Solid State Logic Česká-filharmonie

Analogové a digitální mixy pro studio i živé hraní
Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 20 úno 2009 16:45

ECSON WALDES píše:
S Cransong HEDD192 jsem hodne spokojenej, obcas rad pouzivam i jeho TapeEmulaci, ktera se nekdy hezky hodi ke zvuku nahravky
Ty emulace jsou fajn (i když jen digitální) - pentoda i tape. Jediné co zní trošku zvláštně (resp. nezní skoro vůbec) je trioda ... Když jsem se na to ve Vídni ptal Dave Hilla, smál se a říkal že to taky nepoužívá ...

Kdyby tam nebyly ty molitanové hranoly, tak by se mi víc líbila ta stará režie ...

gorila
Příspěvky: 7
Registrován: 26 led 2009 17:49

Příspěvek od gorila » 20 úno 2009 16:50

Chlapci vydet ze vy dvaja ste velky konkurenti ( konkurencne masteringove studia ) preto sa tu ventilujete a odbavujete na subjektivnych uletoch, ktore bezny a csastokrat ani profesionalny posluchac nedokaze rozpoznat!

wakeup! :mrgreen:

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21268
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 20 úno 2009 16:51

Ivo píše: Ono se to odráží i v ceně. Top end doukanálový AD nebo DA převodník často stojí jako 32 kanálů Apogee ...
A to z takych topend prevodnikov potom vyskladaju 32 alebo 64 kanalov na naberanie ?

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 20 úno 2009 16:53

gorila píše:Chlapci vydet ze vy dvaja ste velky konkurenti ( konkurencne masteringove studia ) preto sa tu ventilujete a odbavujete na subjektivnych uletoch, ktore bezny a csastokrat ani profesionalny posluchac nedokaze rozpoznat!

wakeup! :mrgreen:
Pokud jsi běžný posluchač tak to nečti a nech jiné ať si povídají o tom co je baví :wink:

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 20 úno 2009 16:59

Pytkin píše:
Ivo píše: Ono se to odráží i v ceně. Top end doukanálový AD nebo DA převodník často stojí jako 32 kanálů Apogee ...
A to z takych topend prevodnikov potom vyskladaju 32 alebo 64 kanalov na naberanie ?
Pokud na to mají, proč ne :wink: Ale i tak by to možná bylo prostorově náročné ... Prism, EMM, DCs, DAD mají i 8 kanálové moduly ... Přesto třeba Prism Dream 2 AD (nebo DA) dvoukanálový převodník stojí skoro stejně jako Prism Dream 8 ADA = 8ch AD + 8ch DA (9500 vs 11 000 USD). Takže se zjevně jedná o jinou kvalitu

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 20 úno 2009 17:35

ja mam Lavry i Apogee a musim rict ze Lavry je trochu jina liga...mel jsem predtim PCX100 i Rosettu a byl to posun od Motu a trochu od RME Multiface -Lavry proti PSX100 je poradnej skok...navic lavry ma tape emulaci taky plus limiter...
Apogee urcite proto ze jsem ho mel z druhe ruky hoden levne jinak bych radsi sel do 2x mytec nebo prism nebo rarad iz
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Liquid Sound
Profesionál
Příspěvky: 1075
Registrován: 17 čer 2002 17:39

Příspěvek od Liquid Sound » 20 úno 2009 19:28

Pytkin píše:EW " musim povedat , ze mne sa paci aj stara rezia ..i ked z toho dycha doba .. presne ako tu v rozhlase a opuse starom ..

prekvapuje ma ze dali prednost lexiconu pred TC .. ze by cena ?

Jo este mi pripada trosku nestastne , ze NS10 prekryvaju tie matrixy .. nevadi to ?
Lexicon je na klasiku používanější. Osobně si myslím, že je i lepší ne TC.

Liquid Sound
Profesionál
Příspěvky: 1075
Registrován: 17 čer 2002 17:39

Příspěvek od Liquid Sound » 20 úno 2009 19:45

Ivo píše:
Pytkin píše:
Ivo píše: Ono se to odráží i v ceně. Top end doukanálový AD nebo DA převodník často stojí jako 32 kanálů Apogee ...
A to z takych topend prevodnikov potom vyskladaju 32 alebo 64 kanalov na naberanie ?
Pokud na to mají, proč ne :wink: Ale i tak by to možná bylo prostorově náročné ... Prism, EMM, DCs, DAD mají i 8 kanálové moduly ... Přesto třeba Prism Dream 2 AD (nebo DA) dvoukanálový převodník stojí skoro stejně jako Prism Dream 8 ADA = 8ch AD + 8ch DA (9500 vs 11 000 USD). Takže se zjevně jedná o jinou kvalitu
Je vidět, že seš fakt jen internetovej teoretik a o managerování velkýho studia nemáš ani ponětí. Ale sny jsou to hezký. :) Důvodem proč to skoro nikde nemaj není ani tak to, že by na to nikdo neměl. Určitě se někdo najde kdo je schopnej vylejt čtyři mega jenom do převodníků, ale co s tim potom? O tohle neni vůbec zájem. As pokud je, pak bývá praxe taková, že se tyhle zařízení rentujou, protože klientela je tak úzká, že se nevyplatí tohle vlastnit.

