Mikrofón pre nahrávanie na PC

Mikrofony a předzesilovače
Manny

Mikrofón pre nahrávanie na PC

Příspěvek od Manny »

Ahojte,

som totálny amatér, chcel by som nahrávať spev a gitaru.

Môj aktuálny stav:
  • mám elektroakustickú gitaru s kombom (kombo má dva vstupy, 6.3mm jack)
  • nemám žiadnu špeciálnu zvukovú kartu
  • chcem sa zmestiť do € 150
  • nahrávať budem na byte, takže nemám žiadne štúdio
Čo potrebujem:
  • kúpiť mikrofón a nejak ho rozumne spojiť s PC tak, aby bola kvalita spevu pokiaľ možno čo najlepšia
  • ak je to možné, vedieť nahrávať v jeden moment aj spev, aj gitaru
Skúšal som jeden starší dynamický mikrofón (Dynamic Cardioid Shure Microphone C608) napojiť do komba spolu s gitarou. Z komba som potom potiahol kábel do zvukovky, kde som to zapojil do Line-In. Nahraný zvuk bol dosť prebasovaný, počítam, že za to môže kombo, ktoré asi nie je vôbec určené pre spev, ale len pre zapojenie gitary, eventuálne dvoch gitár.

Preto sa chcem spýtať či by mi vedel niekto poradiť ako vyriešiť kvalitnejšie nahrávanie zvuku. Mám investovať do zvukovej karty? Alebo kúpiť nejaké zariadenie? Nikdy som nič podobné nevyberal v tejto oblasti. Vďaka za akúkoľvek radu.

Pytkin
Moderátor

Re: Mikrofón pre nahrávanie na PC

Příspěvek od Pytkin »

je to dost maly budget .. takze sa musis uspokojit s tym najlavnejsim ..

napriklad zvukovka http://www.studio.sk/m-audio-usb-audio- ... ck-usb-ii/

a k tomu mikrodon http://www.g-tec.sk/?mid=27&sid=&vid=1& ... 08&do=info

Manny

Příspěvek od Manny »

Ďakujem za radu, koľko by som musel priplatiť, ak by som chcel podľa teba už nejakú normálnu kvalitu? (ide mi len o zorientovanie sa v cenách).

A ešte sa chcem spýtať ako mám vyriešiť nahrávanie gitary? Mám ju zapojiť do komba a z komba viesť kábel do zvukovky?
Naposledy upravil(a) Manny dne 29 pro 2011 10:06, celkem upraveno 1 x.

Gustav

Příspěvek od Gustav »