Důvodem reklamace byl studiový monitor KRK RP-8, závada je posána zde: http://www.electrozone.cz/viewtopic.php?t=4249
Nyní bych rád osvětlil postup reklamace:
Nejprve jsem DISK kontaktoval e-mailem, abych je upozornil, že bych chtěl zboží reklamovat, a již z první odpovědi jsem měl dobrý pocit a tušil, že vše proběhne OK...

- Tento týden v pondělí jsem monitor zaslal PPL přepravní službou na
DISK
- Druhý den mi kolem oběda zavolal pan Dvořáček z DISKu, že si
monitor poslechl a uznal, že oproti dalším kusům brumí více. Se slovy,
že mnohem dražší Eventy ale brumí taky

kusu ještě týž den... (WOW!!!)
- No, a včera dopoledne jsem měl monitor v kanceláři a odpoledne
š?astně doma na stole

Z tohoto důvodu bych chtěl DISK pochválit, veřejně poděkovat a vyzdvihnout jejich vstřícné jednání. Takhle nějak si představuji péči o zákazníka.