Tracy Donowan / produced by Rado Radevicz

Kapely, projekty, alba, hudebníci...
Odpovědět
refresh2

Tracy Donowan / produced by Rado Radevicz

Příspěvek od refresh2 »

Zdravím Vás kolegové hudebníci,

chtěl bych zde představit pár skladeb na kterých pracuji jako produkční /programátor v rámci projektu Tracy Donowan, vybral jsem zámerně zvukem a pojetím odlišné skladby, vítám vaše odborné názory, postřehy a komentáře.. tak tedy hudbě zdar..RR

Tracy Donowan - Přístav / Alternative Tracy Donowan - Outfit Tracy Donowan - Ostrov Pro někoho mohou být zajímavá porovnání s demo verzemi skladeb..

Tracy Donowan - Přístav - demo Tracy Donowan - Outfit - demo Tracy Donowan - Ostrov - demo
Naposledy upravil(a) refresh2 dne 28 srp 2010 21:15, celkem upraveno 1 x.

Rudovous

Re: Tracy Donowan / produced by Rado Radevicz

Příspěvek od Rudovous »

posloucháno v kavárně přes interní zvukovku ntbk Acer a sluchátka AKG K518LE

zvuk i kompoozice mi přijde příjemná, trochu utopený zpěv - dal bych ho víc dopředu a trochu bych ho verbnul...

refresh2

Příspěvek od refresh2 »

Rudovous píše:posloucháno v kavárně přes interní zvukovku ntbk Acer a sluchátka AKG K518LE

zvuk i kompoozice mi přijde příjemná, trochu utopený zpěv - dal bych ho víc dopředu a trochu bych ho verbnul...
Díky za reakci, který track máš na mysli, osobně se s reverbem snažím šetřit, je to otázka osobního přístupu a také celkového zvuku a nálady tracku, viz Přístav.

Rudovous

Příspěvek od Rudovous »

mě ten zpěv právě přijde takovej utopenej ve všech prvních třech...

refresh2

Příspěvek od refresh2 »

Rudovous píše:mě ten zpěv právě přijde takovej utopenej ve všech prvních třech...
a na demech to je ok předpokládám..:)

Rudovous

Příspěvek od Rudovous »

musim se přiznat - dema sem neposlouchal...

edit: poslech sem dema a ty mi - co se zpěvu týče - přijdou lepší - i když ještě je ten zpěv takovej moc suchej - ale to je můj osobní poocit

refresh2

Příspěvek od refresh2 »