Zdravím celý Electrozone,
po vzoru kamaráda Petra Macháněho jsem se zde rozhodl zaregistrovat a představit Vám něco ze své skromné tvorby.
Dnes je to moje nejnovější kompozice Concerto Andante-Allegro Comodo pro kompletní klasický symfonický orchestr. Nejedná se o žádný filmový soundtrack, je to čistě pokus o klasickou hudbu pro náročné posluchače.
Pokud překousnete 15 MB dat, budu velmi rád za jakékoliv postřehy - pozitivní i negativní.
http://www.antonincharvat.com/music/cha ... comodo.mp3
Pro ty s pomalejším připojením:
http://www.antonincharvat.com/music/cha ... odo_lo.mp3
Notová partitura k nahlédnutí zde: (případné námitky mi prosím sdělte, je to můj první pokus o noty)
http://www.antonincharvat.com/music/cha ... comodo.pdf
Andante-Allegro Comodo
Andante-Allegro Comodo
Naposledy upravil(a) Relax dne 12 lis 2007 22:04, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 254
- Registrován: 11 zář 2006 18:43
No tak sem si to poslechl poradne a mam par poznamek:
- na zacatku tam ten hoboj vpadne moc divoce
- obcas mi prijde, jako by se motiv uplne ztratil
- celkove mi prijde, ze to moc rychle graduje, hlavne na zacatku...
- obcas mi prijde, jako bys tam ty nastroje stridal jenom proto, abys zamestnal cely orchestr, ale ne proto, ze to vyzaduje motiv (ovsem to velice dobre dokazu pochopit;))
Jinak na 3.minute a dal je to uz fakt moc hezky udelany.
Ber moje poznamky pls jen jako poznamky posluchace, sam bych to dohromady jeste nedal...
- na zacatku tam ten hoboj vpadne moc divoce
- obcas mi prijde, jako by se motiv uplne ztratil
- celkove mi prijde, ze to moc rychle graduje, hlavne na zacatku...
- obcas mi prijde, jako bys tam ty nastroje stridal jenom proto, abys zamestnal cely orchestr, ale ne proto, ze to vyzaduje motiv (ovsem to velice dobre dokazu pochopit;))
Jinak na 3.minute a dal je to uz fakt moc hezky udelany.
Ber moje poznamky pls jen jako poznamky posluchace, sam bych to dohromady jeste nedal...
Všem díky moc za názory.
upman:
Nevím přesně o které pasáži s tím hobojem mluvíš, můžeš upřesnit?
Dále mluvíš o ztrácení motivu. Souhlasím, ale s výmluvou, že ne vždy je vhodné používat v průběhu celé skladby jeden motiv. Být posluchačem, brzy by mě to omrzelo. Použil jsem hlavní motiv, který se prolíná většinou skladby v různých variacích a pár okolních vyhrávek jako takové melodické ozdoby, zpestření.
Co se týče té gradace, je to možné, uznávám že občas věci moc uspěchám a přece jen - stále se mám ještě co učit...
Také je zajímavé jak mluvíš o tom střídání nástrojů za účelem využití celého orchestru. Nikdy jsem nad tím takhle nepřemýšlel, ale možná máš trochu pravdu. Snažím se využít všechny nástroje které symfoňák nabízí (nebo alespoň ty základní - ze základních skupin). Tipuji že mluvíš konkrétně o dřevěných dechových nástrojích a jejich prostřídávání, je to tak? Skutečně mi jde o to, aby se (byla li by skladba někdy čirou náhodou hrána živě
) žádný hráč nenudil a dohromady aby souzvuk vytvořil pestřejší atmosféru, čehož lze těžko dosáhnout bez taktické variability výběru nástrojů. Máš pravdu že ne vždy to motiv vyžaduje. Jsou to takové malé ústupky - pro publikum 
Takže ještě jednou díky moc za komentáře, budu rád za další.
upman:
Nevím přesně o které pasáži s tím hobojem mluvíš, můžeš upřesnit?
Dále mluvíš o ztrácení motivu. Souhlasím, ale s výmluvou, že ne vždy je vhodné používat v průběhu celé skladby jeden motiv. Být posluchačem, brzy by mě to omrzelo. Použil jsem hlavní motiv, který se prolíná většinou skladby v různých variacích a pár okolních vyhrávek jako takové melodické ozdoby, zpestření.
Co se týče té gradace, je to možné, uznávám že občas věci moc uspěchám a přece jen - stále se mám ještě co učit...
Také je zajímavé jak mluvíš o tom střídání nástrojů za účelem využití celého orchestru. Nikdy jsem nad tím takhle nepřemýšlel, ale možná máš trochu pravdu. Snažím se využít všechny nástroje které symfoňák nabízí (nebo alespoň ty základní - ze základních skupin). Tipuji že mluvíš konkrétně o dřevěných dechových nástrojích a jejich prostřídávání, je to tak? Skutečně mi jde o to, aby se (byla li by skladba někdy čirou náhodou hrána živě


Takže ještě jednou díky moc za komentáře, budu rád za další.