Nahrávání na pás
kermitak: Podle stavu a prodávajícího cca. 250 až 500 Euro. 450 za perfektní PR99Mk.III je tak strop, co bych byl ochoten zaplatit. Při nákupu pozor na výbavu, PR99 se dělala v mnoha verzích. Třeba já mám PR99Mk.III v masteringové verzi, kde se nedá ovládat úroveň záznamu (ovládá se na pultu).
Saša
PS: Za menší peníze lze koupit B77, který se myslím kromě šasi nijak zásadně neliší. Je to sice původně HiFi kousek, ale zvukově to od PR99 nemusí být moc daleko.
Saša
PS: Za menší peníze lze koupit B77, který se myslím kromě šasi nijak zásadně neliší. Je to sice původně HiFi kousek, ale zvukově to od PR99 nemusí být moc daleko.
... a proto, když nemáš pult, tak potřebuješ k takový mašině nějaký ten "mezičlánek" o kterém jsem psal a s nímž ovlivníš úroveň záznamu. Sašo - geniální-já se snažil asi dvěma odstavcema vysvětlit to, co jsi formuloval jednou větou
A k té ceně - chtěl jsem napsat cca 15.000,- Kč za mašinu ve velmi dobrém stavu. Ovšem pozor- tyhle Revoxy byly vlastně "pultový" (pokud si dobře pamatuju) a tudíž je dobrý si to uvědomit - byly třeba zasazený v takový masivní "noze" , nebo přímo součástí většího pultu. Tak že když to bude tenhle případ a vymontuje se z toho pultu, nebude mít kolem dokola žádnej kryt. Jak to máš pořešený Ty , Syncro?

A k té ceně - chtěl jsem napsat cca 15.000,- Kč za mašinu ve velmi dobrém stavu. Ovšem pozor- tyhle Revoxy byly vlastně "pultový" (pokud si dobře pamatuju) a tudíž je dobrý si to uvědomit - byly třeba zasazený v takový masivní "noze" , nebo přímo součástí většího pultu. Tak že když to bude tenhle případ a vymontuje se z toho pultu, nebude mít kolem dokola žádnej kryt. Jak to máš pořešený Ty , Syncro?
Velvet: 
PR99 existují v mnoha r;yn7ch modifikacích. Jsou "naháči" do pultů, verze zabudované v sidecars, ale většina, co jsem viděl, je v samostatném provedení, jako mám já. Nemám po ruce celkový obrázek mého konkrétního kousku, ale vypadá podobně, jako tenhle... Tedy normální samostatný přístroj s rackovými úchytnými lištami.

Je třeba opravdu dát pozor při nákupu konkrétního stroje, co přesně kupuji. Může být mono, nemusí mít všechny rychlosti, může být naháč, atd. Další kapitolou, kterou tu Marek tak pěkně rozebral, jsou kalibrace, demagnetizace, atd.
Můj PR99 bude muset bohužel do servisu (problém s jedním kanálem), už jsem mluvil s panem Soukupem 8-(
Saša

PR99 existují v mnoha r;yn7ch modifikacích. Jsou "naháči" do pultů, verze zabudované v sidecars, ale většina, co jsem viděl, je v samostatném provedení, jako mám já. Nemám po ruce celkový obrázek mého konkrétního kousku, ale vypadá podobně, jako tenhle... Tedy normální samostatný přístroj s rackovými úchytnými lištami.

Je třeba opravdu dát pozor při nákupu konkrétního stroje, co přesně kupuji. Může být mono, nemusí mít všechny rychlosti, může být naháč, atd. Další kapitolou, kterou tu Marek tak pěkně rozebral, jsou kalibrace, demagnetizace, atd.
Můj PR99 bude muset bohužel do servisu (problém s jedním kanálem), už jsem mluvil s panem Soukupem 8-(
Saša
uz sa toho o digital vs analog popisalo dost takze kazdy vie o vyhodach aj nevyhodach.digital je jednoduchsia cesta.lenze ked niekto nahrava tu istu
pasaz na 20 pokus tak chyba je niekde inde ako v analogu.analog nuti ludi
pripravit sa na nahravanie zodpovednejsie alebo povedat si mame tu digital
a je to vyriesene
pasaz na 20 pokus tak chyba je niekde inde ako v analogu.analog nuti ludi
pripravit sa na nahravanie zodpovednejsie alebo povedat si mame tu digital
a je to vyriesene
jj..analogové multitracky i 2-nd tracky se na trhu jen hemží, jenže najít něco v supr stavu je unikum a cena tímpádem roste hodně nahoru. Jak by se mi líbil takový SONY/MCI doma
, jenže podobné kousky jsou sběratelskou záležitostí a ceny nedostupné... 
že Quantegy končí je smůla..Ampex byl jeden z nejlepších výrobců a Quantegy jako nástupce taky..ještě že jsem se předzásobil DATkami.


že Quantegy končí je smůla..Ampex byl jeden z nejlepších výrobců a Quantegy jako nástupce taky..ještě že jsem se předzásobil DATkami.
Cyril: Myslíš buď tohle - http://www.anamodaudio.com/

a nebo tohle - http://rupertneve.com/products/portico-5042/

Ani jedno jsem neměl možnost slyšet, ale po všech mých zkušenostech s jakýmikoli simulacemi si myslím, že kdo chce zvuk pásu, musí nahrávat do pásu. Kdo chce zvuk podobný zvuku pásu, může klidně využít některý z mnoha "pásovitých" pluginů a nebo tyhle dost drahé škatule. To Portico je zajímavé konstrukcí, která skutečně obsahuje aspoň hlavy, Anamod je podle jejich popisu a mého úsudku čistě digitální simulace.
Jen můj názor, Saša

a nebo tohle - http://rupertneve.com/products/portico-5042/

Ani jedno jsem neměl možnost slyšet, ale po všech mých zkušenostech s jakýmikoli simulacemi si myslím, že kdo chce zvuk pásu, musí nahrávat do pásu. Kdo chce zvuk podobný zvuku pásu, může klidně využít některý z mnoha "pásovitých" pluginů a nebo tyhle dost drahé škatule. To Portico je zajímavé konstrukcí, která skutečně obsahuje aspoň hlavy, Anamod je podle jejich popisu a mého úsudku čistě digitální simulace.
Jen můj názor, Saša