No jako s exciterem mi prislo, ze hraly ty maly yamahy, kde mi prislo, ze se snazej dohnat nedostatek detailu tim, ze zvednou vejsky. Ten ribbon ale zvedly vejsky vubec nema a me pride hodne jemnej na extremnich vejskach. Je pravda, ze 2-7kHz je hodne exponovany, ale pod pojmem ostry si predstavim Event 20/20, ktery tyhle veci hraly hnusne jedovate... asi by se dalo rict klasicky "kdyz je neco spatne, tak to na tebe hned vyhodej".
To o nevhodnosti na mastering jsem cet na vic mistech od vicemene furt tech stejnejch lidi... a naopak o KH jsem cet docela chvalu, ze je to snad nejlevnejsi bedna, ktera je na mastering vhodna. Nicmene to co ty lidi meli za problem spocivalo v tom, ze se vubec nesnoubi ten ribbon tweeter s wooferem. Pry to zni jako by vesky byly o par metru za wooframa. No, kdyz jsem mel ty bedny este ve strasnicich asi pul metru od ucha, tak jsem jim celkem daval za pravdu, ale ted si myslim, ze to je kec, protoze jak je mam dal, tak mi to pride koherentni jak "svina". Po poslechu O300D si vubec nedelam zadnou starost s necim takovym a dokud me zase neco nepresvedsi o opaku, tak mam za to, ze proste ty lidi kecaj

Pro skeptiky co se toho tweetru tyce muzu jenom rict, ze po tom, co sem zacal delat veci na adamech, tak jsem prestal mit problemy s odhadovanim pomeru vejsek vuci zbytku. Tady vubec netvrdim, ze by to samy nemohlo nastat u jinejch "lepsich" beden, ale pro me je to znamka toho, ze ten pasek funguje dobre i vzhledem k "standardnim" resenim. Vubec ze by neco hralo "venku" problematicky se stava opravdu vyjimecne a to kvuli tomu, ze jsem tu vec odflak. No nevim co uz muze byt lepsi popis beden na mastering
