kexik píše:ivo, neni to ale tak, ako pise matucha, ze tie prevodniky treba zakazdym napasovat na nahravany zdroj, rovnako ako mikrofon, preamp, atd? trebars ta v podstate neinformativna nahravka toho bubienku to imho dost jasne naznacuje
No, jako neze bys tak nemohl z neceho dostat nejaky to 0,00546%... ale co mi spis prislo v tomhle dobry, ze kdyz treba neco nahrajes a pak to procesujes, tak to neprozenes skrz uplne ty stejny prevodniky, kde se ti vlastne kumulujou uplne stejny "chyby" a zvyraznej se tak.
Treba kdyz jsem zkousel pro obarveni prohanet veci nahrany pres manley preamp znovu pres manley, tak vysledky byly neuspokojivy, prestoze jiny veci (treba VSTi a samply odjinud) pres to fungovaly celkem dobre.
Ale kdyz mas dva druhy prevodniku, tak jim rozdelis praci tak, ze vyuzijes osvedceny kombinace... jakoze tohle chci vic do ksichtu (lavry), tohle s lepsima transientama a vic mistnosti (forsell), tohle je jedno-to tam bude jenom potichoucku (nejakej lowend)... ale vicemene bych rozlisoval jenom ty veci co sou "jedno" a ty hlavni... u tech hlavnich ty drazsi stroje oceni myslim kdokoli.