Lidi, co přímo srovnávali D5 vs. SM58 v drtivé většině chválí D5, i když někomu samozřejmě vyhovuje nebo je zvyklý na zvuk sm58, nejlepší je samozřejmě vyzkoušet si je na vlastní uši.hubert píše:No pri D5 plati snad len to ze je to lacnejsia alternativa....ale ze by bol lepsi to teda neviem.My sme tu x krat robili aj so zakaznikmi priame porovnanie Rode M1, Shure SM58, AKG D5, EV 767ND. proste mikrofony z jednej cenovej kategorie....a vysledok zrovnania pri roznych typoch hlasov bol taky ze M1 bol vzdy jasny vitaz....potom EV a nakoniec D5 a SM-58. Tam fakt neviem ktory z nich je lepsi....ale k Rode a EV maju fakt dost daleko.
Mikrofón do 500eur
Re: Mikrofón do 500eur
Re: Mikrofón do 500eur
Bez debat.jakubt píše:nejlepší je samozřejmě vyzkoušet si je na vlastní uši.
Kolega by na "nic" jiného než na SM58 zpívat nemohl. A měl i samozřejmě trochu pravdu.
Zkoušeli jsme toho dost a mimo barvy hlasu, způsobu zpěvu a jiných věcí bral také v potaz tu jeho nezničitelnost.
Já vzal raději levný Electro-Voice (tuším 367nebo tak nějak, nějaký model pro ženy

Re: Mikrofón do 500eur
OK možno som sa naozaj sproste a unáhlene vyjadril,ale mne to tak proste príde. Stačilo mi počut tieto dva mikrofony a jednoducho ten Beyer je niekde úplne inde. A to mi kamarát už dávno rozprával nech skúsim hocičo iné napr. Senheiser atd. ,že je to od SM58 diametrálne v dnešnej dobe odlišné. A môžem to len potvrdit. Samozrejme každému sedí niečo iné,každopádne mne SM58 nie! A ked si pozriete aj parametre toho Beyeru a porovnáte so SM58,tak to hovorí samo za seba. Ak som niekomu stúpil na otlak,tak sa ospravedlnujem.
Re: Mikrofón do 500eur
To nemusíš a ani o to nejde.giom píše: Ak som niekomu stúpil na otlak,tak sa ospravedlnujem.
"Srovnal" jsem jen trochu skóre pro další náhodné a nezkušené uživatele, kteří by si tvůj příspěvek mohli vyložit jinak a udělat si díky němu třeba špatný názor.
Ve finále by jim třeba ta SM58 vyhovovala lépe, ale o tom by se už bohužel nedozvěděli, protože by šli tebou ovlivnění koupit něco jiného

Re: Mikrofón do 500eur
+1 bod pre Jackies.
SM58, ktory som mal v rukach, bol hooodne jazdeny a osuchany. Niekdo by povedal - na vyradenie. Ale zvuk mal uplne v pohode. Rozhodne by som ho nepopisal slovami "zahuhnany" alebo "nejasny". Mozno daval trosku slabsi signal, ako by som cakal. A ano - nemal moc basov ani vysok. Ale zvuk bol prijemny (v pasme, ktore bral) . Ziadne prehnane sykavky, ani plechove stredy, a pod.
Ak sa Ti viac lubi "jasnejsi" zvuk alebo nemas dost ostry hlas Ty, najdi nieco, co ma viac vysok. Len upozornujem, ze viac vysok moze znamenat "dojem lepsieho zvuku". Ako potom vyzera cele pasmo, to je ina vec. Ako to lezie z reprakov, to je este dalsia vec.... (solo by mal hlas zniet uspokojivo aj s minimalnymi korekciami, inak je niekde chyba)
Este jedna info na zaver - mne znacne pomohol externy mikrofonny pre-zosik - v amaterskych mixoch su dost slabe !
SM58, ktory som mal v rukach, bol hooodne jazdeny a osuchany. Niekdo by povedal - na vyradenie. Ale zvuk mal uplne v pohode. Rozhodne by som ho nepopisal slovami "zahuhnany" alebo "nejasny". Mozno daval trosku slabsi signal, ako by som cakal. A ano - nemal moc basov ani vysok. Ale zvuk bol prijemny (v pasme, ktore bral) . Ziadne prehnane sykavky, ani plechove stredy, a pod.
