kexik píše:poshook: ja myslim ze vlastne ukazk su uzitocne pre relativne posudenie toho, co ten ktory gear dokaze ako celok. ovsem cele to hutne ovplyvnuje predovsetkym zrucnost majitela a akustika, takze...
Kermitak píše:No, jak to tak tady sleduju, asi nakonec vytvorim nejaky account na svem pocitaci pro potreby ezone (pokud bude zajem). Pokud objem dat nepujde do desitek GB, muze to tam byt libovolne dlouho a kdyby bylo potreba vetsi misto, muze se ezone slozit na hdd
Kermitak píše:No, jak to tak tady sleduju, asi nakonec vytvorim nejaky account na svem pocitaci pro potreby ezone (pokud bude zajem). Pokud objem dat nepujde do desitek GB, muze to tam byt libovolne dlouho a kdyby bylo potreba vetsi misto, muze se ezone slozit na hdd
To nezni spatne
imho mna by selkom zaujimali ukazky z SE3, co doma schovavas... nejake som pocul na audiocity, ale chcelo by to nejake akusticke nastroje...
Tak do tydne by mel ke me prijit jeden znamy, ktery chce udelat demo nahravku. Bude to akusticka kytara a zpev. Chci na nej postupne vyzkouset vsechny kondenzatory, co mam - tj. stereofonni zaznam pres par SE3 a monofonni pres ADK CE a Oktavu MK319. Nejprve nahrajeme kytaru a pak do dalsi stopy vokal. Vysledky sem muzu hodit.
Crash Sabian HH 17" Thin vzdialenosť majkou priblizne 0,5m nad cinelou. Bez lowcut nahravane cez uliho MIC100 priamo linkou do edirolky všetky majky na rovnakej urovni gainu.
greezmen píše:Crash Sabian HH 17" Thin vzdialenosť majkou priblizne 0,5m nad cinelou. Bez lowcut nahravane cez uliho MIC100 priamo linkou do edirolky všetky majky na rovnakej urovni gainu.
greezmen píše:Crash Sabian HH 17" Thin vzdialenosť majkou priblizne 0,5m nad cinelou. Bez lowcut nahravane cez uliho MIC100 priamo linkou do edirolky všetky majky na rovnakej urovni gainu.