edit: blbost, zda se ze ten kabel funguje
Vysraly se mi monitory ADAM A7 !
MSK: to jsou tak poruchovy? Tak me napada, co kdyz ten muj (taky novej nikdy nepouzitej) MIDI kabel nefunguje a proto nam nefungoval ten Pushpin na Gameboyi?! To by bylo skvely!
edit: blbost, zda se ze ten kabel funguje
edit: blbost, zda se ze ten kabel funguje
Naposledy upravil(a) Cyril dne 27 lis 2008 22:15, celkem upraveno 2 x.
Ted jsi to vystihlCtirad píše:Hmm a z čeho by takovej luxusní servis zaplatil? To by musel na každé prodané bedně mít 100% marži. Jenže to by zase lidi řvali, že je to zloděj co si mastí kapsu.Cyril píše:Jindy2: fakt, to plati? To by bylo solidni. Jinak me teda prijde, ze kdyz ti nekdo proda neco, co se VYSERE, mel by ti to prinest opraveny na zlatym podnose az domu a jeste se pred tebou plazit, zapujceni nahradniho kusu behem opravy by taky podle me melo bejt samozrejmost.
Peace
'mentalita kulturnich okruhu'
edit: "nekteri slusni moderatori mohou byt slusni tak jako nekteri populisticti slovensti premieri..."

'mentalita kulturnich okruhu'
edit: "nekteri slusni moderatori mohou byt slusni tak jako nekteri populisticti slovensti premieri..."

Ctirad: no to ja nevim, nerozumim obchodu... ale spis mi jde o princip, aspon naka slusnost, treba obycejna omluva ze sem mesic nemohl pracovat kvuli tomu ze mi prodali neco, co se rozbilo, a jeste mi nebyli schopny zavolat. To by asi stacilo, i kdyz ten zlatej podnos by potesil (pri trose stesti by ho u me zapomneli
.
A kde muze byt chyba? Cinskym deckam na zakladce pani ucitelka spatne promitla meotarem slidu se schematem na stenu?Cyril píše:MSK: to jsou tak poruchovy? Tak me napada, co kdyz ten muj (taky novej nikdy nepouzitej) MIDI kabel nefunguje a proto nam nefungoval ten Pushpin na Gameboyi?! To by bylo skvely!
Peace
'mentalita kulturnich okruhu'
edit: "nekteri slusni moderatori mohou byt slusni tak jako nekteri populisticti slovensti premieri..."

'mentalita kulturnich okruhu'
edit: "nekteri slusni moderatori mohou byt slusni tak jako nekteri populisticti slovensti premieri..."

Jak říkám, u takhle levnejch věcí není na podobný věci prostor. Ten prodejce na té poruše tratí stejně jako ty. Stačí si spočítat hodinovou cenu práce technika, nějaké náklady jsou na administrativu, pár telefonátů a jsi řádově na tisícikorunových položkách i u banální opravy, nevyžadující výměnu žádné drahé součástky. A teď kolik asi musí být výdělek z prodeje jedné bedny v ceně 9 (nebo kolik) tisíc včetně DPH.Cyril píše:Ctirad: no to ja nevim, nerozumim obchodu... ale spis mi jde o princip, aspon naka slusnost, treba obycejna omluva ze sem mesic nemohl pracovat kvuli tomu ze mi prodali neco, co se rozbilo
To je jiná věc. Osobně bych si nechal vrátit peníze a pak už by si dávali sakra pozor.a jeste mi nebyli schopny zavolat.
Prodance, hmmm, vyborni lide, hlavne vedouci servisniho oddeleni... Tak trochu k oddelani. Ale to je jen muj soukromy nazor.Cyril píše:Dneska je to presne mesic, co jsem tu A7ku odnesl do Prodance a ticho po pesine. Tak tam volam a prej "je to tu k vyzvednuti, opravili to dneska"... ehm... no hlavne ze to je
zajímavá debata tady
) Mám jistou zkušenost, nevím jak to chodí s elektronikou, ale předpokládám, že to bude podobné. Pracoval jsem u dovozce čínských skutru, čtyřkolek, oblečení, hraček
) a například vím, že cena čtyřkolky cestou přes moře naroste o 100% Marže dodavatele je taky zase okolo 100% někdy i více, u hraček a oblečení, je to 500% a víc
A obchodník má marži dle smlouvy 15 - 45% většinou. Tak pak ty ceny rostou. Obchod za reklamace neplatí nic, i práci technika hradí dodavatel, v případě vrácení pouze přijde o výdělek. Takže občas nechápu chování a jednání prodejců...neleží na nich skoro žádné břemeno a nadělají s tím...Jiná věc je to u toho dodavatele a je fakt, že i přes vysoké marže, se reklamace velice prodražují...a pokud neprodáváš opravdu kvanta, tak je to skoro charita ..
Tak uz mam A7ku zpatky doma, prej vymena trafa. Az doma jsem zjistil, ze mi do krabice nedali k nim kabel do zasuvky
Samozrejme jsem podepsal ten predavaci papir...
Uz nemam silu se s nima dohadovat, jsem rad, ze mi dali vubec tu bednu (po dlouhym cekani a ruznych jejich saskarnach, ktery by myslim rozhodne nemely opustit zdi jejich oblibeny putiky...) No bedna funguje, kabel jsem vzal starej od iMacu G3...
Cyrile, ty nejses Cyril, ale Kyril... proti tobe se neda bojovat... jenom skody se musej pocitat...Cyril píše: Az doma jsem zjistil, ze mi do krabice nedali k nim kabel do zasuvkySamozrejme jsem podepsal ten predavaci papir...
![]()
ale tenhle topic je jako vecernicek - porad dalsi a dalsi dily to ma...
Ja si ty jejich jmena nepamatuju, ale jsou vsichni v priblizne stejnym postarsim veku, arogantni, laxni, zpomaleny a podnapile vypadajici
A dneska tam docela hrube sikanovali (to nevypadalo na obvyklou "pratelskou" legraci) takovyho tloustika (jejich kolega), ja bejt nim tak odtamtud hodne rychle zmizim... nadavky, ponizovani... bylo to fakt divny...
No, je to Patera, ten vede servisni - nebudu se tady snizovat k tomu, abych ho nazval tak, jak by mu prisluselo. Ale kazdy by se tam na nej mel jit podivat, aby videl/slysel, co si tady nekdo k zakaznikovi muze dovolit. Je to opravdu ostuda. Jsem zvedav, kdy se tahle zeme dohrabe k tomu, aby si zakaznik pripadal jako zakaznik. Myslim, ze jsi to temi privlastky velmi dobre vystihl, Cyrile. Co kdybychom tam napsali nejakou hromadnejsi stiznost? Na druhou stranu jsem tam zazil i technika, ktery byl v pohode, ale ten tomu bohuzel nevelel...




