
Zbytek byla vylucovaci metoda.
Diky za dobry testik.
Huh? SM57 ma maximalni SPL nekde u 170 nebo 180dB. Nekde jsem cetl, ze v nasi atmosfere jej nelze prebudit.kexik píše:neviem ci na snimanie kopaku nebude mat sm57 primale spl...
jj. Mam z toho docela podobnej pocit. Ona ma ta D12E z toho co jsem nahral zajimave dutej zvuk. vpodstate hodne hlubokej bas (60-70 Hz) a pak diru v pevnejch basech (100-200 Hz). Ve stredech jeste zni nejakej artefakt kterej pripomina jako by spolouchnuti. Ale docela me to bavi. Nebyl by to ale asi mikrofon po kterym bych vzdycky sahnul. Spis bych ho vzal na klidnejsi veci kde neni potreba silna definice uderu nebo klasicka pevnost v basech, ktera se u modernich kopaku ocekava. Dost mozny ale je, ze ten mikrak umi reagovat jeste v jinejch barvach pokud se jinak umistni, ja ted nemel cas dat mu vic prostoru a zkoumat jeho moznosti. Vsadil jsem na klasickou techniku snimani diry kopaku ktera byla fer pro hrubej test dalsich dvou mikraku. Mozna bude znit dobre uvnitr kopaku, to bych jeste rad vyzkousel. Uvidime.Amorph píše:no ja nevim, me ta d12 prijde uz moc jako samotna sinusovka, ale nejaky pouziti to asi mit bude...
Jestli na svete existuje mikrak o kterej bych se nikdy nebal tak je to prave SM57 , je to maly/velky monstrum ! : ) udrzi ohromnej tlak. Nejenom u bubnu ale hlavne u kytarovejch aparatu. Pokud jsou bedny hodne hodne nahlas tak obcas dusej i jinak skalopevnej ribbon Royer R-121 kterej skvele prenasi i hodne hlasity bedny, v tom bode je SM57 stale dynamicka a s plnym zvukem (to uz mluvim ale o opravdu extremne hlasitym zvuku). Je to vybornej mikrofon. Za sebe muzu rict ze vzhledem pomer zvuk/uzitonost/CENA je to fakt super mic ! : ) ta potvora stoji neco kolem 3000,- Kc to je proste bezkonkurencni. Na kopak mimochodem zni taky dobre, zrovna tak jako dynamickej Sennheiser MD421. Ty ale mam hlavne kvuli prechodum. Pamatuju si ale jednu situaci kdy mi SM57 nepobrala otevrenou hajtku kterou bubenik opravdu rezal do plnejch, v par mistech se SM57 nehezky zkreslia. Posunul jsem ji o kousek dal a bylo to v poradku, ve stejny situaci jsem na stejnym miste mel na hajtku kondenzatorovou AKG C451 a ta ten tlak pobrat neumela vubec, SM57 byla misto ni dobry reseni, krom toho zni u takhle hlasity hajtky vic hladce nez C451.kexik píše:neviem ci na snimanie kopaku nebude mat sm57 primale spl...
Me Beta 52 me hodne bavi, bejva casto blizko zvuku danyho kopaku i kdyz ten "medicimbal" opravdu umi : ) Staci pak v EQ trosku potlacit stredovy resonance a podporit bas a zvuk kopaku je pak hodne hezkej a blizko realny barve, coz je pro me dulezita vec. Osobne mi nekdy trosku vadi ze treba Beta 91 dela zvuk jako by uz moc nachystanej na kopak a ma tendence znit podobne na vsechny kopaky ,coz slovek musi brat v potaz. Ne vzdy je to to co potrebuju. D112 je asi nejvic univerzalni z tech 3 co pouzivam, ale opet neco ji jde lip a neco jde lip na jinej mikrofon.zazz píše:Vlastnim Betu 52 a pri kazdem nahravani si rikam proc to hraje tak divne. Jam Matucha psal, takovy medicimbal. Takze mne ty ukazky celkem potesili, protoze to hraje presne tak, jak by s tim mikrofonem melo
Zbytek byla vylucovaci metoda.
Diky za dobry testik.