Kurzweil PC3
Re: Kurzweil PC3
Na vstupy zosilovača. Výstupy Kurzweila som meral otvorené, zaťažovala ich len sonda osciloskopu.
Páni mám otázočku. Aké expression pedály používate ku Kurzweilom? Zvažujem kúpu expression pedálu ku Kurzweilu a premýšlam či kúpim originál, alebo nejakú inú značku.
CC-1 funguje moc dobre, používam viac než rok. Raz som musel na mechaniku streknúť trošku oleja, aby neškrípala.
Pred kúpou inej značky si najprv prever kompatibilitu.
Pred kúpou inej značky si najprv prever kompatibilitu.
Ahoj, používám Behringer FCV - 100. Musíš ale na jedné straně káblu (přepájet) (+) dát na (-) a (-) na(+).
Kabel píchneš u pedálu do Out2 a přepínač nastavíš na CV. a je to. Spolehlivě pracuje 3roky. Hezký den, Milan.
Kabel píchneš u pedálu do Out2 a přepínač nastavíš na CV. a je to. Spolehlivě pracuje 3roky. Hezký den, Milan.
Zdravím, je možné PC3LE naprogramovať ako looper ? Našiel som toto :
a už som úplne mimo. Akú úlohu tam má to externé zariadenie a čo dokáže sám ? Dá ma niekto do obrazu ?
Vďaka

Čau,
myslím, že týpek používa externý sekvencer v notebooku. To isté sa dá urobiť aj priamo v PC3LE (s výnimkou toho vokálu). V sekvenceri si nastavíš loop, počet taktov, tempo, zvuky do jednotlivých midi kanálov a ideš.
myslím, že týpek používa externý sekvencer v notebooku. To isté sa dá urobiť aj priamo v PC3LE (s výnimkou toho vokálu). V sekvenceri si nastavíš loop, počet taktov, tempo, zvuky do jednotlivých midi kanálov a ideš.

tam to hovori - na tom notebooku ma ableton, nahrava z kurweilu audio do abletonu ten mu to loopuje a okrem toho este pouziva kurz aj ako midi kontroler ktorym ovlada efekty v abletone
- Keyboarder
- Vybavení
Narazil jsem na fajn cover band ze Sarajeva - a na pódiu mají hned tři PC3

- petermikuláš
- Vybavení
Super videá. Pekná ukážka Kurzweilov v akcii. Díky moc Keyboarder, že si nám to sem vložil.