Ak sa Ti viac lubi "jasnejsi" zvuk alebo nemas dost ostry hlas Ty, najdi nieco, co ma viac vysok. Len upozornujem, ze viac vysok moze znamenat "dojem lepsieho zvuku". Ako potom vyzera cele pasmo, to je ina vec. Ako to lezie z reprakov, to je este dalsia vec.... (solo by mal hlas zniet uspokojivo aj s minimalnymi korekciami, inak je niekde chyba)
Este jedna info na zaver - mne znacne pomohol externy mikrofonny pre-zosik - v amaterskych mixoch su dost slabe !
Re: Mikrofón do 500eur
DYNAMIKA:
AKG D7
http://www.thomann.de/cz/akg_d7.htm
AUDIX OM-6
http://www.thomann.de/cz/audix_om6.htm
KONDENZATOR:
Shure Beta 87-A (C)
http://www.thomann.de/cz/shure_beta_87a.htm
Neumann KMS 104 / 105
http://www.thomann.de/cz/neumann_kms_104_ni.htm
http://www.thomann.de/cz/neumann_kms_105_mt.htm
AT AE 3300
http://www.thomann.de/cz/audio_technica_ae_3300.htm
a dále samozřejmě SENNHEISER / BEYERDYNAMICS...
Jen nezapomeň, že kondíky potřebujou +48V a ne každej zvukař bude zrovna šťastnej ti napajeni poskytnout (treba z duvodu jednotneho napajeni vsech XLR vstupu atd, měl jsem Senn E865 a nekolikrat mi ho odmitli. Ale muzes si koupit to napajeni externe nebo i spreampem a zvukaroj dat jen line out... Dalsi nevyhoda kondiku je vyse zminovana citlivost, na mensich podiich a v malych klubech je to spis nevyhoda (bere to opravdu trochu vic a rekl bych ze budou i nachylnejsi ke zpetne vazbe), naopak, na velkem podiu si to muzes dovolit. Myslim ze by nebylo od veci mit dva typy. Treba jeden kvalitni kondik a slusnou dynamiku...
AKG D7
http://www.thomann.de/cz/akg_d7.htm
AUDIX OM-6
http://www.thomann.de/cz/audix_om6.htm
KONDENZATOR:
Shure Beta 87-A (C)
http://www.thomann.de/cz/shure_beta_87a.htm
Neumann KMS 104 / 105
http://www.thomann.de/cz/neumann_kms_104_ni.htm
http://www.thomann.de/cz/neumann_kms_105_mt.htm
AT AE 3300
http://www.thomann.de/cz/audio_technica_ae_3300.htm
a dále samozřejmě SENNHEISER / BEYERDYNAMICS...
Jen nezapomeň, že kondíky potřebujou +48V a ne každej zvukař bude zrovna šťastnej ti napajeni poskytnout (treba z duvodu jednotneho napajeni vsech XLR vstupu atd, měl jsem Senn E865 a nekolikrat mi ho odmitli. Ale muzes si koupit to napajeni externe nebo i spreampem a zvukaroj dat jen line out... Dalsi nevyhoda kondiku je vyse zminovana citlivost, na mensich podiich a v malych klubech je to spis nevyhoda (bere to opravdu trochu vic a rekl bych ze budou i nachylnejsi ke zpetne vazbe), naopak, na velkem podiu si to muzes dovolit. Myslim ze by nebylo od veci mit dva typy. Treba jeden kvalitni kondik a slusnou dynamiku...
Re: Mikrofón do 500eur
Jinak muzu potvrdit ze AKG D5 je v mnoha pripadech lepsi nez SM58, zpevacka mi ho porad bere a na me zbyva zaflusana Shurka. Na jednom z poslednich konzertů jsme vyfasovali asi Beyery Opus 69 a 89 a paráda, mě se na to zpívalo možná i líp jak do D5 na kterou sem hodně zvyklej, ale musím poznamenat, že hodně moc záleží taky na monitorech, s Beyerama byl kvalitní zvukař, jinde s nějakejma flusatkama na zemi by nepomohlo asi vubec nic...