je moc dlouhej.Stardust píše:Protože kamufluje nepřesnosti. Navíc bez něj mi to přišlo suchý. Mám ubrat?
lo-fi sada na bicí do 9000
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Žádnej verb bubeníkovy nepřesnosti nezakamufluje. Heslo: "to se nahalí" je ta nejhorší cesta do pekla. Bubeník to prostě musí hrát do zblbnutí, dokud to nezahraje dobře. Když to nezvládně, není ještě čas aby do studia chodil. Točte po částech, stříhejte co to jde. Pro mě za mě Copy&Paste workflow, když už to nejde jinak, ale rytmika musí sedět co nejvíc, čeho jste schopni dosáhnout.Stardust píše:Protože kamufluje nepřesnosti. Navíc bez něj mi to přišlo suchý. Mám ubrat?
Rozuměj, když už teda bude horší zvuk, nemůže bejt horší i výkon muzikanta resp ta hudba. Jsou to spojitý nádoby.
Blbá hudba se supr zvukem a produkcí - spousta novejch věcí
dobrá hudba se špatnym zvukem . spousta starejch věcí
Ideál je samo oboje supr - minimum věcí

Dělat špatnej zvuk se špatnou muzikou je zbytečný. To už je leší jet s nějakou kočkou na vejlet.


No vsechny bubny co sem ted tocil sme skoro cely oblepili gafou a na ty krouzky doslo taky. Mozna to ztratilo rezonanci a mozna attack, ale rozhodne to bylo lepsi nez kdyz to znelo jako konve. Nemyslim, ze by si ty bubenici neumeli ty bici naladit (protoze ladili a nekam to dostali a ladili kdyz sme resili jak to hraje nebo nehraje) ale to utlumeni mi prislo vzdycky hodne dulezity, protoze vim s cim pak bojuju pri michani. Tak ci tak oba ty bubenici preferovali kdyz jim to spis zvoni nez kdyz je to "mrtvy".Liquid Sound píše: Bohužel to bejvá chyba bubeníků resp. toho že tam nechávaj přepravní blány, nebo prostě špatný jetý kousky. Tlumí se pak gafou popř gafou s papírovejma kapesníkama, tlumítkama zevnitř korpusu, tlumícíma kroužkama, atp. To sice funguje, potíží je ale to, že pak se zvuk zatáhne a transient ztratí attack. :(
Dobrý co doporučuju je, do kopáku dávat plamafon. Daj se snadno přidávat další kousky dle potřeby a drží to jak přibitý.
Ale jinak hučení tomů a floortomu je běžné. Jde o tu míru. Pokud člověk navíc přidává mikro na floortom bottom, hukot s přibývající kompresí zesiluje.
Co je to plamafon?
No a kdyz sme u toho, jak bojujes s preslechem hihaty ve snaru? Kartonovy desticky? Popfiltr prelepenej papirem stinici snare mikrak? Tohle je vedle huceni tomu a vseho druhej zasadni problem pri michani. Hodne teda zalezi na tom jak ten clovek hraje a me treba ze 3 veci dela problem jenom jedna v jedny casti, kde se bubenik oprel do hihaty a tam to proste pak musim divne procesovat. Ale stejne i bez toho se mi vetsinou preslech hihaty ve snarovym mikraku, kdyz ho smicham s celkem moc nelibi. Gate mi na tohle moc nefunguje (jenom velmi omezene), protoze me nebavi jak nici attacky... a nenasel sem Gate, kterej by to nedelal. Takze budto strihani (casove narocny) nebo to lip nahrat (hmmmmm ;-).
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
dobre rozumiem tomu, ze aby sa otvoril este kym k nemu pride signal ?Brooklyn / juanita juarez píše:...
nekdy je dobry triggerovat gate sidechainem, kde hraje to, co jde do gate, ale o par ms predsazenej, kvuli tomu nepozirani attacku.
ja so svojimi amaterskymi skusenostami sa snazim najst kompromis v umiestneni majku, aj ked sa to nikdy nepodari


