Zdravim vsetkych.
Ma niekto skusenosti s monitormi Tascam VL-A5, alebo inymi z rady VL-A, pripadne MACKIE MR 5 ? Zhanam monitory so zvukom "bez chuti a zapachu" ktore neprikrasluju nahravky a je na nich pocut vsetky nedostatky. Cenova orientacia cca do 15 000,- za par.
Dakujem velmi pekne za kazdy postreh.
Ma niekto skusenosti s monitormi Tascam VL-A5, alebo inymi z rady VL-A, pripadne MACKIE MR 5 ? Zhanam monitory so zvukom "bez chuti a zapachu" ktore neprikrasluju nahravky a je na nich pocut vsetky nedostatky. Cenova orientacia cca do 15 000,- za par.
Dakujem velmi pekne za kazdy postreh.
to fedo: ak sa mozem spytat - na aku produkciu potrebujes monitory? tascam vl-5a som pocul a podla mojho pokriveneho ucha nie su nicim vynimocne. okrem toho nemaju prakticky ziadne basy, takze nedostatky v spodnom pasme rozhodne pocut nebudes. a7 kope v inej lige, neda sa porovnavat nova fabia 1.2htp a starsi focus 1.8tdci, chapes. mne sice nesadli, ale v cene do 20k sa jedna o poctivy pracovny nastroj. pred kupou si ich chod rozhodne vypocut.
Fedo: A7 jsou super monitory, ve svy cenovy kategorii urcite spicka, zacalo mi ale trochu vadit to, ze jsou takovy vejskoidni. Na BM6A si brousim zuby uz nekolik let a setrim jak mourovatej, ted uz to mam nadosah. Chtel jsem se dostat k Dynaudiim, uz v dobe kdy jsem kupoval A7, bohuze nebylo na ne..
bag: Hlavne filmove postprodukcie, cize v nemalej miera aj muzika atd. Samozrejme chapem co sa mi snazis naznacit, chcel som iba vediet ci ich nahodou nevie niekto popisat. Pojdem si ich vypocut do "notap-u" a samozrejme porovnat - vrasky na cele mi ale robi ta ich vykachlickovana posluchova miestnost ked sa to da takto nazvat. Kazdopadne vdaka za reakciu. Chcel som sa ta este opytat, ci si si vypocul aj MACKIE NR 5... Ak ano, aky si mal z nich dojem?
smog: Chapem, no od zaciatku ako pracujem s Nuendami mam problem s nedostatkom prezensu co z tych exportov lezie a plati to tiez pre ambientne nahravky prevedene so spickovymi mikrofonmi, takze citim skor potrebu to s vyskami pri vyslednych upravach trochu prehanat. Neviem comu to mam prisudit, najskor asi tomu algorytmu, ktory je oproti ProTools uplne divny. Neviem ako by to dopadlo s monitormi s tak prejasnenym zvukom ako u A7. Ako som pisal vyssie, uprednostnil by som monitory so zvukom bez chuti a zapachu, ktore neodpustia nahravke absolutne nic. Ktosi mi hovoril ze tie Tascamy vraj hraju dobre, a niekde som zase cital, ze Mackie su uplne prisne, co potrebujem - preto sa pytam ci s tym ma niekto prakticku skusenost. V zasade nechcem robit z toho vedu, pretoze okrem tychto bedni budem mat na porovnavku exportov este aj dalsi par, na ktorom som robil doposial. A s tymi BM6A to chapem. Tri roky som pracoval na D/A 5.1 zostave Dynaudio AIR series aj so subikom - celok v hodnote cca 500 000,- SK, takze viem o com hovoris. Dakujem za reakciu smog.
Fedo: Urcite si ty monitory poslechni, myslim, ze jsou hodne bez chuti a zapachu a pomerne prisny, MP3ky na nich hrajou strasne. Parkrat jsem byl ve studiich, kde se dela filmova postprodukce, nebo v televiznich studiich a pokazdy jsem tam videl znacky Genelec, Dynaudio a Adam. Mozna je to nahoda.. Kazdopadne si zajdi do obchodu a zkus to proposlechnout, kazda bedna je charakterove uplne jina. Ja chci BM6A hlavne kvuli basum a cistote, proste dat dalsi level 

delay: S tim bych souhlasil u beden za 10 000,-/par To je opravdu uplne stejny, rekl bych, ze to ma shodny streva, dokonce i obal. U dvojnasobne drazsich beden je uz situace jina. Chce to jich mit vic a pak muzes srovnavat, ja jich mel pomerne hodne, pokazdy koupim, naposloucham a prodam a tak porad dal, dokud nezjistim, co mi vyhovuje. Pravda, tohle zjistovani je docela draha sranda 
