BIOTECH-STUDIO

Kapely, projekty, alba, hudebníci...
Odpovědět
Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3941
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova » 10 říj 2008 00:15

Ty fotky prave pusobi dojmem, ze jsi jich mel malo.
Ale to je jedine, co mi tam vadilo.

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6446
Registrován: 12 led 2005 22:43

Příspěvek od Kermitak » 10 říj 2008 00:17

Pekny studio, gratuluju a preju at se dari!

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3941
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova » 10 říj 2008 00:19

Ecsone, takovemu nadsenci jako jses ty opravdu nezbyva nez poprat at se dari a uzivi te to!

Uživatelský avatar
ECSON WALDES
Profesionál
Příspěvky: 1859
Registrován: 16 zář 2002 14:52

Příspěvek od ECSON WALDES » 10 říj 2008 00:27

Kermitak, dekuju moc : )


fova píše:Super box. A nemel bys mit ty Royery dal? Prudkym proudem vzduchu muzes zlikvidovat ten pasek uvnitr. Rika se tak 0,5-1m
Royery tohle prave ustojej s naprostou eleganci. Jsou navrzeny na extremni tlak a podavaj super vysledky pri snimani kytar prave kdyz jsou takhle blizko. Je to jedna z technik pouzivani techto specialnich ribbon mikrofonu. Krom toho kdyz je mam dva na jednu bednu, tak tim ze je umistnim naprosto blizko u zdroje zvuku tak zamezuju vznikani problematictejsich fazi a combfilteru coz by se projevilo pri prehravani dvou stop z jednoho zdroje snimanyho na 2 mikrofony ktery by byly vetsi vzdalenosti od zdroje zvuku.

fova píše:Ecsone, takovemu nadsenci jako jses ty opravdu nezbyva nez poprat at se dari a uzivi te to!

Dekuju : ) prace mam ted spousty (vic nez je na jednu hlavu zdravo) tak jsem moc spokojenej.

.

matucha
Příspěvky: 5057
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 10 říj 2008 02:09

Royery tohle prave ustojej s naprostou eleganci. Jsou navrzeny na extremni tlak a podavaj super vysledky pri snimani kytar prave kdyz jsou takhle blizko. Je to jedna z technik pouzivani techto specialnich ribbon mikrofonu. Krom toho kdyz je mam dva na jednu bednu, tak tim ze je umistnim naprosto blizko u zdroje zvuku tak zamezuju vznikani problematictejsich fazi a combfilteru coz by se projevilo pri prehravani dvou stop z jednoho zdroje snimanyho na 2 mikrofony ktery by byly vetsi vzdalenosti od zdroje zvuku.
Ecsone, takovemu nadsenci jako jses ty opravdu nezbyva nez poprat at se dari a uzivi te to!

No nevim jak si tohle myslel, ale u komb je ta problematika fazi daleko jednodussi nez u akutickejch natstroju.

U akustickejch natroju casto 2 mikraky maj ten "problem", ze kazdej z nich bere neco uplne jinyho jak sou ruzne vzdaleny od uplne ruznejch casti nastroje (telo kytary, krk kytary, horni struna dolni struna...) nebo pomery v bicich. Tam sou rozdily fazi jednotlivejch komponent naprosto nekompenzovatelny.

No ale kazdopadne u snimani komba? Tam kdyz das mikrak dal od komba, tak si jekom o par milisekund vzdalenej, coz kdyz vyrovnas delayem nebo posunutim stopy, tak mas totalne "koherentni" a neni se o cem bavit.

Ale dokazu si predstavit 2 royery na kombu na vytvoreni (pseudo) stereo efektu. Kdyz neni cas nebo vule tocit zdvojovacky nebo ztrojovacky.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 10 říj 2008 07:34

to vobec nie je tak jednoduchy problem... ked das jeden mikrak na stred bedne a druhy na kraj, vznikne comb filter tym ze membrana repraka nie je fazovo koherentna. plati hlavne pre velke repra ale skor pre vsetky...
myslim ze hlavnym argumentom preco paskac na kombo je fakt, ze to proste hra dobre. a to je fakt.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 10 říj 2008 08:00

fova píše:Super box.

A nemel bys mit ty Royery dal? Prudkym proudem vzduchu muzes zlikvidovat ten pasek uvnitr. Rika se tak 0,5-1m.

