Druha vec je, ze lide zacinaji vstrebavat darksound, temne, velice kysele, nebo ne-uplne-zrovna pozitivni a happy nalady, coz je imho v ramci jakesi post-katarze dobre.
Jde jenom o hudbu a zvlaste se mi prici filozofovat o muzice o 4rech stopach.
Ale kuprikladu tahle kompilacka je vzornym prikladem: http://peopleofthebutterflies.org/potbva004-anima-mundi

Jede to od mladych producentu ke starsim, vesele a ze svetla - do pekne temnoty... mozna spise silenstvi. Dokazuje to, ze nejaky LABEL sound byl proste jenom omyl, ktery v ramci doby plnil svou funkci, ale dneska je to proste prvek ktery zpusobuje nudu nehorazneho kalibru, protoze diktuje artistum jak ma znit jejich hudba, je sice smesne ze se to objevilo i u tzv. nezavislych labelu, ale vsichni vime kam dospel drumnbass mezi stejnymi lety vyse zminenymi /vekovy prumer na akcich se snizil o 10 let!!!/
LABEL sound lze tedy udrzet pouze tzv. masteringem, nicim jinym. Je spravne ze vam label napise ze se mu track nehodi, nebo je jich plno, ale dnes uz si nemuze stezovat na zvuk, ne v dobe kdy se zvukovkou, bednama a programem za dohromady 400 EUR udelate svetovy hit, z ktereho se vam vrati investice 20krat, v mnoha pripadech i desetinasobne vice.
Je to muj soukromy nazor podepreny mou magisterskou a bakalarskou praci ^/mimo jine uz citovane, na jinych univerzitach/
Kdyby tady nekdo zavidel k vuli jakekoli vymyslene sebepropagaci, je pro me odpad vyvijejiciho se systemu, ktery by se mel vratit na Zakladni Skolu.. minimalne do druheho stupne.
