Export audio mixdown v Cubase
pytkin: on tam ma aj vstcka, to bude tym... akceleracne karty behaju realtime alebo este rychlejsie, ak to ovladac k nim umoznuje a karta ma este rezervu v dsp vykone... ale dsp je obecne skonstruovane na realtime processing. rozdiel v zvuku je troska vec, ktora aj mna zaujima lebo je to fakt tak. nie ze by render bol horsi, skor naopak, ale problem je ze nie je 100% kontrolovany, lebo preview s vysledkom nesedi
- SoundsFine
- Příspěvky: 511
- Registrován: 28 črc 2008 15:29
Jsem z toho na palici.
Přesně jak píše Pytkin, očekával jsem, off-time, že bude rychlejší i kvalinější, ale výsledek je takový, že je to (při velkém zatížení cpu) pomalejší a co je podstatné, hraje to jinak, než to, co tvořím při mixu.
Je to jen miniaturní rozdíl a je slyšitelný. Překvapivé. Zkuste si to.
Při realtime, je export stejný jako to co tvořím při (live) mixu.
Poznámka: mám IntelQuad, používám:uad, poco, algorithmix, waves, celemony a žravé vsti.
To, co vidím jako divné je, že export v off-time zní jinak (subtilní rozdíl, ale prostě je tam) než to, o co vlastně snažím v mixu.
Přesně jak píše Pytkin, očekával jsem, off-time, že bude rychlejší i kvalinější, ale výsledek je takový, že je to (při velkém zatížení cpu) pomalejší a co je podstatné, hraje to jinak, než to, co tvořím při mixu.
Je to jen miniaturní rozdíl a je slyšitelný. Překvapivé. Zkuste si to.
Při realtime, je export stejný jako to co tvořím při (live) mixu.
Poznámka: mám IntelQuad, používám:uad, poco, algorithmix, waves, celemony a žravé vsti.
To, co vidím jako divné je, že export v off-time zní jinak (subtilní rozdíl, ale prostě je tam) než to, o co vlastně snažím v mixu.
- SoundsFine
- Příspěvky: 511
- Registrován: 28 črc 2008 15:29
- SoundsFine
- Příspěvky: 511
- Registrován: 28 črc 2008 15:29
A vy neslyšíte ten rozdíl při real-time a off-time?
Nevidím důvod, proč se tedy o něco snažit při mixu, když to nakonec exportujete offtime, aby to ve finále hrálo jinak, než jste původně chtěli?
Od té doby, co jsem připíchl externí efekty používám real-time export, protože ta kupa práce s exportem jednotlivých tracků a finální offtime export, nad kterým vlastně nemám kontrolu a výsledek je vždy nejistý, mě znervózňují...
Nevidím důvod, proč se tedy o něco snažit při mixu, když to nakonec exportujete offtime, aby to ve finále hrálo jinak, než jste původně chtěli?
Od té doby, co jsem připíchl externí efekty používám real-time export, protože ta kupa práce s exportem jednotlivých tracků a finální offtime export, nad kterým vlastně nemám kontrolu a výsledek je vždy nejistý, mě znervózňují...