Rode NT1A vs. Studio Projects B1 - man voice
Rode NT1A vs. Studio Projects B1 - man voice
doniesol som si z prace Rode NT1A na porovnanie s mojim SP B1. bohuzial som okrem svojho (nie prilis sexy) hlasu nemal iny zdroj, takze "prijemne pocuvanie a porovnavanie.
signal chain: Rode NT1A / SP B1 - 4.5m XLR/XLR kabel - Konnekt 24D Input 1 48+ - Ableton Live 6.0.1/16bit/44.1KHz . Vstupna uroven na MIC IN bola nastavena pri oboch mikrofonoch rovnako.
ja som z B1 po tomto teste zostal dost sklamany - chyba mu aj hutnost aj "silky" efekt, ktory Rode jednoznacne ma, takze najblizsie urobim test s akustickou gitarou, na ktoru by mohol byt podstatne lepsie pouzitelny
http://quick.dropfiles.net/13216
signal chain: Rode NT1A / SP B1 - 4.5m XLR/XLR kabel - Konnekt 24D Input 1 48+ - Ableton Live 6.0.1/16bit/44.1KHz . Vstupna uroven na MIC IN bola nastavena pri oboch mikrofonoch rovnako.
ja som z B1 po tomto teste zostal dost sklamany - chyba mu aj hutnost aj "silky" efekt, ktory Rode jednoznacne ma, takze najblizsie urobim test s akustickou gitarou, na ktoru by mohol byt podstatne lepsie pouzitelny
http://quick.dropfiles.net/13216
B1 byva kritizovany za neslany/namastny zvuk, ale do mixu sedne dobre. Ma vyrovnanou frekvencni charakteristiku a proto nezni tak zajimave. SP C1 ma zdvih na vyskach, coz ho cini pro vokaly zajimavym. Podobny zdvih ma i NT1A a treba i Oktava MK319. Takze to dela ten rozdil oproti B1. Starsi verze Rode NT1 nema tak vyhnane vysky jako NT1A.
Zase se muzes utesovat tim, ze B1 snima presne, kdezto ten NT1A zvuk prikrasluje.
Zase se muzes utesovat tim, ze B1 snima presne, kdezto ten NT1A zvuk prikrasluje.
praveze aj SP B1 ma zdvyh na vyskach a dokonca podstatne vacsi ako Rode NT1A alebo oktava MK319. dovod, preco je menej pouzitelny na vokaly, je skor v tom, ze je o kus tensi a znie chudobnejsie. naproti tomu su NT1A alebo MK319 o poznanie hutnejsie a plnsie s pocutelnym "hodvabnym" nadychom, cim su vyborne pouzitelne prave na hlasy, kde sa to najviac ukaze.fova píše:B1 byva kritizovany za neslany/namastny zvuk, ale do mixu sedne dobre. Ma vyrovnanou frekvencni charakteristiku a proto nezni tak zajimave. SP C1 ma zdvih na vyskach, coz ho cini pro vokaly zajimavym. Podobny zdvih ma i NT1A a treba i Oktava MK319. Takze to dela ten rozdil oproti B1. Starsi verze Rode NT1 nema tak vyhnane vysky jako NT1A.
Zase se muzes utesovat tim, ze B1 snima presne, kdezto ten NT1A zvuk prikrasluje.
Taky ty druhé dva stojí bratru 2x tolik, takže to srovnání není úplně fér a navíc těžko říct, jestli při jiném charakteru vokálu by ty prefernece nebyly přesně naopak.Poshook píše:dovod, preco je menej pouzitelny na vokaly, je skor v tom, ze je o kus tensi a znie chudobnejsie. naproti tomu su NT1A alebo MK319 o poznanie hutnejsie a plnsie s pocutelnym "hodvabnym" nadychom, cim su vyborne pouzitelne prave na hlasy, kde sa to najviac ukaze.
to je mozne, na nete som nasiel ukazky SP B1 na akustickej gitare versus kopec dalsich mikrakov. v porovnani s MK319 a NT1A sa mi zdal lepsi. oktava mala prilis malo vo vyskach a vpodstate brala len hrubsich 5 strun (tenke E, ktore hralo solo, nebolo skoro pocut), NT1A bolo prilis ostre, pretoze malo menej stredov a vysky tym padom vyliezli. SP B1 nehralo idealne, ale v porovnani s predoslymi dvoma asi najvyvazenejsie...Ctirad píše:Taky ty druhé dva stojí bratru 2x tolik, takže to srovnání není úplně fér a navíc těžko říct, jestli při jiném charakteru vokálu by ty prefernece nebyly přesně naopak.Poshook píše:dovod, preco je menej pouzitelny na vokaly, je skor v tom, ze je o kus tensi a znie chudobnejsie. naproti tomu su NT1A alebo MK319 o poznanie hutnejsie a plnsie s pocutelnym "hodvabnym" nadychom, cim su vyborne pouzitelne prave na hlasy, kde sa to najviac ukaze.