Mikrofony od Oktavy a ADK

Mikrofony a předzesilovače
Odpovědět

<t>MK - 220 či 319</t>

MK220
0
Žádná hlasování
MK319
4
100%
 
Celkem hlasů: 4

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa » 02 pro 2006 15:28

fova píše:jj, ten Gemini uplne propadl, ale kladu si otazku, jestli to neni spis tim, ze pri nahravani se neco nepovedlo. Ze by byl tak hrozny? Cetl jsem nejake recenze, kde ho hodne chvalili.
... ono tohle je presne ono o cem jsem mluvil ve vedlesjim foru s tusim Synchrem. Testovali jsme mikrofony na jeden hlas jen tak na sucho, dost mzna na jinej hlas by znely zase jinak, dali otazka je zenskej hlas. Pak je otazka jak by se vsechno chovalo v mixu ... a to nemluvim o tom, ze jsme na mikrofony nekusili zpivat z vetsi dalky (ona ta akustika tam nebyla mirne receno zadnej zazrak takze se to dost dobre nedalo) ani treba z extremni blizosti. ROvnez nebyl cas (nebo spis prostredky) zkusit mikrofony na nejakej nastroj, ak. kytaru nebo klavir nebo cokoliv.

Cili co se me tyka ja to opravdu neberu tak ze "Gemini uplne propadl", proste na Carloffuv hlas za danych podminek na sucho vysel nejlepe Carloffuv mikrofon, ostatne prekvapilo by me kdyby tomu tak nebylo.
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa » 02 pro 2006 15:31

carloff píše:jen tak pro upresneni kazdy preamp je na neco..api se doporucuje na nektere hlasy plus pry nejlepsi preamp na snare a tomy...
... mmno mam dotaz: Myslis ze kdyby ACDC michali treba na SSL tak ze to proti API bude hrat zprdele ? Mam dojem ze se v tom gearu moc patlas...
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 02 pro 2006 17:17

... mmno mam dotaz: Myslis ze kdyby ACDC michali treba na SSL tak ze to proti API bude hrat zprdele ? Mam dojem ze se v tom gearu moc patlas...
no to by urcite nehrala hur..ani lip,:D jen by znela ta deska trosku jinak...jako michana na SSL tzn rychlej punchy zvuk.
ps:patlam se v nem rad
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Ctirad
Příspěvky: 1448
Registrován: 03 říj 2003 13:16

Příspěvek od Ctirad » 03 pro 2006 22:49

Ivo píše:Tak to bych asi netvrdil. Obojí (API i Neve) dost mění originální zvuk a nasazují na něj svou pevnou, neproniknutelnou "masku".
Musím říct, že tu "masku" jsem v případě API neslyšel. U Neve to bylo jasné, ten všechno ztlustil a zakulatil nezaměnitelnym způsobem. Avalon zase všechno poměrně nepříjemně zkreslil a hodil pod deku a hlavně prakticky setřel rozdíly mezi jednotlivými mikrofony. Na API jako na jediném ty rozdíly byly slyšet jako kráva. Gemini bylo tenké a zkreslené (řekl bych, že ta lampa mu spíš ubližuje než pomáhá nebo s ní bylo něco špatně) , 2200 mělo nejvíc výšek a žádné zkreslení (protože nelampa) a ADK bylo o něco kulatější a o něco méně výšek (protože dobrá lampa).
Pokud chce mít člověk trochu "neosobní" vokály apod., asi velmi dobré ne-li výborné (zejména rock, pop atd.), ale na cokoliv, co by se mělo podobat výchozímu zvuku, dost málo použitelné (mám ted obojí tady, takže jsem podrobně vyzkoušel). API je dost "vybuzené" a naostřené ve vyšších frekvencích

Ostrý mi to teda nepřislo a jestli, tak bych to spíš přisoudil tomu, že zvuk snímanej z pár cm prostě ostrej je a to API ho tak nechá. I když tam samozřejmě může bejt nějakej průser, kterej na svojí stávající aparatuře a uších neslyším.
API bych na akustické nástroje použil jen s velkým sebezapřením :-) Jen kdybych chtěl hodně zmršit zvuk :-)
Je to moje úvaha na základě poslechu těch pár ukázek. Do té doby jsem nevěděl, že nějaké API existuje a Neve jsem viděl jenom na schématu ;)

Co se teda používá na highendové nahrávky symfoňáku, snímaného na dva mikrofony?

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa » 07 pro 2006 14:57

Ctirad píše: Co se teda používá na highendové nahrávky symfoňáku, snímaného na dva mikrofony?
... par DPA 4006 nebo 4041 ...
Obrázek
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz

Ctirad
Příspěvky: 1448
Registrován: 03 říj 2003 13:16

Příspěvek od Ctirad » 07 pro 2006 18:33

Já myslel preampy.

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa » 08 pro 2006 14:54

... kdysi davno tu byla rec o Reflection Filteru ... tady je recenze od Donala Hodgsona

http://web.mac.com/donalhodgson/iWeb/do ... 55772.html
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz

Uživatelský avatar
macceba
Příspěvky: 251
Registrován: 26 led 2006 11:18

Příspěvek od macceba » 08 pro 2006 15:43

Nevím jak moc je to novinka, ale Vienna i Hamburg jsou teď i v nové verzi: Vienna IIau, Hamburg IIau ale cena už je o dost vejš než první generace (cca 1000$).

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6446
Registrován: 12 led 2005 22:43

Příspěvek od Kermitak » 08 pro 2006 16:32

Ctirad: v Rudolfinu snad meli Millenia...?

Odpovědět