Kurzweil PC3

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Odpovědět
shayooo

Příspěvek od shayooo »

je zname ze na nasledovnika k2600-ky sa caka uz dost dlho, na jednom fore som cital o tom ake problemi mal kurzweil pred par rokmi a ze to s nim vyzeralo dost blede, no ak to dobre pozorujem tak za posledny rok vydal kurzweil celu radu pc3 a tak isto aj stage piano sp3x. kedze sa to u kurzweila znovu takto pekne rozbehlo, nie su nejake informacie o tom, ze by sa tento rok mohlo objavit nieco ako napr. k3000?

demsky
Vybavení

Příspěvek od demsky »

praveze to je haluz, ze Dave Weiser raz oficialne oznamil PC3R a neskor to dementoval, tak neviem. momentalne na NAMM predstavili prototyp PC3LE, je to odlahcena verzia PC3 s 64 hlasovou polyfoniou samozrejme za nizsiu cenu. o nastupnikovi K2600 sa len suska, firma potrebuje este nejaky cas zarabat na PC3 serii, aby bolo dost penazi na vyvoj, takze treba cakat podla mna minimalne do dalsej vystavy NAMM kedy bude nieco zrejme. Kurzweil ma pozval na Frankfurt Musikmesse v aprili, tak sa budem snazit nieco potom reportovat :)

Obrázek
Obrázek

EXCOM

Příspěvek od EXCOM »

ten PC3 LE vyzera ako prototyp...

gasma

Příspěvek od gasma »

Demsky:to na staveni v masteru mam variable a Master volume mam naplno,ale ten Out Gain v Master EQ to by mohlo byt ono hned to vyzkousim a dam vedet.Zvuk bych nemel nejak pokazit koukal jsem do editoru a je to celkove zesileni nastroje.Bude to reagovat na cely nastroj ze? Presto kdyby nekdo tady ve foru pouzival nebo byl ochoten pouzit SPDIF a dal echo o hlasitosti byl bych moc rad,abych vedel jak to je.Ale ten Out Gain v Effect Master by mohl pomoci diky Demsky.

demsky
Vybavení

Příspěvek od demsky »

trochu OT: minule som natrafil na sikovny mini laptop od Dellu, tak som hned dostal napad ci by take nieco nemohlo byt v novom Kurzweili, stale by sa to mohlo upgradovat, kedze je to celkom lacne :)

Obrázek

upman
Vybavení

Příspěvek od upman »

:D jsem pro

gasma

Příspěvek od gasma »

už vím proč ti Kurzweil nabídl spolupráci :-) :-) :-)

Hupox

Příspěvek od Hupox »

Ked robi fotky pri vychode slnka :D
MacBookPro, MainStage 3, Soundcraft UI24R, Adam Audio T5V, Yamaha Modx8

gasma

Příspěvek od gasma »

Zdravim pokud by nekoho zajimal SPDIF tak je to asi takhle.
Dave me odpovedel a zaridil preposlani zpravy na tech support Kurzweilu.Musim jim smeknout pochvalu protoze to je malo kde takova podpora zakaznika.V podstate je to jak me napsal Demsky ze se da zesilit SPDIF v Effektu Master.Tady je celá odpoved:

Hello Peter
Thank you for your support of the Kurzweil family of musical instruments and pro audio electronics.
FYI I saw your post on Sonik too and the comments there are along the lines I would site. In fact I have answered this very question on Sonik in the past if you run a search you may find it.
As mentioned the first thing to realize is our units are unlike any other. The VAST architecture supports up to 32 layers PER program, 16 programs system wide (one per channel) at the same time. The headroom requirements to handle that sort of massive quantity of sound generation are quite demanding. In brief this means the overall output gain staging is lower on average (when compared perhaps to usual synths) to accommodate the potential for all the sound programming possibilities (read amplitude) within the unit
If in what you are personally doing you find you need more level, two easy ways to adjust things:
1) MIDI Volumes - be certain you are setting levels appropriately to maximize your mix (i.e. whatever element is loudest in your selection of sounds, make it MIDI volume 127, then mix the other sounds in use down from there.)
2) if (1) above is not enough you can then adjust the overall global output level is by way of the Master FX section:
1) Press EFFECT
2) press [MASTER]
3) highlight [EQ] DSP box
4) press EDIT
5) set 'OutGain' to taste.

Realize too if you wish to make such gain adjustments (not even talking about using the effects themselves yet) on a per Song basis (i.e. if you are using the onboard seqr) you have the ability to assign custom Master FX to each given song that are not global to the rest of the machine.

So not right or wrong, just a suggestion... if you are looking to make a quick overall adjustment in the entire unit's output, then approach things from the EFFECT/[Master] menu. This would be ideal if you were quickly dumping parts or a final mix to your DAW/recorder and just needed a quick, temporary tweak for optimizing levels.

If, on the other hand, you wish to tailor such tweaks only to a given song, independent from the rest of the unit, approach things via the SONG/[MASTFX] page instead and save these settings with the select song. This method permits all sorts of gain and mastering FX tweaks (if so desired) that are recallable per song object.

Note: this same custom MasterFX flexibility is also applicable on a per Setup basis as well.

Please let me know if you need further assistance.
Best Regards,
--
Jean Robert Bellefeuille
Manager of Technical and Customer Support
Kurzweil Music Systems
Demsky:vyrid jim pochvalu :-)

synt

Příspěvek od synt »

Zajímalo by mě, jak dobře funguje PC3 jako masterkeyboard. Resp. rád bych věděl jakou optimální cestu zvolit při řízení několika synťákových modulů PC-trojkou (a to jak s použitím PC, tak i bez použití PC). Díky

Martin

Příspěvek od Martin »

Nevíte něco o rackové verzi (PC3R)?
Docela bych to uvítal.
Kdy bude?

upman
Vybavení

Příspěvek od upman »

Podle me nikdy, byli by sami proti sobe, pc3x je popularni a dobre prodejne prave proto, ze ma pekne klapky. Treba se ale mylim :)

SoundsFine

Příspěvek od SoundsFine »

No vypadá to, že asi nebude, ale za to budou LE verze, takže bude celkem 6 klapkových modelů postavených na PC3. Ono přece jen vymyslet rack a totálně překopat operační systém kvůli ovládání - to už je asi o dost více práce, než "ubrat 12 klapek"
PC3X
PC3
PC361
PC3LE (88,76,61 klávesová verze)

SoundsFine

Příspěvek od SoundsFine »

Nevyšlo někde porovnání PC3 a PC3LE?
Zajímala by mě konkrétní omezení a výkon.

Odpovědět