K tomu Wunderu: Treba se ti bude vic darit a budou penizky i na nej.
A budes prvni vlastnik v republice :-)
hento je normalna vzdialenost... paskac znesie kludne 130dB, co je boeing z jedneho metra
nieco ine su subakusticke zmeny tlaku, napriklad pri zaplesnuti dveri alebo prievan, tam by som sa bal

Uživatelský avatar
bodyia
Příspěvky: 1073
Registrován: 03 pro 2002 10:34
Vybavení

Příspěvek od bodyia » 10 říj 2008 10:25

Jirko, dobrý;) Neznám moc lidí, kteří si jdou za svým cílem tak usilovně jako ty, nechť to nese chtěné ovoce! A naprosto skvělý jsou fotky z dodání gearu.

Uživatelský avatar
EXCOM
Příspěvky: 5627
Registrován: 10 črc 2005 10:43

Příspěvek od EXCOM » 10 říj 2008 10:40

bodyia : tak to ste uz minimalne dvaja ;)

matucha
Příspěvky: 5057
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 10 říj 2008 10:42

kexik píše:to vobec nie je tak jednoduchy problem... ked das jeden mikrak na stred bedne a druhy na kraj, vznikne comb filter tym ze membrana repraka nie je fazovo koherentna. plati hlavne pre velke repra ale skor pre vsetky...
Ja myslel hlavne snimani z ruznejch vzdalenosti naraz.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 10 říj 2008 10:54

matucha: jo to myslel kexik taky;) Ale to je uz na delsi diskusi do jinyho tematu..

nooly
Příspěvky: 566
Registrován: 12 pro 2004 17:27

Příspěvek od nooly » 10 říj 2008 10:58

zivouci nadhera ty fotky, sem si uslint ,)

Uživatelský avatar
ECSON WALDES
Profesionál
Příspěvky: 1859
Registrován: 16 zář 2002 14:52

Příspěvek od ECSON WALDES » 10 říj 2008 11:08

bodyia píše:Jirko, dobrý;) Neznám moc lidí, kteří si jdou za svým cílem tak usilovně jako ty, nechť to nese chtěné ovoce! A naprosto skvělý jsou fotky z dodání gearu.

Dekuju bodo :D

kexik píše:to vobec nie je tak jednoduchy problem... ked das jeden mikrak na stred bedne a druhy na kraj, vznikne comb filter tym ze membrana repraka nie je fazovo koherentna. plati hlavne pre velke repra ale skor pre vsetky...
myslim ze hlavnym argumentom preco paskac na kombo je fakt, ze to proste hra dobre. a to je fakt.
Kexik, prene tak. Zasadni argument je ze to hraje dobre, krom toho je to i po technicky strance spravne. Ty dva Royery co snimaj bednu soucasne davam oba spolecne tvrde na stranu do leva (cili to neni pro stereo efekt) a pri druhym nahrani tech stejnejch kytar, davam tyhle dva Royery naopak na tvrdou panoramu doprava - tyhle 4 stopy mi vytvori velmi siroky bohaty stereo. Pak jeste primichavam do stredu panoramy po treti nahranou stejnou kytaru sejmutou Shure SM57, ktera ma uplne odlisnej charakter a zvukovy vlastosti. Krasne se doplnujou a tvorej bohaty stereo a velkou silnou stenu.

Pak jeste druha variace snimani, kdy jednu kytaru hraji dve bedny (Marshall a Orange), na kazdou bednu jeden Royer, opet velmi blizko od zdroje. Pri mixu jsou pri jednom nahrani oba tyto royery spolu v leve panorame a pri druhem nahrani stejne kytary, jsou oba royery v prave panorame, vysledkem je velmi siroke bohate stereo.

Obrázek

Amorph píše:matucha: jo to myslel kexik taky;) Ale to je uz na delsi diskusi do jinyho tematu..
Snad to tu nekdo nezacne svehlave promazavat / tridit. Mikrofony a vse co tu je je k veci : )
.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 10 říj 2008 13:09

inak, ecson, kupit tie c414 je imho dobry napad. jeden kus sme dva vikendy so sefom skusali, on nebol nadseny, viac sa mu na jeho nylonku pacila "tupa" oktava, ktora akosi zvladla presadit ten nylon, ale mna ohurila ta variabilita. v podstate minimalne tri mikrofony v jednej pixli. pre mna na doma je to drahe, ale studio kde ten mikrofon nemaju, by som si nevybral :)

LUPO
Příspěvky: 840
Registrován: 19 lis 2002 10:57

Příspěvek od LUPO » 10 říj 2008 14:32

c414: jak sem vcera rikal :)

Odpovědět