Zapojeni mic100 do cme matrix K
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 črc 2009 16:41
Zapojeni mic100 do cme matrix K
Poridil jsem levnej preamp behringer mic100 pro moji levnou zvukovku cme matrix K.
Jsem zacatecnik, tak nevim, jestli pouzivam preamp spravne.
Do vstupu na mic100 jsem zapojil pres xlr kondenzator mic a nakrmil +48V. Výstup jsem zapojil do vstupu na zvukovce pres velky jack. Zkousel jsem co se da nakroutit s lampou a napadlo me jestli se zvuk zase zbytecne nemrvy kdyz na zvukovce musi byt zapnut preamp a alespon trochu zesilen.
Je to tak spravne?
Jsem zacatecnik, tak nevim, jestli pouzivam preamp spravne.
Do vstupu na mic100 jsem zapojil pres xlr kondenzator mic a nakrmil +48V. Výstup jsem zapojil do vstupu na zvukovce pres velky jack. Zkousel jsem co se da nakroutit s lampou a napadlo me jestli se zvuk zase zbytecne nemrvy kdyz na zvukovce musi byt zapnut preamp a alespon trochu zesilen.
Je to tak spravne?
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
Zalezi jaky zvuk z toho chces dostat. U MIC100 zalezi hlavne jak nastavis vstupni gain (leve kroutitko). Cim vic je doprava, tim vic overdrive dostanes. Pokud chces minimalne zkresleny zvuk, mel bys dat doprava spis to prave output kolecko a vstupni uroven postupne dorovnavat od nuly.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 črc 2009 16:41
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
jinymi slovy, "levy tocitko"
gain, nam rika kolik se do zvuku prida zkresleni z lampy, je to tak? Ale me by spis zajimalo, jestli je normalni, ze musi byt zapnuty a našťaveny preamp ve zvukovce a jestli to pak zbytecne neovlivnuje zvuk? Nikdy jsem jinou zvukovku nemel, tak prave nevim...
Btw. do nuly? Nikdy jsem nenahraval, tak aby to lizalo nulu. Vetsinou nahravam mezi -6 az -3db.

Btw. do nuly? Nikdy jsem nenahraval, tak aby to lizalo nulu. Vetsinou nahravam mezi -6 az -3db.
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
s nahravanim zpevu nemam zkusenosti; ja ten MIC100 obcas pouzivam abych digitalnim zvukum pridal trochu druhych harmonickych, aby neznely tak suse. Pridavanim drive se zvuk samozrejme mrvi (dulezite je vychytat moment, kdy to jeste zni prijhemne) a zaroven zesiluje aniz bys nejak vytahoval sum. V digitalnim preampu zesilujes vsecko vcetne sumu. Dulezity je vychytat ten vstupni gain, pak uz je mozna docela jedno, jestli zesilis vystup z MIC100 nebo vstup na zvukarne (mozna bude lepsi vysledek, kdyz vystup z Behra nechas tichy a zesilis to na zvukarne, chce to zkouset). Budes asi muset laborovat s nastavenim, mozna ze bude i lepsi nahravat primo do zvukarny. Obecne analogove preampy zní příjemněji a mají více headroomu. Otazka je jestli MIC100 zrovna tomu tvymu vokalu pomuze nebo uskodi. Pokud bys investoval do profi analogoveho peampu, to by pak byla sazka na jistotu.
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
skoro urcite mic100 lacnej zvukovke pomoze. a aj drahsej, obzvlast s lacnym mikrofonom, ktory je sam bezfarebny a nevyrazny, co je vacsina
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 črc 2009 16:41
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
Je to ohromnej rozdil!!! Nikdy bych neveril, jak to muze bejt znat. Mam rode nt1-a, kterej je znamej svojim prevejskovanym zvukem. S mic100 se vejsky krasne zakulatily a nejsou tak rezavy a neprijemny, jsou plnejsi stredy i spodky. Fakt me to prekvapilo, kdyz jsem nahraval kamarada a potom to srovnal s jeho ostatnima staryma nahravkama.
Nakonec to mam nastaveny tak, ze preamp na zvukovce je co nejmin a vytahuju to na mic100. Gain pridavam podle libosti. Prekvapilo me, jak je velkej rozdil nastaveni gainu pri nahravani spanelky (tam to klidne vytocim i pres pulku) a u zpevu, kdy si muzu dovolit tak 1/7, pak uz to slysitelne kresly a orezava.
Nakonec to mam nastaveny tak, ze preamp na zvukovce je co nejmin a vytahuju to na mic100. Gain pridavam podle libosti. Prekvapilo me, jak je velkej rozdil nastaveni gainu pri nahravani spanelky (tam to klidne vytocim i pres pulku) a u zpevu, kdy si muzu dovolit tak 1/7, pak uz to slysitelne kresly a orezava.
