Korg MicroKorg vs. MicroKorg XL

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Odpovědět
wendylucas
Příspěvky: 3
Registrován: 05 dub 2017 15:53

Korg MicroKorg vs. MicroKorg XL

Příspěvek od wendylucas »

Ahoj.
Rád bych si pořídil klávesový syntezátor, po fyzickém vyzkoušení jsem rozhodnut buďto pro Korg MicroKorg nebo MicroKorg XL, který má propojení s PC. Co byste doporučili a proč? Jsem amatér, rád bych si po večerech doma hrál. Který z těch dvou má více možností? Jak je to s případným upgradem zvuků - vstupy a výstupy. Do budoucna bych rozšířil o nějaký sequencer, loopy, beaty a podobně.

Jsem laik a zatím mi nebyl nikdo schopný dát jednoznačnou radu. U Korgů mi napsali, ať jdu do XL, v Kytarách týpek tvrdil, že taky, že to je kompatibilní s PC a má to možnost ládování nových zvuků. Mně se ale líp hrálo a pracovalo se starší "legendou" MicroKorgem, zapůsobil na mě líp...

Díky moc. lukáš

Uživatelský avatar
tony9
Příspěvky: 2135
Registrován: 04 zář 2003 23:51

Re: Korg MicroKorg vs. MicroKorg XL

Příspěvek od tony9 »

Jenom zběžně sem mrkl na ty Korgy na webu.
Pokud plánuješ pozdější propojení s počítačem(sekvencer), tak běž do XL.
Samozřejmě je na tobě, který se ti líbí víc.
Mně by teda vadily u obou typů ty malé klávesy.

wendylucas
Příspěvky: 3
Registrován: 05 dub 2017 15:53

Re: Korg MicroKorg vs. MicroKorg XL

Příspěvek od wendylucas »

Díky, já to mám s píš na blbnutí, kdybych chtěl pořádné piano, asi půjdu do yamaha nebo rolandu, todle by mi mohlo stačit.

lukáš

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 14152
Registrován: 12 črc 2002 11:16

Re: Korg MicroKorg vs. MicroKorg XL

Příspěvek od dendy »

Zasadny rozdiel je jeden: microkorg je synth engine z MS2000, kdezto XL je synth engine z Radiasu ... zvukovo naprosto rozdielne stroje..

Uživatelský avatar
Jirka Štolfa
Příspěvky: 814
Registrován: 11 kvě 2013 09:16

Re: Korg MicroKorg vs. MicroKorg XL

Příspěvek od Jirka Štolfa »