Set nebo jednotlivě - preamp nebo mix

Mikrofony a předzesilovače
Odpovědět
Bacon

Set nebo jednotlivě - preamp nebo mix

Příspěvek od Bacon »

Zdravím "ézóňáci".

Předem bych chtěl říct, že je mi až trapně, že se musím ptát. Jednak jsem amatér a jednak nehodlám příliš investovat.

Chtěl bych se posunout o kousek dál od nahrávání rapu a jinglů na dynamický mikrofon za 250,- a rozhodl jsem se pro Behringer C-1. Obávám se, že to mi nevymluvíte.

Problém je, že můj PC neoplývá dvakrát kvalitní zvuk. kartou - Creative PCI + interní Realtek AC97.

A já, protože chci Behringer C-1, mám dvě možnosti:

Zakoupit si Behringer Podcastudio FW, který obsahuje:
  • Behringer C-1
  • Xenyx 802
  • FCA 202
  • Nějaká sluchátka
A to vše za 3990,- (předpokládám, že i s kabely).

Nebo koupit jen:
  • Behringer C-1
  • MIC 100
Což by mohlo vyjít tak na +- 2600,- + kabely, a používat jednu ze zvuk. karet, co mám k dispozici.

Vím, že osazenstvo electrozóny je na tom s vybavením "trošku" jinde, ale pokuste se mi, prosím, rozhodování zlehčit.

Předem díky.

kexik

Příspěvek od kexik »

verzia dva sucks. creative pci a realtek pouzivaju oba rovnako hrozny AD prevodnik. verzia jedna sa mi ale nezda, len samotny fca202 stoji 90eur. neni to uca202 (which sucks, kedze ma zasa taky isty prevodnik ako creative a realtek)?

Bacon

Příspěvek od Bacon »

UCA a FCA mají rozdílný design, takže bych to poznal hned. Navíc ten balík je přes FW.

http://www.behringer.com/EN/Products/PO ... EWIRE.aspx

Nečekám od toho super kvalitní zvuk, je to sada a ještě k tomu na Podcast. Ale co by člověk chtěl za ty prachy, že... :)

EDIT: btw děkuju za reakci ;)

kexik

Příspěvek od kexik »

ak je to s fca tak to ber, za tie peniaze sa asi iny kondik+zvukovka s preampom kupit nedaju... casom bude treba ten pamixik vymenit napriklad za mic100, to je dalsi logicky upgrade. ale tu ho dostavas vlastne do daru, takze to netreba moc riesit

Bacon

Příspěvek od Bacon »

Měl bych jeden dotaz.