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
vidis, a to je naozaj len odvar toho ako zvuk vylepsi naozaj dobry preamp. mic100 sice dosiahne ten tlsty lampovy zvuk, ale sucasne aj prida hodne blata na basoch a zlikviduje transparentnost a detail. kazdopadne je to pri vokale lepsie s nim ako bez neho, co je na krabicku za 50eur kvalifikovany uspech.Topsy cryt píše:Je to ohromnej rozdil!!! Nikdy bych neveril, jak to muze bejt znat. Mam rode nt1-a, kterej je znamej svojim prevejskovanym zvukem. S mic100 se vejsky krasne zakulatily a nejsou tak rezavy a neprijemny, jsou plnejsi stredy i spodky. Fakt me to prekvapilo, kdyz jsem nahraval kamarada a potom to srovnal s jeho ostatnima staryma nahravkama.
Nakonec to mam nastaveny tak, ze preamp na zvukovce je co nejmin a vytahuju to na mic100. Gain pridavam podle libosti. Prekvapilo me, jak je velkej rozdil nastaveni gainu pri nahravani spanelky (tam to klidne vytocim i pres pulku) a u zpevu, kdy si muzu dovolit tak 1/7, pak uz to slysitelne kresly a orezava.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 črc 2009 16:41
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
Casem by se mi libil art mpa gold, nevidel jsem ze by ho nekdo hanil a slysel jsem nahravky a byla to parada. Btw. da se pouzit mic100 jak onejakej ozivovac VSTi? Jakoze vystup ze zvukovky do mic100 a z nej zase na vstup do zvukovky a nahrat, nebo si vymejslim uplnou blobost?
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
naprosto v pohode. ostatne peteness ti napisal ze to pouziva na cosi velmi podobne. otazka je len na ake vst to ma zmysel. ono syntaky je najlepsie nechat v mixe surove, inak sa beznadejne stracaju. moze to fungovat na plochy, ktore maju ciel byt bohate ale pritom byt v uzadiTopsy cryt píše:Casem by se mi libil art mpa gold, nevidel jsem ze by ho nekdo hanil a slysel jsem nahravky a byla to parada. Btw. da se pouzit mic100 jak onejakej ozivovac VSTi? Jakoze vystup ze zvukovky do mic100 a z nej zase na vstup do zvukovky a nahrat, nebo si vymejslim uplnou blobost?
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
u toho preampu jeste krom jineho hraje roli pouzita lampa. Mne se podarilo asi po pulroce pouzivani spalit lampu v MIC 100. Nevim jestli je to cele odladeno na urcity druh lampy, jestli je to teda vubec nejak odladeno. Byla tam proste nejaka jeich lampa s tim Behr trojuhelnikem, tu sem vyhodil a zkousel tam nejdriv dat lampy z komba. Ty zkreslovaci rezaly uz s minimalnim gainem. Pak sem tam dal moc peknou lampu TAD (Tube Amp Doctor) Highgrade, ktera ma na kombu "jenom" ucel pridat brightness. Dela to ale treba u kytary moc pekny veci. Zacina byt nabrousena tak v pulce toho vstupniho gainu. No a uplne smooth jsou lampy Tung Sol, ty to jenom trochu zakulati a jsou pouzitelny v celym rozsahu toho gain kroutitka.......Ale zase, kdyz jsem ted nedavno testoval ruzne zvuky pres ruzny outboard co mam doma, tak ty MIC100 z toho vysly nejhur a asi je zrusim uplne. Ty ostatni veci ale byly x krat drazsi a pomer cena vykon by zase jednoznacne hral pro Uliho.
Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
Taky mám tuhle ULI krabici, ale už se mi vůbec na nic nehodí, nicméně za ty směšný prachy se snad ani nevyplatí prodávat.
Co se týče MPA Gold, je to fajn výrobek, jen jsem línej se dokopat k výměne lamp (Nějaký pěkný starý Philips nebo Telefunken by se hodily
), ty stávající jsou OK na vokály, ale třeba basu to malinko ztenčuje (nicméně pěkně saturuje) a líp mi vychází kvalitní DI, který nechává pěkně širokej SS bas.
Co se týče MPA Gold, je to fajn výrobek, jen jsem línej se dokopat k výměne lamp (Nějaký pěkný starý Philips nebo Telefunken by se hodily

Re: Zapojeni mic100 do cme matrix K
s basami obecne robia tieto lacne preampy nepekne veci... ani mic100 neni vynimka. tiez sme skusali cez to basu prehanat, ale linka z komba je niekde celkom inde...