Export audio mixdown v Cubase

Sekvencery Steinberg Cubase a Nuendo
Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

pytkin: on tam ma aj vstcka, to bude tym... akceleracne karty behaju realtime alebo este rychlejsie, ak to ovladac k nim umoznuje a karta ma este rezervu v dsp vykone... ale dsp je obecne skonstruovane na realtime processing. rozdiel v zvuku je troska vec, ktora aj mna zaujima lebo je to fakt tak. nie ze by render bol horsi, skor naopak, ale problem je ze nie je 100% kontrolovany, lebo preview s vysledkom nesedi

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22477
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin »

kexik : aj my pouzivame VSTcka ..

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

pytkin: ale asi nie v takom mnozstve, alebo nie take, ktore podporuju offline HQ processing a/alebo ho nepouzivaju tym sposobom ze to zedre ovela viac cpu. ja pouzivam vyhradne pluginy a u mna to problem teda je

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22477
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin »

je to zvlastne .. pripada mi to divne , aby clovek stlacal realtime , ked to chce mat rychlejsie .. mam skusenosti , ze by to malo byt naopak ..


divne veci ...

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine »

Jsem z toho na palici.

Přesně jak píše Pytkin, očekával jsem, off-time, že bude rychlejší i kvalinější, ale výsledek je takový, že je to (při velkém zatížení cpu) pomalejší a co je podstatné, hraje to jinak, než to, co tvořím při mixu.
Je to jen miniaturní rozdíl a je slyšitelný. Překvapivé. Zkuste si to.
Při realtime, je export stejný jako to co tvořím při (live) mixu.
Poznámka: mám IntelQuad, používám:uad, poco, algorithmix, waves, celemony a žravé vsti.

To, co vidím jako divné je, že export v off-time zní jinak (subtilní rozdíl, ale prostě je tam) než to, o co vlastně snažím v mixu.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

soundsfine: mna napada jedine riesenie a sice vyrendrovat to po stopach (co ale ako som sa dozvedel ie cubase az v najnovsej verzii???) a znova zmiesat

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine »

Ne.

Problém je přece v tom, že export v off-time, vyrenderuje něco jiného, než to, co nám (cubase 4.5.2) nabízí k poslechu při mixáži!!!

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

export po stopach znamena ze ti to vyrendruje vsetky inzerty aj s efektami ako extra wavy, tie si nasypes do noveho projektu a skontrolujes ako to hra, pripadne nasadis nejake korekcne efekty a zmixnes to realtime. ja viem ze je to pritiahnute za vlasy ale ako vavim to je jedine co ma napada

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22477
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin »

soundsfine : kukni v tych pluginoch . .mozno sa da vypnut , aby offline pracovali kvalitnejsie a pojde to rovnako .. inak mne sa mari ze nerendrujeme realtime ale trva to aj tak 1:1 .. kvoli UAD a POCO pluginom ..

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine »

A vy neslyšíte ten rozdíl při real-time a off-time?

Nevidím důvod, proč se tedy o něco snažit při mixu, když to nakonec exportujete offtime, aby to ve finále hrálo jinak, než jste původně chtěli?

Od té doby, co jsem připíchl externí efekty používám real-time export, protože ta kupa práce s exportem jednotlivých tracků a finální offtime export, nad kterým vlastně nemám kontrolu a výsledek je vždy nejistý, mě znervózňují...

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

ja rozdiely pocujem, ved vravim... ale zatial vzdy to boli zmeny k lepsiemu tak som to moc neriesil :)

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22477
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin »

soundsfine : ja rozdiely nepocujem .. ale ani mi to offline nepocita pomalsie ako realtime ..

Odpovědět