BIOTECH-STUDIO

Kapely, projekty, alba, hudebníci...
Odpovědět
Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od carloff »

S tim souhlasim,neni nic univerzalniho a samospasitelneho...
hlavne kdyz je s tim Jiri spokojen -o nic jineho prece nejde...
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Ivo »

Wohma píše:Mne spis prisla zajimava Ivova poznamka o tom, ze na ten focusrite nejsou jednoznacne recenze a nazory.
Mně právě zaujala klasická mnohotvárnost tohoto světa. Na jedné straně Jirkovy radostné dojmy, na druhé straně jsem uplně nezávisle před pár dny náhodou zabrousil na diskusi týkající se právě focusrite blue a tam třeba zde zmiňovaný Brian Lucey (Magic Gardens Mastering) mimo jiné říká: " The 315 mkii as stock sounds like shit IMO and I'm shocked that they were used by anyone for mastering" a pak vysvětluje že aby to mohl používat musel to celé modikovat atd. Podobně i jiný člověk říká o 230: "The 230 i have is modified and it lessens the mid push a bit so it won't make your ears bleed." Atd atd ... Jiní zase byli rovnou spokojeni: "Sonically, it's exactly what you'd expect: very clean, very surgical, very precise." For me the 315 seemed more suited for broad stroke (wide band) EQing while the GML was more surgical (notch + shelving). atd atd

Jen mi to přišlo zajímavé ve stejný okamžik vidět tak odlišné názory na tutéž věc. Tak jsem jen po pravdě poznamenal, že názory a recenze na jednu věc mohou být různé, ale nejdůležitější samozřejmě je, co se každému líbí a co mu vyhovuje a přeju Jirkovi ať z toho má radost a ať mu to vydrží ... Toť vše :wink:

Uživatelský avatar
Darce
Příspěvky: 106
Registrován: 30 črc 2009 12:49

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Darce »

Ahoj, hezký krásná konečná fáze :-) příjemně působící hezky vybavené studio :-)
E - MU 0404 USB, HSMW001, AKG 400, Akai mpd 18, Mackie MR-8, Samsung sync master 2243 24", Asus 3800, 2GB Ram,.... http://www.bandzone.cz/darceanddjkpe nebo http://www.myspace.com/mcdarce

Uživatelský avatar
ECSON WALDES
Profesionál
Příspěvky: 1859
Registrován: 16 zář 2002 14:52

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od ECSON WALDES »

Obrázek
Obrázek

jeste par fotek novyho 330 compressoru ! : )


carloff píše:S tim souhlasim,neni nic univerzalniho a samospasitelneho...
hlavne kdyz je s tim Jiri spokojen -o nic jineho prece nejde...
V tom s tebou souhlasim. Jsem s Focusrite BLUE outboardem moc spokojenej a o tom to pro me samo je ! : ) Je ale rozdil kdyz na tu vec nekdo tim konkretnim tonem napise takhle zavadejici verdikt. To jsem pak nemoh nezareagovat . )



Ivo píše:...a tam třeba zde zmiňovaný Brian Lucey (Magic Gardens Mastering) mimo jiné říká...
Kdyby jsi cet vse co se o Focusrite BLUE dalo precist, zjistil bys nekolik informaci ktery by ti napovedely, proc treba Brian napsal tu kontroverzni vetu, paradoxne je pritom on sam coby velka autorita velkym propagatorem a obhajcem Focusrite BLUE. Jeho 315 je ze serie mk II (bez transformatoru), zakaznicky modifikovana.

Dulezity je zminit ze puvodni koncept tehle BLUE EQ a Compressoru vychazi z NEVE designu kterej pro George Martina a jeho AIR studio designoval Rupert NEVE, z toho pak vzesel slavnej mixpult Focusrite Forte. Ve vztahu k BLUE outboardu jsou dulezity modely Focusrite ISA110 Mic Pre/EQ a compressor ISA 130. To byly transformatorovy precizni nastroje ktery NEVE navrhnul v top parametrech (soucasna ISA serie uz je bohuzel jen nutnej vzdalenej kompromis z puvodni NEVE kvality). Firma Focusrite pak pri designu masteringove serie BLUE z techno puvodnich NEVE konceptu vychazela a prizpusobila spoustu detailu prisnym narokum pro masteringove ucely, od rozsahu EQ az po dokonale filtry. Compressor je vybavenej mnohem rychlejsim VCA a vse je presne kalibrovano pro dokonalej soubeh obou kanalu. Vysledkem byly compressor BLUE 330 a eq BLUE 315 oba s transformatory. Pozdeji Focusrite uvedl model 230, coz je v podstate RED 3 s transformatory a kvalitnejsimi soucastkami, potenciometry a konektory.

