Kurzweil PC3

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Odpovědět
anthea_x

Re: Kurzweil PC3

Příspěvek od anthea_x »

Na vstupy zosilovača. Výstupy Kurzweila som meral otvorené, zaťažovala ich len sonda osciloskopu.

Ivan.ps

Příspěvek od Ivan.ps »

Páni mám otázočku. Aké expression pedály používate ku Kurzweilom? Zvažujem kúpu expression pedálu ku Kurzweilu a premýšlam či kúpim originál, alebo nejakú inú značku.

dalen

Příspěvek od dalen »

CC-1 funguje moc dobre, používam viac než rok. Raz som musel na mechaniku streknúť trošku oleja, aby neškrípala.
Pred kúpou inej značky si najprv prever kompatibilitu.

Miles K

Příspěvek od Miles K »

Ahoj, používám Behringer FCV - 100. Musíš ale na jedné straně káblu (přepájet) (+) dát na (-) a (-) na(+).
Kabel píchneš u pedálu do Out2 a přepínač nastavíš na CV. a je to. Spolehlivě pracuje 3roky. Hezký den, Milan.

anthea_x

Příspěvek od anthea_x »

Zdravím, je možné PC3LE naprogramovať ako looper ? Našiel som toto : a už som úplne mimo. Akú úlohu tam má to externé zariadenie a čo dokáže sám ? Dá ma niekto do obrazu ? :-) Vďaka

dalen

Příspěvek od dalen »

Čau,
myslím, že týpek používa externý sekvencer v notebooku. To isté sa dá urobiť aj priamo v PC3LE (s výnimkou toho vokálu). V sekvenceri si nastavíš loop, počet taktov, tempo, zvuky do jednotlivých midi kanálov a ideš. :-)

dendy

Příspěvek od dendy »

tam to hovori - na tom notebooku ma ableton, nahrava z kurweilu audio do abletonu ten mu to loopuje a okrem toho este pouziva kurz aj ako midi kontroler ktorym ovlada efekty v abletone

anthea_x

Příspěvek od anthea_x »

Vďaka.

Keyboarder
Vybavení

Příspěvek od Keyboarder »

Narazil jsem na fajn cover band ze Sarajeva - a na pódiu mají hned tři PC3 8)

petermikuláš
Vybavení

Příspěvek od petermikuláš »

Super videá. Pekná ukážka Kurzweilov v akcii. Díky moc Keyboarder, že si nám to sem vložil.

giom

Příspěvek od giom »