KORG KRONOS
- petermikuláš
- Vybavení
Re: KORG KRONOS
Chlapci aký formát súborov číta / používa Kronos?
Natiahnem do Kronosu PCG zvuky?
Natiahnem do Kronosu PCG zvuky?
Jsem laik a potřeboval bych něco vysvětlit. Začnu trochu ze široka. Můj syn chodí do ZUŠ na EKN. V současné době má Korg Pa600. Letos se zúčastnil soutěže ve hře na EKN, kterou ZUŠ/ministerstvo pořádají jednou za tři roky. Probojoval se až do ústředního kola, ale už od krajského kola vypadal jako chudý příbuzný, protože stál proti lidem s Genosy a podobně a myslím, že se to odráželo i ve výsledcích. Získal druhou cenu, první cenu získalo cca 5 lidí. Svou vlastní hrou imho nezaostával, imho měl i náročnější skladby než ostatní, ale zvuk a aranžmá měl dost slabé.
Proto uvažuji, že bych mu pořídil něco lepšího, ale nevyznám se v tom. Nejvíc se mi líbí právě Kronos, ale nevím zda vyhoví požadavkům, protože na soutěži je požadována jedna skladba bez doprovodu, jedna s podkladem (audio nebo midi) a jedna s ACMP. A nevím jestli Kronos má něco jako ACMP. Midi jako podklad při hraní problém předpokládám nebude.
Proto uvažuji, že bych mu pořídil něco lepšího, ale nevyznám se v tom. Nejvíc se mi líbí právě Kronos, ale nevím zda vyhoví požadavkům, protože na soutěži je požadována jedna skladba bez doprovodu, jedna s podkladem (audio nebo midi) a jedna s ACMP. A nevím jestli Kronos má něco jako ACMP. Midi jako podklad při hraní problém předpokládám nebude.
- petermikuláš
- Vybavení
Pekný deň, Kronos mu nepomôže pretože je to synťák a workstastion, nemá automatické doprovody. Vy potrebujete keyboard, aranžér nie synťák. Takýmto asi v súčasnosti naj top keyboard aranžérom je práve od Yamahy Genos. Je to aranžér a automatickými sprievodmi a podporou formátov MP3 a WAV a to je to čo vy potrebujete pre syna, aby kláves mal. Predošlé modely boli Tyros 1,2,3,4. Tie sa dajú zohnať z druhej ruky za oveľa menší peniaz.
Děkuji za odpověď. A Pa4X Genosu konkurovat dokáže?