BLUE serie se potom deli na generace mk I. a mk II. Prvni generace mk I. mela v zakladu ve vybave tarnsformatory na vstupu a vystupu. Ty dodavaji temhle Focusrite BLUE bohatou barvu a krasnej charakter kterej je jednou z cenenejch zvukovejch vlastnosti teto serie. Nasla se ale skupina masteringovejch studii ktera pouzivala mk I. s transfotmatory a prala si, aby tahle serie mela jeste cistejisi a pokud mozno bezcharakterovej neutralni zvuk, kterej by neovlivnoval zvukovej material (ja charaktery naopak musim rict mam moc rad). Takze na zakazu primo od Focusrite je venku i par modelu mk I. ktery presto ze transformatory mely standardne ve vybave tak je na prani majitelu nemaji. Pozdejsi serie BLUE mk II. uz transformatory neobsahuje. Focurite s nasledujici serii mk II. reagoval na prani studii mit precizni BLUE serii i ve verzi bez trafa. protoze nektera studia si zakladala na hodne puristickym neutralnim zvuku.

No a na zaklade toho se ukazujou dva tabory lidi, jeden miluje krasnej transformatorovej charakter a hezkou analogovou barvu serie mk I. a proti nim je druhej tabor kterej preferuje naopak verzi mk II. ktera ma neutralni zvuk bez jakejch koliv analogovejch harmonickejch charakteru. Pricemz ti co maji transformatorovy verze radikalne odmitaji verzi bez trafa : ) To samo o sobe uz rika jak dva uplne jiny pristupy a potreby, nebo by se dalo rict spise vkus ke konkretnimu zvuku, dava proti sobe dva jiny nazory lidi kteri pouzivaji jeden "temer stejnej" outboard od jendy firmy ale s trochu odlisnym zvukem. Docela hezky to vystihuje i ruzny spokojenosti ci nespokojenosti se zvukem toho nebo onoho outboardu. Stejnym prikladem mi prijdou prodkuty Summit Audio, u kterejch jedna strana preferuje prvni generaci napr compressor DLC200 proti DLC200B, prvni serie ma tmavsi zvuk, serie B ma otevrenejsi vejsky a jasnejsi barvu. Opet jedna strana rika ze serie X je lepsi nez Y a druha rika opak. Paradoxne at uz u treba Focusrite outboardu, nebo Summit Audio, Tube-Tech, ci treba Avalon, vsechno jsou to spickovy masiny a je uz jen na konkretnich lidech cim je zaujmou nebo nezaujmou. Kazdopadne to ale at uz je to bud prehnane prechvaleno, nebo prehnane zadupano jeste nic nerika o skutecny kvalite, ale spis o vkusu nebo mozna momentalnim rozpolozeni, cloveka kterej takovu informaci rika svuj postoj. Mimochodem je taky moc dulezity jestli jeden clovek danou masinu pouziva na akustickou muziku, nabo elektro, nebo.. Milion ruznejch uplatneni a pohledu, kdy se pro neco nekomu masina hodi nebo ne. V podstate to jsou jasny veci ale prijde mi ze se to casto vubec nerozlisuje.


u tehle spesl studiovejch masin je presna veta kterou tu trefne napsal Kexik:

kexik píše:ja si aj tak myslim ze v tejto hiend triede neni ziadny vyrobok ktory by bol uplna slapa do blata. nanajvys sa da meditovat nad cenovou vyhodnostou a nuansach vo zvuku ale plus minus je to na jedno brdo rovnako kvalitne, priznajte si to konecne ;)




Jeste pro predstavu - "NEVE" Focusrite FORTE a na druhy fotce pozdejsi model Focusrite Studio Console:

