Angrez
Angrez
Rád bych sdílel další mojí českou píseň. Je to píseň o pocitech, při mých cestách po Indii.. jinak je to moje první pohyblivé video a je ryze amaterský
natáčel jsem ho na foťák nemám žádné zkušenosti a poprvé v životě editoval video, takže to prosím berte hodně s rezervou. Snad vás píseň potěší
Re: Angrez
super .. balzam na dusu .. len drobnost k videu .. tie filmove smrnce su jak pest na oko ..
Je to MOC pěkné
(až na ty filmové čáry na videu - trochu to ruší a nedává moc smysl ...)
Děkuji
ve skutečnosti, nejsem ani filmový amatér, ale totální neznalec. Záběry byly dost nekvalitní, hodně šumu, natáčel jsem to doma večer s levným halogenovým světlem a žárovkou, obraz byl vyšumělý a špatný. Tak jsem si myslel, že když už s tím nic neudělám, tak to nějak podpořím a přidal jsem tam ty filmový čáry a škrábance a měl jsem pocit, že tím ten šum a nekvalitu nějak skryju
Ale jestli říkáte, že by to bylo lepší bez toho, zkusím to někdy dát pryč.
hudba hezka. vokaly jsou na muj vkus takovy, sice asi uprimny, ale trosku preslazeny. navic tuhle zenskou barvu (vysoko posazenej hlas bez nejakyho silnejsiho zabarveni) nemam rad - a to neni nic proti dame, ktera to zpiva, je to jen osobni preference - nicmene to dava cely pisnicce takovej zvlastni punc nezajimavosti (zase jen pro moje ucho). snad nevadi, ze vyjadruju svuj subjektivni pocit, protoze vecne moc ke kritizovani neni 
vizual mi ale prijde vylozene preefektovanej, mele se tam lo-fi a odlesky.. je to jak kdyz nekdo napise kousek textu a pouzije tri fonty. jinak klip obycejnej, ale po strance zaberu a strihu se da povazovat i za profesionalni
edit: ted ctu, ze sis to natacel sam.. tak to zase celkem klobouk dolu
vizual mi ale prijde vylozene preefektovanej, mele se tam lo-fi a odlesky.. je to jak kdyz nekdo napise kousek textu a pouzije tri fonty. jinak klip obycejnej, ale po strance zaberu a strihu se da povazovat i za profesionalni
edit: ted ctu, ze sis to natacel sam.. tak to zase celkem klobouk dolu