Mezi syntaky stale zustava jeho milovana CS-80 a PROPHET-10, ale uz se tu pomalu objevuji digitalni veci jako EMULATOR II, AKAI S900, Roland JX10, Yamaha DX7 IIFD, KORG M1 / T3. pak jeste pozdej koupil i veci jako Roland JD800 nebo Kurzweil K2500 ci Yamaha SY-99.
Stary bici automaty LINNDRUM LM1 / LM2 a Roland CR8000 vymenil za novejsi EMU SP-12, SP-1200 a YAMAHA RX-5
Z efektu ktery Vangelis pouzil ve svych filmech napr. Blade Runner byl hlavni efekt LEXICON 224LX (prvni velky digitalni reverb - tenkrat to byl nejdrazsi mozny efekt), ten byl pozdej nahrazen novejsim Lexicon 480L kterej koupil rovnou 2x.
Ten starej Lexicon 224XL mel Vangelis s vyrobnim cislem 0002 !!! uplne prvni prodanej 224XL do soukromyho studia:) Vangelis zboznuje dlouhy reverby a je to slyset, casto se jejich cas v jeho nahravkach blizil 7 sekundam! Jinak v zacatcich mel hodne rad tlustej tape chorus Boss CE-1 a krabicky Electro Harmonix. Do tech napriklad poustel piano aby znelo rozladene a divne, hodne je to slyset u Blade Runner. Delay Roland RE-301 byl jeho taky velmi oblibenej, coz dokladam i na posledni fotce:)
Mixpult v jeho studiu NEMO je velka klasika - digitalne rizenej analog: Solid State Logic 4056 ze serie G+. Tyto pulty byly vylepsena serie E. G+ prislel na trh v roce 1993 coz mi pomaha se orientovat ze kteryho obdobi ty fotky jsou:) - tzn ze tenhle equipment pro film 1492 - Conquest of Paradise, pouzit nemohl protoze ten je uz z roku 1992.
Ty obri hnedy monitory jsou pokud se nepletu od firmy WESTLAKE. Basak je evidentne TAD 1601A a horny jsou taky od firmy TAD. Predtim Vangelis pouzival 15ti palcovy monitory od TONNOY.




















.