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od carloff »

No ono je to trosku jinak...k historii focusrite:
Focusrite zacal delat nejdriv moduly kompaktibilni k 1081/1064.Diky tomu zacali spolupravovat s Rupertem Nevem.Ten opravdu stoji za vznikem Focusrite ISA 110 a 115 a dynamickeho modelu ISA 130/ 131 .Udelali 3 typy konzole zalozenych na techto modulech na podnet George Martina v roce 1982 .Bohuzel meli spatne spocitanou cenu a nasadili ceny nizko na to aby se pulty v takove kvalite dali vyrobit.To vedlo k tomu, ze museli vyhlasit v roce 1989 bankrot a koupil celou firmu Phil Dudderidge zakladatel Soundcraftu..v te dobe zacala druha era , ktera skutecne nema nic moc spolecneho se starou erou spojenou s Nevem.
z te prvni ery pochazi
(Takze jeste jednou tohle jsou jedine module pro Focusrite skutecne designovane Rupertem Nevem)
ISA 110
Obrázek


ISA 115
Obrázek

a
kompresor ISA 131

Obrázek

O rozdilu 130 -131:
the original ISA series the ISA 130 was a console module which offered "Compressor/Limiter, De-esser/Exciter, Noise Gate/Expander, Gain Reduction/Signal Metering and Eq/Filters, all within a single...module".
The ISA 131 was a 130 in a single-space rackmount, with internal PSU and wired for optional stereo linking.

tyhlety vsechny moduly z ery 1 jsou velice drahe a velice cenene









Po roce 1989 do roku 1996 udelali 10 konzoli zalozenych na designu ery 1. 2x Forte konzole zbytek Studio konzole , z nichz nektere byly uz jen cutdowny velkych..byly zalozeny na planech Ruperty Neva ktery v roce 1989 odesel z firmy...
Obrázek


zde j studia ktere je maji v chronologickem poradi

# Metropolis London
# Conway Studios LA
# Jive Studios Tokyo
# Oceanway Studios LA
# Bop Studios Bophuthatswana SA
# Musicmill Nashville
# Sound Design Tokyo
# Crescente 1 Tokyo
# Beartracks New York
# Crescente 2 Tokyo


Od roku 1990 zacala kvalita jejich outboardu rapidne upadat Focusrite zmenil marketingovou startegii a zacal spolupracovat s Digidesignem.
Bezne se zacal misto highendovych obchodu objevovat v Guitar centrech atd.

v roce 1992 vyjeli s RED radou delanou rucne v Anglii..nakonec do roku 1996 se rozsirila rada na
# Red 1 Quad Mic Pre
# Red 2 Dual Equaliser
# Red 3 Dual Compressor/Limiter
# Red 4 Preamplifier (no longer in production)
# Red 5 Power Amplifier (no longer in production)
# Red 6 Mono Mic-pre & Equaliser
# Red 7 Mono Mic-pre & Dynamics
# Red 8 Stereo Mic Pre
Obrázek

Blue rada byla vyvozena z RED rady --ne primo z ISA rady(tohel pisou na focusrite -As a general principle, the Blue range uses the original circuitry from the Red range and console but configured for specialist applications - principally Mastering and Broadcast) a obsahovala
tyto pristroje
Blue 315 Isomorphic Mastering Equaliser
Blue 330 Mastering Compressor/Limiter
Blue 230 Broadcast Compressor/Limiter ----upozornuju ze 230 je Broadcast ne studio
Blue 260 20-bit D-A Converter
Blue 245 20-bit A-D Converter
Blue 300 Mastering Controller

Obrázek

Diky spluprace s digidesignem se stal v techto letech z Focusrite tzv "prumyslovy standard".(Stejne jako Blue mikrofony ktere meli smlouvu s Digidesignem taky).BTW slovo prumyslovy standard opravdu nesnasim---pripomene mi to 1000 studii bez fantazie s Focusrite 428 nebo Red a U87AI a Genelec monitory....Focusrite diky tomu zacala operovat s ISA designem a neve-Focusrite jmenem na Digidesign C24, na Mboxech atd...vse jsou podle Focusrite , Digidesign ISA 110 Focusrite preampy.....realne ovsem nemaji tyhlety "vylepsene" ISA designy s puvodnimy nic spolecneho...je to jen lakacka na zakazniky..

