Midi kontroler do 250 €

Diskuse ohledně nákupů audiotechniky (mám si koupit X nebo Y)
jeeykey

Midi kontroler do 250 €

Příspěvek od jeeykey » 23 úno 2015 19:37

Zdravím , chcem kúpiť midi kontroler 49 klávesový na produkciu elektro hudby rôzne štýly cez programy Reason , FL studio a pod .Nie som úplný začiatočník , kedysi som používal keyboard casio prepojený midi káblom na stolový pc . Teraz to chcem na prepojenie z notebookom . K tým midi keyboardom , pozeral som niečo typu M audio axiom 49 , prípadne NOVATION launchkey 49 a tu sa chcem spýtať aký je medzi nimi rozdiel a celkovo nepoznám kvalitu týchto značiek , ak by sa našiel niekto kto vlastní takýto keyboard bol by som vďačný za odpoveď ... a ešte som rozmýšľal nad AKAI mpk 49 ale tieto keyboardy sú už za vyššiu cenu od 300 € hore ale kvalitou to bude asi najvýhodnejšia značka pre domácu produkciu ... Poprípade akú alternatívu by ste mi doporučili ...
Ďakujem za váš čas a za každý komentár ..

hubert

Re: Midi kontroler do 250 €

Příspěvek od hubert » 23 úno 2015 20:08

Novation Launchkey je asi najlepsia volba v zmysle pomeru cena/vykon, pokial hladas skor lacnejsi kontroler. Prevedenim a kvalitou klaviatury mi vyhovuje viac ako Axiom. Samozrejme vo vyssej cenovej kategorii sa da vyberat z trochu viacej modelov, ale popravde ziadna velka revolucia sa nekona ani tam.....cize za mna Novation Launchkey.

jeeykey

Příspěvek od jeeykey » 24 úno 2015 20:17

keby som uvažoval o používanom keyboarde AKAI mpk 49 z bazáru alebo iné používané nástroje , na čo si treba dávať pozor a oplatí sa to vôbec kupovať napr za 2/3 pôvodnej ceny ? máte s tým nejaké skúsenosti ?

hubert

Příspěvek od hubert » 24 úno 2015 20:22

AKAI kontrolery su sice plastove ale celkom slusne urobene a ide z toho dobry pocit celkom. Mne tam nesedi klaviatura. Je tak divne odpruzena ze mam pocit ze posilujem prsty vzdy ked sa mi to dostane pod ruky. Ale samozrejme je to individualne. Zalezi na tom co od tej klaviatury ocakavas ty...

jeeykey