňom sú MIDI noty (pre drum stopu - údery) ... potrebuješ túto stopu rozbiť podľa tónov - úderov (napr. BD - C1 - stopa 1, Snare - D1 - stopa 2, Tom1 - G1 - stopa 3 atď...) ... mám pocit, že Dissolve slúži na rozobratie skladby podľa MIDI kanálov a nie podľa tónov, čiže ak máš biciu stopu na kanáli 10, tak Dissolve s tým nepohne ... možno by pomohol Transformer ... zatiaľ som nebol prinútený ho použiť ale mám pocit, že by to zvládol ...
vras píše:Jak dostat vystup zMIDI stopy na vice zarizeni najednou? Zarizeni jsou VstI apod., tj. softwarovou cestou, ne pres midi hardware. ... Samozrejme se da stopa (s eventy na ni) duplikovat, ale tohle duplikuje i obsah eventu, a pokud tam nekde neco zmenim, musim hlidat, aby se to zmenilo i tamhle, a to je zcela neprakticke.
Tiež by som to riešil asi duplikovaním eventov do druhej - desiatej stopy s tým, že by som ich kopíroval cez Alt-Shift, t.z. že ti eventy by boli len prpojené s pôvodným evantom a všetky zmeny v týchto eventoch by sa automaticky preniesli do všetkých ostatných súvisiacich ...

... ak sa mýlim, opravte ma ... nemám možnosť si to overiť tu v práci ... doma áno ...
Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie ...

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3009
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Příspěvek od pavlii » 28 lis 2007 09:50

2Tamango: k té druhé odpovědi - ano, je to tak, pracovní název zní "Ghost Parts", čiže změny udělané v jednom (a nemusí to být tuším ani ten původní, prostě libovolný z nich) se promítnou do všech, které spolu souvisejí (byly vytvořené jako "ghost" kopie).

P.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21261
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 28 lis 2007 14:09

tamango : da sa disolvovat aj podla not .. urcite ked je drum track .. a TAP pisal ze pri disolve je moznost zakliknut dissolve pitches .. co by som ocakaval je to co chceme ..

vras
Příspěvky: 830
Registrován: 27 lis 2007 21:36

Příspěvek od vras » 28 lis 2007 14:37

Ano, ted jsem to zkousel, dissolve by pitches tam je (SX 3.1), parada!

Odpovědět