Kurzweil PC3

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Odpovědět
Benqo
Vybavení

Re: Kurzweil PC3

Příspěvek od Benqo »

Screenshoty sa (vraj) robia na PC3 pomocou tlacitka STOP - treba ho drzat dlhsie ako 3 sekundy. Tlacitko Percussion pri tom blikne. Ale este som to neskusal :mrgreen:

dalen

Příspěvek od dalen »

Muziker znížil cenu Kore64 na 89,- €. To je asi najnižšia cena akú som zatiaľ v e-shopoch videl. Šťastné a veselé Vianoce, Kurzweilisti. :-)

concord
Vybavení

Příspěvek od concord »

Forte tam je na 2260,- €.

concord
Vybavení

Příspěvek od concord »

Screen Shot 12-25-17 at 08.45 PM.PNG
‎Pedro Carrilho‎ - tvorca zvukovych bank, chce premenit Kurzweil PC3A na PC3K. Neviem ci je to mozne ale zmenou OS v PC3A by mohol znehodnotit samotny nastroj.

Benqo
Vybavení

Příspěvek od Benqo »

Forte tam je na 2260,- €.
Kiež by to tak bolo aj u Forte 7...

Jarin
Vybavení

Příspěvek od Jarin »

Jsem nováček, tak se omlouvám možná za trošku triviální otázku..
Jakým způsobem se dá nastavit ve VAST např. u nějakého strings programu to, že při podržení sustain pedálu zvuk postupně doznívá a nedrží se ve stejné hlasitostní hladině až do puštění sustainu? Mám LE

dalen

Příspěvek od dalen »

To je tzv. decay. Otvor si v editore kartu AMPENV a tam je položka Dec1. Viac vo videu:

Jarin
Vybavení

Příspěvek od Jarin »

Díky!

lackoma

Pokazený PC3x

Příspěvek od lackoma »

Kolegovia, mám v Žiline (SK) pokazený PC3X. Nenabutuje. Po zapnutí prebliknú všetky kontrolky ale butovanie nezačne - displej zostane prázdny modrý, po chvíli sa rozsvieti samotná modrá kontrolka na tlačítku 6 (nad tlačidlami pre výber kategórie zvukov) (neviem, či je to nejaká informácia, ktorá by indikovala chybu), po chvíli zhasne aj tá a kláves zostane bez ďalších zmien s rozsvieteným prázdnym displejom...