Piáno pre Korg Trinity Pro
Piáno pre Korg Trinity Pro
Kúpil som Korg Trinity Pro (bez akýchkoľvek prídavných modulov) a jeho piána sú absolútne nepoužiteľné. Nejedná sa o subjektívny dojem, som školený klavirista a napr. Yamaha PSR500 znie omnoho lepšie.
Z korgforums som stiahol Steinway2 a aj kolekciu pián, ale tiež sú enormne slabé, nepoužiteľné.
Nepoznáte nejakú alternatívu, ako dosiahnúť dobré piáno z Trinity ?
Tj nejaký patch, čo by som do Trinity nahral, alebo lacný externý modul...
Vďaka.
Z korgforums som stiahol Steinway2 a aj kolekciu pián, ale tiež sú enormne slabé, nepoužiteľné.
Nepoznáte nejakú alternatívu, ako dosiahnúť dobré piáno z Trinity ?
Tj nejaký patch, čo by som do Trinity nahral, alebo lacný externý modul...
Vďaka.
To byly vzdycky vsechny piana od Korga. Jsou takove divne chemicke, coz muze byt na urcitou muziku fajn, ale na klasicky piano se to neda poslouchat.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
na tvojom mieste by som to vyriesil dokupenim
- externeho modulu s kvalitnym piano zvukom (napr. GEM RealPiano)
- el. piana s kvalitnou simulaciou hammer mechaniky
Pises ze si skoleny klavirista, tak jednoznacne by som to riesil tou druhou moznostou. Jedna vec je kvalitny zvuk, druha je kvalitna simulacia kladivok... Hrat na synth klaviature piano je brutal...
- externeho modulu s kvalitnym piano zvukom (napr. GEM RealPiano)
- el. piana s kvalitnou simulaciou hammer mechaniky
Pises ze si skoleny klavirista, tak jednoznacne by som to riesil tou druhou moznostou. Jedna vec je kvalitny zvuk, druha je kvalitna simulacia kladivok... Hrat na synth klaviature piano je brutal...
souhlas s tou hammer mechanikou. Já jsem kvůli Kurzweilu 250, který má skvělé piano dal stranou SY99 což byl fajn master na synth zvuky a koupil KX88 na ten "hammer feeling". Styl hry je úplně jinej potom. Mimochodem není to vůbec špatný i na ostatní zvuky (včetně těch synth pokud nepotřebuješ rychlé synth leady) vznikají tam ty správné dobře znějící nepřesnosti. to na měkké klaviatuře nikdy není ono.
Modul může být ten GEM nebo Kurzweil Micropiano nebo i něco jiného asi bych si to nejdřív pořádně naposlouchal a vybral co mi sedí. Může se ti líbit i třeba K1000P což je taková "pigi-čaj" variace na K250
Modul může být ten GEM nebo Kurzweil Micropiano nebo i něco jiného asi bych si to nejdřív pořádně naposlouchal a vybral co mi sedí. Může se ti líbit i třeba K1000P což je taková "pigi-čaj" variace na K250

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
pred casom som riesil podobny problem, chodil som na piano a akordeon na ZUS-ke, potom som to na moje velke pocudovanie tahal este na strednej v cestujucom subore dva roky a potom prisli klavesy. od mojho vyuku preslo 13 rokov a donedavna som si myslel ze mam celkom kvalitne zvuky pian. celkom rychlo som vytriezvel ked som znova zacal hrat na normalne piano. momentalne moja jedina alternativa je ArtVista Grand Piano (niekolko rokov samplovana a vyvijana kniznica zo Steinway Model D) v spojeni s kvalitnou tazkou kladivkovou mechanikou (napriklad moj Fatar Studio 1100).
Bol by som strasne stastny keby tuto latku dosiahli aj normalne klavesy, i ked asi 1 GB ROM je stale strasne drahe na produkciu pre masy
))
pred casom som dokonca dospel k posudzovani kvality samplov digitalnych pian, dookola sa snazim nacvicit pesnicku od Herbieho Hancocka z albumu Possibilities nazvanu A song for you. zatial to 3xE cez tri oktavy prezilo len ArtVista, ostatne kniznice su shity
je to sakra pravda ze pianu nepomoze ziaden engine ani filtre, iba genialne nasamplovana kazda klavesa az do doznenia a aspon 8 velocity levelov. treba si este pockat na Garritan Steinway, dema zneju fantasticky.
este aby som sa vyjadril k teme, tak Korg piana, to nie je problem samplov, to je skratka ich zvuk. dovolim si povedat ze kazdy syntak ma svoj signature zvuk, ci uz Korg, Yamaha, Roland, GEM... a zatial tomu nepomoze ani svetena voda.
Bol by som strasne stastny keby tuto latku dosiahli aj normalne klavesy, i ked asi 1 GB ROM je stale strasne drahe na produkciu pre masy

