Česká elektronická hudba

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
Vojtěch Šmíd

Česká elektronická hudba

Příspěvek od Vojtěch Šmíd »

Dobrý večer.
Před dvěmi léty začaly mé první pokusy o skládání hudby. Tehdy jsem měl zdravotní problémy, a poslech ukliňujících melodií mi velmi pomáhal. Když se mé zdraví zlepšilo, pustil jsem se do vlastní tvorby.
Pokouším se tvořit takovou hudbu, která se mi líbí ale jde poznat, že jsem amatér. Je na ní co zlepšovat.
Snažím se, aby v ní byly emoce, vyvolávala "pocity", uklidňovala a byla jiná.
Hodně lidí kolem mě mi však říká, že je hrozná a na emoce se dnes v hudbě vůbec nehraje.
Co myslíte vy? Jak na vás moje hudba působí? Budu velmi rád za upřímné názory a rady.
Moc vám děkuji a přeji pěkný zbytek večera :)

https://www.youtube.com/channel/UCR1Id0 ... 17axulCxeQ
https://open.spotify.com/artist/3QWn9Vc3q4RDvYByJll1Bo

IvanB

Re: Česká elektronická hudba

Příspěvek od IvanB »

Uf, no, slabota to je človeče, keď už chceš počuť názor. z toho počutia mi to príde tak, že čosi s vsti-čkami a DAWom robiť vieš, ale je to na úplne základnej úrovni. tie beaty "kick-snare-kick-snare" dokolečka to je tragédia... v tých skladbách sa nič nedeje, nemajú vývoj, chýba im intergrita... ešte je pred tebou dlhá cesta, ale hlavne sa nenechaj odradiť a maj z toho radosť

Jirka Štolfa

Příspěvek od Jirka Štolfa »

Ahoj, vítej na audiozone. Mě se to líbí, protože hudbu vidím podobně jako ty. V Blízko Nás mi akorát v poslední části už ten dulcimer leze spíš na nervy než by mě uklidňoval. Určitě pokračuj, rád si poslechnu další tvorbu.

andels

Příspěvek od andels »