Dosud tady nepadlo to, že se to Rudolfinu NIKDY nevrátí. Oni na to ani s prestižníma klientama nevydělají a vlastně ani nemusej. Pronájem Dvořákovy síně je z hlavy cca 36 000.- za frekvenci. Co z toho, když tam vydělaj za ten samej čas 100 000 za komerční akci? Nic. :D

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 20 úno 2009 20:11

Liquid Sound píše: Je vidět, že seš fakt jen internetovej teoretik a o managerování velkýho studia nemáš ani ponětí. Ale sny jsou to hezký. :) Důvodem proč to skoro nikde nemaj není ani tak to, že by na to nikdo neměl. Určitě se někdo najde kdo je schopnej vylejt čtyři mega jenom do převodníků, ale co s tim potom? O tohle neni vůbec zájem. As pokud je, pak bývá praxe taková, že se tyhle zařízení rentujou, protože klientela je tak úzká, že se nevyplatí tohle vlastnit.
Promiň, ale zkus připustit, že jsou ve světě i jiná studia než Rudolfinum a Smečky ... A ta většinou nemají zapotřebí nic rentovat .... Ty zařízení (např. převodníky) se dělají právě pro tato studia (a jsou jich ve světě stovky). Byl jsem například v holandské Polyhymnii, proti tomu je třeba Rudolfinum (při vší úctě) podstatně skromněji vybavené ... A pro spoustu studií je jejich činnost nejen věcí plusů a minusů na kalkulačce, ale dělají to i s určitým potěšením a zaujetím pro věc ... a z toho vyplývá mimo jiné a vybavení ... chápu, že v malých českých podmínkách jsou ty vody omezené ... a okruhy zájemců relativně malé a rozebrané ...

Liquid Sound
Profesionál
Příspěvky: 1075
Registrován: 17 čer 2002 17:39

Příspěvek od Liquid Sound » 20 úno 2009 20:46

Ivo píše:
Liquid Sound píše: Je vidět, že seš fakt jen internetovej teoretik a o managerování velkýho studia nemáš ani ponětí. Ale sny jsou to hezký. :) Důvodem proč to skoro nikde nemaj není ani tak to, že by na to nikdo neměl. Určitě se někdo najde kdo je schopnej vylejt čtyři mega jenom do převodníků, ale co s tim potom? O tohle neni vůbec zájem. As pokud je, pak bývá praxe taková, že se tyhle zařízení rentujou, protože klientela je tak úzká, že se nevyplatí tohle vlastnit.
Promiň, ale zkus připustit, že jsou ve světě i jiná studia než Rudolfinum a Smečky ... A ta většinou nemají zapotřebí nic rentovat .... Ty zařízení (např. převodníky) se dělají právě pro tato studia (a jsou jich ve světě stovky). Byl jsem například v holandské Polyhymnii, proti tomu je třeba Rudolfinum (při vší úctě) podstatně skromněji vybavené ... A pro spoustu studií je jejich činnost nejen věcí plusů a minusů na kalkulačce, ale dělají to i s určitým potěšením a zaujetím pro věc ... a z toho vyplývá mimo jiné a vybavení ... chápu, že v malých českých podmínkách jsou ty vody omezené ... a okruhy zájemců relativně malé a rozebrané ...
Bavíme se ale o českym studiu a tedy českých podmínkách nebo ne?!

Btw. rozhodně bych byl o hodně víc střízlivější s těmi spousty studii. Ano, většina lidí to asi dělá s větším či menším potěšením a zaujetím, ale peněženku hlídá každej. Jak řikám, snění je krásný. Zvláště pokud je kolektivní, ale realita je jako vždy trochu jinde. :)

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 20 úno 2009 20:56

hele ja myslim ze treba 3000 dolaru za 8x ADDAmytek neni zas tak hrozny a kvalita je o dost lepsi...64 stop stejne asi nikdo netoci....zaroven...takze 56, 48, 42 neni zas tak hrozny...oproti apogee velky narust kvality a v podsatte stejna cena
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 20 úno 2009 20:59

Já bych zase byl trošku střízlivější s těmi 4 mega ... Když vezmeme třeba DAD AX-24 (což jsou například podle Telarc vůbec nejlepší převodníky, které kdy zkoušeli a ted je exluzivně používají, viz http://digitalaudio.dk/Press_telarc.htm , mám je tu mimochodem taky a proti Lavry to byl zvukově hodně revoluční upgrade), tak díky jejich modulární struktuře je možné zvolit jen AD konfiguraci a v tomhle případě přijde 64 kanálů top end AD na cca 20 000 EUR ( a umí to i DSD), což je hodně daleko od 4 mega ... Kdyby někdo chtěl Prism nebo EMM Labs, 32 kanálů přijde na cca 40 000 USD ... Pro běžné studičko je to hodně, ale pro CZ studia zmíněného typu asi ne ... Takže je to spíš věc výběru než financí ...

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21268
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 20 úno 2009 21:26

Liquid Sound píše:
Pytkin píše:EW " musim povedat , ze mne sa paci aj stara rezia ..i ked z toho dycha doba .. presne ako tu v rozhlase a opuse starom ..

prekvapuje ma ze dali prednost lexiconu pred TC .. ze by cena ?

Jo este mi pripada trosku nestastne , ze NS10 prekryvaju tie matrixy .. nevadi to ?
Lexicon je na klasiku používanější. Osobně si myslím, že je i lepší ne TC.
Lexicon hlavne stoji 1/3 .. A vsade kde som sa pytal uz kupili TC .. to je zaujimava situacia ..

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 20 úno 2009 22:02

V mnoha studiích (i klasických) přecházejí na Bricasti, proti Lexiconu i TC je to úplně nová zvuková úroveň reverbů ... Lexicony jsou přece jen už trošku starší záležitosti ...

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21268
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 21 úno 2009 00:29

Ivo : Bricasti robi aj surround ?

Odpovědět