k Red a Blue range
The RedRange wasn’t TOO bad, but it was overpriced, especially considering 30% of the buyer’s dollar was going to the VERY expensive cosmetics (faceplate and hand-polished knobs). So, it was average or maybe a little above average gear stuffed in to very costly, shiny boxes. The GREEN and PLATINUM ranges were absolute tripe right from the git-go. Trash! And the fact they were making this cheapo, surface-mount crap very quickly tarnished Focusrite’s reputation as a boutique pro-audio line.

Even the so-called BLUE range, a re-packaging of the previous ISA gear, seemed like a marketing ploy. Keep in mind Rupert Neve’s involvement in Focusrite ended in ’89, and he had no hand in designing anything after the ISA110. For a while the BlueRange was hand-built in England and was expensive, but then they came out with the ISA220 and the ISA428, both built in Asia. Sonically both those pieces are as boring as a box of sand.


Tohle rika Ted Fletcher z Mercenery proc neprodava Focusrite...a nikdy nebude...
Muj duvod proc tohle nekupovat je to ze opravdu 30% ceny Focusrite Blue a Red dela predni panel a knoby...vypada to hezky, ale za ty penize jsou lepsi veci...

Kazdopadne je to hezka hracka, a opet opakuju ze nejdulezitejsi je aby jsi s tim byl spokojen...
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
a.tom.x
Příspěvky: 2694
Registrován: 06 zář 2002 16:55

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od a.tom.x »

Nevim proc, ze pri cteni tohoto topicu mam obcas pocit, ze tu je par neprejicich az zavistivych lidi ... no asi proto své studio ukazuji jenom pratelum :) Jirko drz se ;)
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com

Uživatelský avatar
ECSON WALDES
Profesionál
Příspěvky: 1859
Registrován: 16 zář 2002 14:52

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od ECSON WALDES »

.

Fajn ze ses rozepsal, ale proc to negativni zaujeti milane ? : )

carloff píše: Kazdopadne je to hezka hracka, a opet opakuju ze nejdulezitejsi je aby jsi s tim byl spokojen...
jj. diky za prani, jsem spokojenej a moc : ) Koukam jednim dechem rikas tohle ale soucasne si davas praci najit o znacce Focusrite co se o ni napsalo jen ve spatnym svetle, hehe : )) ale jo i to sem patri, proste to tak mas zarizeny : ) tim ale nic nemenis na faktu ze Focusrite vyrabel spickovy profi produkty. Ja jsem protivaha k tomu co pises z druhyho konce, trochu se taky rozepisu : )


Kazdopadne mas to trosku popleteny Milane, napsal jsi spoustu chyb, asi jsi to nestacil z MANLEY webu peclive procist kdyz jsi tu delal tenhle rychlo preklad http://www.mercenary.com/whynofocusrite.html Psat sem utrzky informaci na zaklade dvou stranek je pak hodne osemetny.

Prvni moduly ISA 110 udelal NEVE skutecne pro kompatibilni ram NEVE pultu. ostatne George Martin je s tim pultem taky vyfocenej (viz foto). Byla to ISA 110 o ktery jsem uz psal, nasledne ale vznikl channel strip pultu FORTE a pak celej tento pult, vi se jen o 2 vyrobenejch kusech - prvni pro Master Rock Studios a druhej pro Electric Lady (Jimmy Hendrix). Pult pro Electric Lady byl nasledne narezan na sidecary po 16 ti kanalech, jednu tam maji vedle SSL 9000J (viz prilozeny foto z myho archivu). Mixpult FORTE mel na tu dobu neuveritelnej channel strip kterej obsahoval PRE / EQ / GATE / LIMITER / COMPRESSOR / DEESSER !!! : ) to byla uzasna vec. Preamp a EQ jsou znamy moduly ISA 110 (jen s mensima cepickama potenciometru) a dynamicka sekce je znama ISA 130 ktera vznikla prave pro tento pult. Firma Focusrite pak pozdeji ISA 130 prodavala taky jako rack verzi, stejnej kus jen v jinejch oznacenich, rozdily v cislech uz nemaji s technickym designem nic rozdilnyho jen to byly jiny "Rack" usporadani. Po prvnim pultu Focusrite FORTE, nasledovala osekana ekonomictejsi verze "Studio Console", ktera ovsem uz nemela slozitou dynamickou sekci ISA 130 ale pouze EQ a PRE. Tim udelat FOCUSRITE o neco levnejsi pult kterej neztratil z kvality puvodniho NEVE designu. Tenhle pult pak nasledne pouziva puvodni ISA 110 EQ/PRE v usporadani a estetickym vzhledu (velky knofliky ktery pak maji i BLUE) kterej Ruper NEVE, puvodne navrzhoval pro George Martina.


