2. nástrojový mikrofon
2. nástrojový mikrofon
Potřebuju poradit s výběrem kondenzátorového nástrojového mikrofonu pro nahrávání akustické kytary s nylonovýma strunama. Zatím nahrávám na jeden mic. Oktava MK-319 a předzesilovač SP VTB-1. Chybí mi druhý mikrofon pro doplnění konkrétního a detailního zvuku. Uvažoval jsem o těchto možnostech:
Shure PG81, Behringer B-5, sE Electronics sE1a.
Shure PG81, Behringer B-5, sE Electronics sE1a.
Podotykam ze PG81nicka je elektret ( Microphone Type: Condenser electret bias):
http://www.shure.com/ProAudio/Products/ ... LR_content
http://www.shure.com/ProAudio/Products/ ... LR_content
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
No to je i napr. DPA 4006 (electret)- nebo 4011!!! (hec). Nicmene na doplneni cinkani a mech. ruchu treba od krku SE1 ideani. Ale samozrejme hodne mikrofonu se tam necha pouzit a proto, ze se primichavaji v nekolika desitkach procent, tak nemusi byt nutne drahe. Jinak SE3 skoro to same ajko SE1 - skoro, proste hodne podobne.
Kdyby to bylo to same, proc je SE3 o tolik drazsi
?
Zkousel jsi je oba vedle sebe, ze tohle tvrdis?
Mrkni se treba sem na ty recenze v PDF.
http://shop.audiopro.cz/katalog/mikrofo ... cs/sE3.htm
Tam jsou SE1 a 3 porovnane

Zkousel jsi je oba vedle sebe, ze tohle tvrdis?
Mrkni se treba sem na ty recenze v PDF.
http://shop.audiopro.cz/katalog/mikrofo ... cs/sE3.htm
Tam jsou SE1 a 3 porovnane
Nerad nekoho zvedam ze zidle - no asi se to povedlo. Napsal jsem (pozor) skoro - hodne podobne. Charakter maji hodne podobny. Dale 1)Mel jsem je vedle sebe. 2) obvzlaste ta polska recenze jak prevalcovala Ucko je zajimava. Ucko lze jiste prevalcovat (a je celkem jedno jestli je to U87i nebo novjejsi a lepsi!!! U87Ai - protoze ma mene sumu a mnohem vice signalu a to je na akusticke nastroje dost rozhodujici nemluve o stereofonnich technikach) na nekterem konkretnim pouziti, ale nelze to brat ajko dogma -probuh. 3ú) tvrdim, ale nemam na to patent.
A kdyz uz se mi to tak povedlo - smeroval jsem to jinam, nejsou asi na prijmu - tak mohu potvrdit, ze lamp. mic do 20t. aby byl univerzalni je opravdu tezke hledat. par mi jich proslo rukama. A rady prave o tom Ucku na zpev nejsou mimo misu. myslim, ze se da sehnat i pod 30t -zalezi na stavu. Je opradvdu lehce brilantni v porovnani trebas TLM170 - to by mohl byt dle vseho jisty frekv. ekvivalent oktavy (ale neznam oktavu jen se dovtipuju). Jinak se omlouvam, patri to jinam a ty to mas uz asi vyresene.
Jestli jsi to necetl ve vedlejsim tematu, tak jsem nakonec koupil ADK CE, i kdyz o U87 jsem dlouho uvazoval.MILE píše:mohu potvrdit, ze lamp. mic do 20t. aby byl univerzalni je opravdu tezke hledat. par mi jich proslo rukama. A rady prave o tom Ucku na zpev nejsou mimo misu.
Je pravda, ze ADK CE i U87 je uplne jina cenova kategorie nez "lampovy mikrofon do 20 tisic" a jsem skutecne rad, ze jsem nekoupil nic do 20 tisic.
Ale to sem opravdu nepatri...
Jeste k tematu: tady se dost uspesne da pouzit (krome uz malo dalsich pripadu) CMV563+M55k - kdo ho tedy ma. Jinak treba i rode NT1, NT1000..., SP C3..., Neumann KM184 (84),..Schoeps - ale ten bych doporucil misto te Oktavy (opakuji neznam oktavu, ale..) takova CMC621 a i dalsi varianty dle akustiky a(!) nedavno jsem mel moznost odzkouset DPA4041 (no ten velkomebranovy) a byl jsem uvytrzeni. To opravdu vrele doporucuji, kdo se o to zajimate. Uz 4006 je skvely mic - no trochu drazsi na to ze je to jen koule, ale tehla jednopacovka je nadherna
... a ve dvojici ::-((((
no nechal jsem se unest. Po zamacknuti slzy musim uznat, ze jsem se vysplhal trochu jinam

no nechal jsem se unest. Po zamacknuti slzy musim uznat, ze jsem se vysplhal trochu jinam
Přesně tak jsem to myslel, jenom jako zvukový doplněk, hlavní "teplý" zvuk mi dává Oktava MK-319 a VTB-1. Ještě jsem koukal na Pulsar od M-Audia, v Disku ho mají za 1990,-Kč.MILE píše:Ale samozrejme hodne mikrofonu se tam necha pouzit a proto, ze se primichavaji v nekolika desitkach procent, tak nemusi byt nutne drahe.
skus urcite ten b-5, ostry je az dost, ale hlavne ziskas aj gulu a to sa hodi. pravdupovediac ak si doteraz gulu nepouzival, bude to myslim zaujimavy sok (aspon pre mna bol).stepton píše:Přesně tak jsem to myslel, jenom jako zvukový doplněk, hlavní "teplý" zvuk mi dává Oktava MK-319 a VTB-1. Ještě jsem koukal na Pulsar od M-Audia, v Disku ho mají za 1990,-Kč.MILE píše:Ale samozrejme hodne mikrofonu se tam necha pouzit a proto, ze se primichavaji v nekolika desitkach procent, tak nemusi byt nutne drahe.
Neboj, uz se na tom pracuje. A hadej co to bude...Cyril píše:fova: uplne offtopic: nezda se ti, ze zacina bejt dost markantni kontrast mezi tvym ostatnim gearem a monitorama? Neuvazujes o upgradu?
Jinak mi prijde, ze Stepton shani neco za hodne malo penez, takze CMV563 urcite ne

K te potemnele Oktave asi neco levneho cinskeho s vyhnanymi vyskami (jako protiklad). Na akusticke nastroje takovy majk dobre sedne. Osobne znam tuzky od SE Electronics, ktere mohu doporucit. Behringer B5 a Shure PG81 neznam - tady se musi vyjadrit ostatni.