pred casom som dokonca dospel k posudzovani kvality samplov digitalnych pian, dookola sa snazim nacvicit pesnicku od Herbieho Hancocka z albumu Possibilities nazvanu A song for you. zatial to 3xE cez tri oktavy prezilo len ArtVista, ostatne kniznice su shity

je to sakra pravda ze pianu nepomoze ziaden engine ani filtre, iba genialne nasamplovana kazda klavesa az do doznenia a aspon 8 velocity levelov. treba si este pockat na Garritan Steinway, dema zneju fantasticky.
este aby som sa vyjadril k teme, tak Korg piana, to nie je problem samplov, to je skratka ich zvuk. dovolim si povedat ze kazdy syntak ma svoj signature zvuk, ci uz Korg, Yamaha, Roland, GEM... a zatial tomu nepomoze ani svetena voda.
- Tranzistor
- Příspěvky: 286
- Registrován: 26 led 2006 00:02
No ja si zkousel na prodejne Fantoma G8 a musim rict, ze me dost mile prekvapila jak kvalita zvuku pian tak i kladivkova klaviatura. Hral jsem na piano, uz sem tedy odviknul, ale jako na piano dobry. Navic se do Fantoma prodava jeste specialne pridavna pianova karta. Tak to uz musi nejak hrat kdyz uz v zakladu jsou dobry...
http://www.roland.com/products/en/Fantom-G8/index.html
http://www.roland.com/products/en/ARX-02/index.html
http://www.roland.com/synth/Fantom/products.html
http://www.roland.com/products/en/Fantom-G8/index.html
http://www.roland.com/products/en/ARX-02/index.html
http://www.roland.com/synth/Fantom/products.html
Vzhledem k tomu, že Trinity stojí na samplech, tak je to problém samplů. O signature zvuku u těchto nástrojů bych vůbec nemluvil. Stačí se podívat na to co s tím samplem dělají v syntéze a u zvuků klavíru tam skoro nic není (většinou jenom nastavení DSP). Ta syntéza je dost jednoduchá.demsky píše:este aby som sa vyjadril k teme, tak Korg piana, to nie je problem samplov, to je skratka ich zvuk. dovolim si povedat ze kazdy syntak ma svoj signature zvuk, ci uz Korg, Yamaha, Roland, GEM... a zatial tomu nepomoze ani svetena voda.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
ja som raz hral na Piane z Trinity, mal som ten pocit, ze to boli tusim take klasicke forte sample zavesene na low-pass filter, ktory sa podla dynamiky hry otvaral. vsak take nieco ma aj kurzweil... nie je to ziadna slava...
atomx: ja viem ako to myslis, navonok tam nic nie je, ale predsa len ten zvuk musi niecim prechadzat. importnes si nejaku kniznicu, dajme tomu ako hovori Hubert v Akai formate a v kazdom nastroji to trocha inak hraje, inak v Yamahe, inak v Korgu, inak v Kurzweili... nie je tam nic iba sample a predsa to inak zneje...
atomx: ja viem ako to myslis, navonok tam nic nie je, ale predsa len ten zvuk musi niecim prechadzat. importnes si nejaku kniznicu, dajme tomu ako hovori Hubert v Akai formate a v kazdom nastroji to trocha inak hraje, inak v Yamahe, inak v Korgu, inak v Kurzweili... nie je tam nic iba sample a predsa to inak zneje...
Ano, ale to netvoří chemickej zvuk Korg pian 
No ono v Kurzweilu je toho podstatně víc co se dá použít na "dotvoření" zvuku a Kurzweil programátoři, kteří to umějí to používají
Udělat program ze základního sample piana a dát na něj filtr umí každý idiot ... (skoro každý)

No ono v Kurzweilu je toho podstatně víc co se dá použít na "dotvoření" zvuku a Kurzweil programátoři, kteří to umějí to používají

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com