matucha: nepomohlo by toto ?
http://www.thomann.de/gb/se_electronics ... filter.htm
je to otazka miesta, ale tato mala verzia by sa mohla nejak pomestit. otazka je kam davas snare mic a tak... len ma tak napadlo
http://www.thomann.de/gb/se_electronics ... filter.htm
je to otazka miesta, ale tato mala verzia by sa mohla nejak pomestit. otazka je kam davas snare mic a tak... len ma tak napadlo
PiKey: pro me nekolik duvodu: kdyz chces bici stereo a snare uprostred, tak ti to hihatu potahne taky doprostred. Kdyz chces hodne komprimovat snare, coz treba v rocku chces, tak ti v nem ta hihata hodne vyleze. Kdyz je pri tom otevrena a bubenik do ni mlati, tak je to skoro neresitelna situace, protoze na to musis hodit gate, kterej bude rychle zavirat, aby tam ta hihata permanetne nesycela a tim si zase useknes a utlumis snare. Takze ho musis o to vic ekvalizovat a posilat do reverbu, aby zas chytnul ocas a vejsky a vysledek bude vetsinou vsechno jen ne prirozenej. Takze dobre sejmutej snare s minimem hihaty je pozehnani. A kdyz je to hodne zly, tak v podstate nezbyva nic jinyho, nez to natrigrovat z audiostopy do midi a hnat pres sampler;)
ok bicie stereo... ale preco snare na stred?
ja ho vzdy posuniem jemne na kraj, rovnako aj kopak, vzdy si k mixu sadnem z pozicie bubenika (ja som center)
chapem tie dovody, ale pri gateovani, triggerovani... mi z toho vzdy vyliezol umelohmotny lektvar, preznieva, nepriznieva, zive bicie maju stavu a mne k tomu ten bordel do istej miery ide
ja ho vzdy posuniem jemne na kraj, rovnako aj kopak, vzdy si k mixu sadnem z pozicie bubenika (ja som center)
chapem tie dovody, ale pri gateovani, triggerovani... mi z toho vzdy vyliezol umelohmotny lektvar, preznieva, nepriznieva, zive bicie maju stavu a mne k tomu ten bordel do istej miery ide

-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Na to tam není místo, navíc ani jeden bubeník by si tam takovou věc nenechal dát. Sotva se to kdy dá omajkovat mikrofonama standartmí velikosti.kexik píše:matucha: nepomohlo by toto ?
http://www.thomann.de/gb/se_electronics ... filter.htm
je to otazka miesta, ale tato mala verzia by sa mohla nejak pomestit. otazka je kam davas snare mic a tak... len ma tak napadlo
PiKey - pokial chces vymixovat bicie "na moderno" preliezajuca hajtka je velky pruser. rytmicak totizto efektujes dost inac, ako hajtku (reverb, EQ... ... ). pokial mixujes bicie do "naturalna", tak Ti ta hajtka si vadit nebude.
pre mna ako posluchaca je kopak a rytmicak v strede, hajtka napravo.
uplne triggrovanie nie, ale podfarbenie triggrom toho isteho pouzivam na rytmicak pomerne casto, hlavne ak ma bubenik nevyrovnanu dynamiku. v niektorych extremnejsich pripadoch totizto moze byt hajtka aj hlastnejsie, ako samotny rytmicak - ked Ti pride zacinajuca kapela (ja robim predovsetkym s takymi
), neposles ich do riti, lebo bubenikovi lieta dynamika 
pre mna ako posluchaca je kopak a rytmicak v strede, hajtka napravo.
uplne triggrovanie nie, ale podfarbenie triggrom toho isteho pouzivam na rytmicak pomerne casto, hlavne ak ma bubenik nevyrovnanu dynamiku. v niektorych extremnejsich pripadoch totizto moze byt hajtka aj hlastnejsie, ako samotny rytmicak - ked Ti pride zacinajuca kapela (ja robim predovsetkym s takymi


-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
PiKey píše:... ja sa priznamze som stale nepochopil, preco nemoze byt v snare mikrofone presluch z hihat?
U bicích je vždycky přeslech ze všeho ve všem a je to normální, na druhou stranu se s tim schválně u room mikrofonů počítá. Sampleristi se pak strašidelně divěj, jak je těžký pak s tim pracovat.

Jde spíše o jeho míru zaprvé a zadruhé o styl do kterýho se bicí točej. Např. u jazzu to ani tak nevadí. Tolik se to nekomprimuje a tak ty přeslechy jsou více ukočírovatelný.
Problém je ve vyšších hlasitostech. Jakmile se se to žačne kompresit fakt, hodně tak ty přeslechy nabejvaj a gate nejsou řešením, protože to zvuk ještě doničí. Zvlátstě pak, pokud se nerozumě pracuje s Range.
To je jeden z důvodů, proč jsou poslední dobou tvrdý desky samplovaný. Třebas System of a down, tam je to luxusně slyšet. Se zvukama se pak dá nakládat standartně jako i izolovanejma stopama, což na deskách 15 nazpět vůbec není a jsou taky víc tichý.