Focusrite-NEVE - George Martin.jpg
FOCUSRITE FORTE electric lady.jpg


Jeste te opravim, prilozil jsi tu za Focusrite preamp ISA 115 chybnou fotku na ktery je AMEK PurePath, kterou sice designoval Ruper NEVE ale s Focusirte odkazem nebo designem to nema nic spolecnyho. Taky uvadis chybu v poctu pultu. Vyrobeno bylo - 2 pulty Focusrite FORTE a 15 pultu Focusrite STUDIO CONSOLE.

Fletcher z Mercenary se rozhod nezastupovat Focusrite protoze se mu nelibilo ze Focusrite zacal krome HiEnd outboardu po nejaky dobe delat i konzumni levny produkty uplne jiny konstrukce jednalo se o serie Platinum a Green, coz se mu nedivim. Tyhle levny Platinum preampy se pak montovaly i do Digi Control 24 nebo DIGI 001. Je to hodne levnej gear a Focusrite sice ted patri mezi jedny z nejvetsich znacek v oboru protoze umel rozsirit svoje tovarny, ale soucasne tim ztratil lesk kterej mel kdyz vyrabel jen HiEnd outboard. To je konec koncu bod na kterym spousta firem muze hodne ztratit nebo ziskat. Pro priklad treba ADAM zacal postupem casu taky vyrabet levny Hobby bedny, jako A7 atd. protoze trh s hobby vybavenim je mnohem vetsi a pokud firmy mely potrebu jeste nekam rust, pristoupily na to. Treba Manley, Tube-Tech, nebo Avalon ktery toho chrlej na HiEnd pomery mraky se k tomu nerozhodly a vic nez 20 let si drzej svuj status a sve jmeno. Focusrite mel stejnou moznost, ale rozhod se jinak. Nicmene šušká se ze Focusrite chysta novej produkt ! : ) debaty nabraly na intenzite kdyz Focusrite oznamil ze ukoncuje vyrobu slavnyho compressoru RED 3, skvelyho VCA. Ten ma jako finalni master compressor za SSL pultem napr Chris Lord Alge, jeho "modra" verze je zminena BLUE 230.

Jeste bych te rad opravil ohledne BLUE / RED. Jestli ma BLEU neco identickyho s RED serii, tak je to compressor BLUE 230, ten je v podstate RED 3 s krokovejma potenciometrama a kvalitnejsima soucastkama. Design je jinak identickej. BLUE 315 a BLUE 330 jsou nove designovany EQ a COMP sepecielne pro mastering, samozrejme maji silnej odkaz ve Focusrite technologii ktera je pouzita i v RED, proc by ale taky nemela zejo. Zvlastni ale z toho co pises teda je, ze RED serii ktera je vyrobena pro studiove ucely jsem v mastering studiu v podstate nikdy nevidel, zatim co BLUE ktera ma jinej design zamerenej na mastering je v mastering studiich hodne oblibena a rozsirena. Kdyby byla RED a BLUE stejna nikdo by si 2x tak drahou BLUE nekoupil, to by nedavalo smysl. Estetika je urcite jednou z nakladnejch polozek ceny tehle outboardu, ale to preci plati u vsech HiEnd kousku, staci se podivat na Manley Massive Passive, Avalony, nebo treba Millennia, ktery krom toho ze maji spickovej elektronickej design, maji taky spickovej design estetickej. Panel, potenciometry, meraky atd. A ze hezky vypadaji - firmy tim potvruji svuj status a vyjimecnost HiEnd produktu, no a pro nas to je perci moc pekny plus ze hezky vypadaji : )



Vyfotil jsem dnes rano BLUE rodinku pospolu s masinama ve studiu : ) Musim pro ne jeste najit misto.

