Martin píše:Kdyby byl alespoň EQ na každé šavli, tak by se to dalo nějak umíchat, ale bez EQ a individuálních výstupů do DAW v tom vidím "menší" zádrhel.
Jeden inzert na šavli by snad stačil ale musí k tomu být ještě EQ.
ono treba povedat, ze zvuky v tychto masinach uz su tak predpripravene, ze nevyzaduju zdaleka tolko roboty ako VSTi/sample v PC, aby hrali v mixe dobre. obvykly problem kick/basa tu v podstate nie je a aj vacsina ostatnych zvukov (pokial clovek trochu pri aranzovani rozmysla) pomerne lahko a dobre sada dokopy. okrem toho mas pre kazdy pouzity zvuk rozsiahlu editacnu engine a napr. nedostatok EQ sa da casto velmi uspesne riesit filtrami.
samozrejme 22FX nie je bohvieco, ak by clovek chcel trochu viacej blbnut
EXCOM píše:Poshook : mozno pre Fantom-G spravia update kde pozenu cez USB 16 channels... tak ako to ma XS cez FW...
Ale naco ? Ked system je stavany ako samostatny kombajn .. Naco by mu bolo 16 I/O cez USB ? nikto to nepotrebuje podla mna .. snad adat I/O , alebo daky iny digitalny multi I/O .. Paradne by bolo 64kanalov MADI ..
Pytkin : no ja to nepotrebujem, ale ako Poshook pise tak prenho je to mierny deficity tohoto nastroja, kedze XS tym disponuje... ja s tym problem nemam, ja som aj pisal ze je to tak preto lebo je to uz taka filozofia, kedze to ma v HDR v sebe..
XS má 14xOUT do Cubase po jednom FW kabelu, a na každé šavli má EQ.
U Fantomu jsou zvuky hodně předpřipravené - to je pravda, ale velkou měrou se na celkové podobě zvuku u Rolandu podílí právě skvělá efektová jednotka! Insert efekt už je na presetu v drtivé většině využitý a v momentě, kdy insert zaměníte za EQ, tak preset jde do kopru.
Právě proto bych EQ na každém tracku uvítal, abych se nemusel zbavovat Insertu.
Madi by bodlo
mne filozofia IN dost sedi.. myslim ze to spravili velmi dobre.. a hlavne ma tesi Extarnal Part ktory je vymysleny dokonalo... Gecko sa takto stava centralou systemu, co je pri jeho ergonomii len dobre