Odposluchy ku klavesom.
Re: Odposluchy ku klavesom.
Pridaj 30 eur.
RCF ART 310 A
RCF ART 310 A
Re: Odposluchy ku klavesom.
Klasika, která nezklame, ale já bych do ní nešel, protože nemá ekvalizaci. Mám rád, když si udělám hlavně basy podle prostoru, aby to bylo tak akorát. Při hraní na malým prostoru je to docela důležitý.
Re: Odposluchy ku klavesom.
A do čoho by si išiel? A podla čoho nastavuješ basy na odposluchoch?Aky vykon je optimalny?
Re: Odposluchy ku klavesom.
Hlavně, když už si muzikant kupuje odposlech, tak je škoda přemýšlet jenom o zvučení kláves. Řeknu ti, jak používám bednu já. S kámošem jsme si koupili každý jednu (https://www.thomann.de/cz/the_box_pa302 ... ngebox.htm) a navzájem si to půjčujeme. Někdy to mám jako jen odposlech ke klávesách, ale někdy tím zvučím celou menší kapelu. Na chlastačkách z toho pouštíme muziku a když mají děcka narozeninovou párty, tak přes to jedeme dětský karaoke. A to nemluvím, že jsem to už asi 3x půjčoval na nějaký firemní večírek, kde si z toho taky něco pouštěli nebo se tím zvučil moderátor.
To je prostě život. Takže za mě čím výkonnější a vybavenější, tím lépe. Ber to jako inspiraci.
Jinak ten The Box je fajn, akorát hodně těžkej a blbě se nosí.
Jo a k těm basům. Když se hraje v otevřeným prostoru, tak to většinou kotlím, co to dá. Naopak v některých menších sálech se musí basy řezat ukrutně, protože to hučí. To je taky život Každý hraní je jiný a maximální verzatilita je výhodou.
To je prostě život. Takže za mě čím výkonnější a vybavenější, tím lépe. Ber to jako inspiraci.
Jinak ten The Box je fajn, akorát hodně těžkej a blbě se nosí.
Jo a k těm basům. Když se hraje v otevřeným prostoru, tak to většinou kotlím, co to dá. Naopak v některých menších sálech se musí basy řezat ukrutně, protože to hučí. To je taky život Každý hraní je jiný a maximální verzatilita je výhodou.