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6622
Registrován: 12 led 2005 22:43

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Kermitak »

unfuck the latest mess... done -> ./smetiste/rozslapavani-hi-end-babovicek-t12435.html

Wohma
Příspěvky: 1655
Registrován: 05 říj 2007 08:30

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Wohma »

Posloucham (byt teda zatim jen z BZ) novy album FDK a musim rict, ze zvuk je opravdu super :) I kdyz ja bych tem borcum sezral asi i nahravku na mobil z koupelny :lol:

Uživatelský avatar
ECSON WALDES
Profesionál
Příspěvky: 1859
Registrován: 16 zář 2002 14:52

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od ECSON WALDES »

Wohma píše:Posloucham (byt teda zatim jen z BZ) novy album FDK a musim rict, ze zvuk je opravdu super :) I kdyz ja bych tem borcum sezral asi i nahravku na mobil z koupelny :lol:
Wohma dekuju za kompliment !: ) ohledne FDK to sem hodne sedne i k tem fotkam Focusrite BLUE, ktery jsem na jejich albu pouzil ve vsech skladbach, hodne jim ty Focusrite masiny definovaly zvuk, moc si je cenim.

Album FDK je cely k poslechu na jejich BandZone profilu. Mam to album hodne rad. http://bandzone.cz/fdk


s klukama ve studiu: (galerie z nahravani jejich alba je zde: http://www.biotech-studio.com/?show=gallery )
Obrázek

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4818
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Amorph »

Cus Ecsone. Tak nelze tomu uprit pekna kompaktnost, energie a atmosfera. Ale moc nechapu, proc je to permanentne v celkem neprijemnym zkresleni.

Uživatelský avatar
ECSON WALDES
Profesionál
Příspěvky: 1859
Registrován: 16 zář 2002 14:52

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od ECSON WALDES »

Amorph Diky. Se zkreslenim se na albu hodne koumalo, kytary, basa i bici, mam rad tenhle charakter. Pokud ale nemyslis celkovej charakter tech ukazek prevedenejch do mp3, ktery muzou mit nejaky artefakty. Ja je tam nepozoruju.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4818
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Amorph »

je to slyset asi nejvic v prvnich trech skladbach na bz. Zvlast kdyz kytary v nejaky hutnejsi pasazi zustanou na chvili osamoceny, tak to jde naprosto slysitelne do zkresleni. Jakoby na masteru byla nejaka (asi lampova) vec, ktera je nastavena na bici a najednou nestiha dlouhej plnej signal. Vim, ze tohle se v metalu zvlast v modernim natlacenym nekdy proste pousti s tim, ze to posluchaci neresej a ze to zkresleni muze v takovym zanu byt nekdy i obohacujici, ale tady si proste nejak nejsem jistej.

Wohma
Příspěvky: 1655
Registrován: 05 říj 2007 08:30

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Wohma »

Me spis prekvapila ta plnost a hutnost basu, chvilama mi to prislo uz over the top, ale dost mozna to bude tim, ze moje Macky basuji vic, nez mistnost unese. Jinak je ten zvuk vynikajici - jak rikas, velmi kompaktni a energickej, pritom mi to ale (aspon pocitove) neprijde natlaceny jako moderni deathcory a podobny silenosti, kde se snad imrvere jede v limitaci :) Osobne ten moderni "preprodukovanej" zvuk az tak nezeru, tady mi to prijde velmi vkusne.

Osobne me zkresleni nerusilo, resp. jsem zadne nepostrehl. Zitra za strizliva to zkusim poslechnou a zamerit se na to (ted jsem mimochodem dosel shodou okolnosti z koncertu FDK, kterej byl super).

Ricci07
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2010 10:19

Re: BIOTECH-STUDIO

Příspěvek od Ricci07 »

Copak to je vlevo úplně dole za "stroj" s těmi čtyřmi modře podsvětlenými budíky?
Přílohy
biotech-studio_stul.jpg

Odpovědět