Nedávno jsme si s Matuchou povídali o tom, jak zvukově nekvalitní nahrávky k nám občas přicházejí na mix a mastering, což je z větší části dané použitím nekvalitní nahrávací low end techniky, vyplývající u řady projektů finančním omezením produkce ... Jestli pověsti nelhaly a tyto přístroje a mikrofony jsou schopny být zdrojem podstatně lepšího zvuku bez high end nákladů, to mě už dlouho zajímá a velmi rád bych to zjistil, vyzkoušel a ověřil (můžeme se o tom dočíst v recenzích a na netu leccos pochvalného, ale reálné vyzkoušení je to skutečně podstatné). Pokud zvuk nebude podle očekávání, zdědí to synek do svého "studia"

Hned na úvod mě překvapilo v jakých bytelných a velikých obalech a krabicích každá věc je, nic titěrného ... Jsou tu "Neve 1073 style" preampy Pre-73 (verze MKII a DLX) , Vintage kompresor Comp-54, Ekvalizér EQ 73 (který by v propojení s preampem 73 měl vytvořit klasický Neve 1073 channelstrip), dále mikrofony - aktivní ribbonový pár R1 (který v nedávném testu Sound on Sound velice překvapil vedle svých slavných a mnohonásobně dražších bratří), aktivni lampový ribbon (!), malomembránový stereo pár FC4 , lampový velkomembránový mikrofon TC1, kondenzátorový velkomembránový mikrofon FC1 a dynamický mikrofon D1 (Elvis style)
Takže jdu to se zvědavostí pomalu zkoušet - nejdřív na lokálních vokálech a akustických nástrojích a kytarách a potom jsme domluveni v jiném studiu na testu na bicích, kytarových aparátech, dalších vokálech atd ... Pokud by to někoho zajímalo, můžu dát vědět jak to jde

