Kurzweil PC3

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Odpovědět
keyplayer

Re: Kurzweil PC3

Příspěvek od keyplayer »

Zdravím Vás pánové
a děkuji Vám všem! Nejsem úplný nováček (jako muzikant) a ani s nástroji Kurzweil. Mám PC3 z druhé ruky, ale z výborné druhé ruky. Koupil jsem ho od kamaráda, který ho ale používal sporadicky. K dnešnímu dni jsem na něm udělal za 2 roky co ho mám, řekl bych spousty práce: úpravy na efektech, úpravy na obálce zvuku, úpravy hlasitostí, tvorba setupů apod.
A proto asi trefili hřebíček na hlavičku všichni, kteří myslí, že to je způsobené vlastními úpravami na jednotlivých zónách v setupech. Je to tak. Setupů mám spousty a dost je využívám, jelikož je PC3 mou jedinou mašinou na pódiu. A tak si myslím že to tajemství je opravdu v nastavení Entry a i Exit volume. Myslím tedy, že by mi problém vymizel, kdybych na každ= zóně v každém setupu nastavil Exit volume na hodnotu 127. Co myslíte?
Ještě jednou Vám všem kolegové děkuju a přeju v novém roce hodně zdaru a radosti ze skvělých mašin značky Kurzweil:)
Zdravím.

gari
Vybavení

Příspěvek od gari »

No u mna to kedysi pomohlo. Radil som Ti z vlastnej skusenosti. Tiez som vyuzival dost vlastnych setupov a mal potom podobny problem. Tak vela uspechov a dobrej muziky s PC3!

Keyboarder
Vybavení

Příspěvek od Keyboarder »

keyplayer píše:... Myslím tedy, že by mi problém vymizel, kdybych na každ= zóně v každém setupu nastavil Exit volume na hodnotu 127. Co myslíte?